Komunikaty PR

Planujesz zakup nowego P40 Pro?

2020-04-08  |  12:40

Dowiedz się jak w łatwy sposób przenieść dane ze starego urzadzenia na nowy smartfon. 

Jezeli planujesz zakup nowego telefonu, np. P40 Pro, Huawei oferuje Phone Clone – autorską aplikacją do łatwego i szybkiego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy telefon Huawei, zarówno kontaktów telefonicznych, zdjęć, jak również aplikacji, a nawet ustawień ikon na ekranie telefonu.

Phone Clone

Nabywcy smartfonów Huawei mogą w prosty i szybki sposób przenieść dane, w tym pliki, aplikacje, wiadomości i kontakty ze swojego starego telefonu na nowy. Wystarczy włączyć aplikację Phone Clone na starym telefonie (aplikacja działa na telefonach z systemem Android lub iOS i można ją pobrać z oficjalnych sklepów z aplikacjami). Następnie trzeba zaznaczyć w aplikacji nowe urządzenie, na które zostaną skopiowane dane. Dane będą łatwo i bezpiecznie przeniesione dzięki zabezpieczonemu szyfrowaniu sieci bezprzewodowej. Pełna instrukcja korzystania z Phone Clone znajduje się pod linkiem: https://consumer.huawei.com/pl/emui/clone/.

 

Huawei P40

Smartfony z serii P40 zostały wyposażone w aparat fotograficzny Ultra Vision opracowany we współpracy z legendarną marką Leica – jego największą innowacją jest zastosowanie sensora CMOS Ultra Vision o rekordowo dużym rozmiarze – 1/1,28”. Dzięki temu aparat fotograficzny rejestruje więcej światła, przez co zdjęcia i wideo wyróżniają się najwyższą jakością i liczbą detali, również w bardzo słabych warunkach oświetleniowych. Wielkość pojedynczego piksela matrycy aparatu fotograficznego jest również rekordowa i wynosi 2,44 μm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zamiast topić Marzannę… kup taniej kontroler Xbox Biuro prasowe
2024-03-27 | 14:00

Zamiast topić Marzannę… kup taniej kontroler Xbox

Microsoft rusza w pierwszy dzień wiosny 2024 z promocją limitowaną na bezprzewodowe kontrolery marki Xbox. W dniach 20-31 marca wybrane modele z oferty będzie można kupić ze zniżką 20%.
IT i technologie Rekordowa lekcja w Ogólnopolski Dzień Inżynierii Materiałowej
2024-03-14 | 07:00

Rekordowa lekcja w Ogólnopolski Dzień Inżynierii Materiałowej

22 marca 2024 roku 15 uczelni i 6 instytutów badawczych z całej Polski, pod wodzą AGH i Polskiego Towarzystwa Materiałoznawczego, po raz drugi organizuje Ogólnopolski Dzień
IT i technologie Nowy wymiar szybkiego przesyłania danych z kablami Hama
2024-03-13 | 13:44

Nowy wymiar szybkiego przesyłania danych z kablami Hama

W dobie rosnącego zapotrzebowania na błyskawiczny transfer danych i jak najskuteczniejsze ładowanie urządzeń, niemiecka marka wprowadza na rynek nową serię przewodów. Duża

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.