Platforma Sampleo debiutuje w Polsce
Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcyjne rozwiązanie dla firm, które w ten sposób mogą m.in. prowadzić testy na szerszą skalę i budować wiarygodność swoich produktów. Platforma w Polsce jest obsługiwana przez agencję influencer marketingu GetHero, która z pierwsza kampanią za pomocą tego narzędzia wystartowała w poniedziałek.
Sampleo to globalna platforma, która właśnie debiutuje w Polsce. Dzięki niej niemal każdy internauta może stać się nanoinfluencerem. Pojęcie to odnosi się nie tylko do osób będących lub chcących zostać influencerami, ale także do każdego kto chce dzielić się swoimi opiniami na profilach społecznościowych, śledzonych choćby nawet tylko przez grupę znajomych. Dzięki platformie tacy użytkownicy mają możliwość zostania ambasadorami różnych marek i testerami ich produktów. Wszystko to bez konieczności posiadania licznej grupy obserwujących. Jedyne warunki, które należy spełnić, to założenie konta na portalu Sampleo.pl, uzupełnienie swojego profilu i zgłoszenie chęci udziału w konkretnych kampaniach.
Wszystkie aplikacje są weryfikowane przez administratorów. Następnie wybrani użytkownicy są informowani o nawiązaniu współpracy i otrzymują produkty testowe wraz z listą zadań do wykonania. Mogą one obejmować m.in. pozostawienie opinii na wskazanych portalach, czy też publikację w mediach społecznościowych posta opisującego wrażenia z użytkowania produktu. Co ważne - ambasadorzy nie mają obowiązku wystawiania pozytywnych opinii, więc mogą pisać to, co naprawdę myślą.
- Platforma Sampleo, którą nasza agencja zarządza w Polsce to bardzo wygodne rozwiązanie dające wiele możliwości zarówno konsumentom, jak i różnym firmom. Ci pierwsi mogą przetestować na własnej skórze produkty rozpoznawalnych marek i wczuć się w rolę influencera współpracującego z brandami. Ci drudzy z kolei otrzymują realne opinie od prawdziwych internautów oraz możliwość dotarcia ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców. Działania tego typu mogą więc stanowić dla firm ważny element strategii, pomagając w doskonaleniu oferty, budowaniu wiarygodności produktowej, czy też poprawianiu efektów sprzedażowych. Sampleo doskonale uzupełnia możliwości GetHero, które obecnie pozwala swoim partnerom na obecność nie tylko na wszystkich platformach, od YouTube, przez TikTok, po Instagrama i Blogi, ale także na dotarcie do każdej osoby mającej wpływ na opinię innych, od nanoinfluencerów po największych polskich influnecerów jak Friz z Ekipą czy Rezi - tłumaczy Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy GetHero. - Obecnie firmy stosunkowo rzadko nawiązują współpracę z nanoinfluencerami, bowiem to trend, który dopiero zyskuje na znaczeniu. Co prawda posiadają oni mniej obserwujących, ale tworzone przez nich treści są z reguły bardziej angażujące i wiarygodne. Ich opinie są szczere, bo wynikają właśnie z autentycznego używania danego produktu. Nanoinfluecerzy docierają głównie do bliskich osób, z którymi spotykają się również poza Internetem, stąd też mają większe zaufanie odbiorców niż w przypadku relacji pomiędzy dużymi influencerami, a ich subskrybentami - dodaje Walczak.
Pierwsza kampania zrealizowana na platformie Sampleo Polska wystartowała w poniedziałek 6 lipca. W ramach akcji 50 użytkowników otrzyma do testów najnowsze smartfony LG Velvet. - Jesteśmy otwarci na innowacyjne rozwiązania i zawsze staramy się dostrzegać nowe trendy, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z nanoinfluencerami, wykorzystując do tego platformę Sampleo. Od kilku lat współpracujemy z influencerami przy różnych projektach. Jednak tym razem po raz pierwszy postanowiliśmy oprzeć komunikację smartfonów o działania z udziałem nanoifluencerów. Przy tym projekcie zależy nam przede wszystkim na wygenerowaniu prawdziwych opinii użytkowników oraz na wiarygodności ich przekazu - wyjaśnia Agnieszka Witerscheim, Digital Communications Manager LG Electronics Polska.
Obsługą platformy Sampleo w naszym kraju zajmuje się agencja influencer marketingu GetHero. Firma na co dzień współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, wśród których znajdują się m.in. Karol “Friz” Wiśniewski czy Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.