Komunikaty PR

Platforma Sampleo debiutuje w Polsce

2020-07-08  |  11:30
Biuro prasowe

Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcyjne rozwiązanie dla firm, które w ten sposób mogą m.in. prowadzić testy na szerszą skalę i budować wiarygodność swoich produktów. Platforma w Polsce jest obsługiwana przez agencję influencer marketingu GetHero, która z pierwsza kampanią za pomocą tego narzędzia wystartowała w poniedziałek.

Sampleo to globalna platforma, która właśnie debiutuje w Polsce. Dzięki niej niemal każdy internauta może stać się nanoinfluencerem. Pojęcie to odnosi się nie tylko do osób będących lub chcących zostać influencerami, ale także do każdego kto chce dzielić się swoimi opiniami na profilach społecznościowych, śledzonych choćby nawet tylko przez grupę znajomych. Dzięki platformie tacy użytkownicy mają możliwość zostania ambasadorami różnych marek i testerami ich produktów. Wszystko to bez konieczności posiadania licznej grupy obserwujących. Jedyne warunki, które należy spełnić, to założenie konta na portalu Sampleo.pl, uzupełnienie swojego profilu i zgłoszenie chęci udziału w konkretnych kampaniach.

Wszystkie aplikacje są weryfikowane przez administratorów. Następnie wybrani użytkownicy są informowani o nawiązaniu współpracy i otrzymują produkty testowe wraz z listą zadań do wykonania. Mogą one obejmować m.in. pozostawienie opinii na wskazanych portalach, czy też publikację w mediach społecznościowych posta opisującego wrażenia z użytkowania produktu. Co ważne - ambasadorzy nie mają obowiązku wystawiania pozytywnych opinii, więc mogą pisać to, co naprawdę myślą.
Platforma Sampleo, którą nasza agencja zarządza w Polsce to bardzo wygodne rozwiązanie dające wiele możliwości zarówno konsumentom, jak i różnym firmom. Ci pierwsi mogą przetestować na własnej skórze produkty rozpoznawalnych marek i wczuć się w rolę influencera współpracującego z brandami. Ci drudzy z kolei otrzymują realne opinie od prawdziwych internautów oraz możliwość dotarcia ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców. Działania tego typu mogą więc stanowić dla firm ważny element strategii, pomagając w doskonaleniu oferty, budowaniu wiarygodności produktowej, czy też poprawianiu efektów sprzedażowych. Sampleo doskonale uzupełnia możliwości GetHero, które obecnie pozwala swoim partnerom na obecność nie tylko na wszystkich platformach, od YouTube, przez TikTok, po Instagrama i Blogi, ale także na dotarcie do każdej osoby mającej wpływ na opinię innych, od nanoinfluencerów po największych polskich influnecerów jak Friz z Ekipą czy Rezi - tłumaczy Łukasz WalczakDyrektor Handlowy GetHero. - Obecnie firmy stosunkowo rzadko nawiązują współpracę z nanoinfluencerami, bowiem to trend, który dopiero zyskuje na znaczeniu. Co prawda posiadają oni mniej obserwujących, ale tworzone przez nich treści są z reguły bardziej angażujące i wiarygodne. Ich opinie są szczere, bo wynikają właśnie z autentycznego używania danego produktu. Nanoinfluecerzy docierają głównie do bliskich osób, z którymi spotykają się również poza Internetem, stąd też mają większe zaufanie odbiorców niż w przypadku relacji pomiędzy dużymi influencerami, a ich subskrybentami - dodaje Walczak.

Pierwsza kampania zrealizowana na platformie Sampleo Polska wystartowała w poniedziałek 6 lipca. W  ramach akcji 50 użytkowników otrzyma do testów najnowsze smartfony LG Velvet. - Jesteśmy otwarci na innowacyjne rozwiązania i zawsze staramy się dostrzegać nowe trendy, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z nanoinfluencerami, wykorzystując do tego platformę Sampleo. Od kilku lat współpracujemy z influencerami przy różnych projektach. Jednak tym razem po raz pierwszy postanowiliśmy oprzeć komunikację smartfonów o działania z udziałem nanoifluencerów. Przy tym projekcie zależy nam przede wszystkim na wygenerowaniu prawdziwych opinii użytkowników oraz na wiarygodności ich przekazu wyjaśnia Agnieszka WiterscheimDigital Communications Manager LG Electronics Polska.

Obsługą platformy Sampleo w naszym kraju zajmuje się agencja influencer marketingu GetHero. Firma na co dzień współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, wśród których znajdują się m.in. Karol “Friz” Wiśniewski czy Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.