Komunikaty PR

Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks

2023-01-10  |  14:00
Biuro prasowe

Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa sukcesu. Dobry bożonarodzeniowy klip musi oddawać nastrój świąt już od pierwszego kadru. Za to, aby nakręcony materiał miał finalnie odpowiednio ciepłe i kojarzące się z domową, rodzinną atmosferą światło oraz barwy zadbało Platige Image.

Producentem głównym clipu, do którego zdjęcia kręcono w Warszawie i Los Angeles, jest studio One Little Production Polska. Za stworzenie scenariusza odpowiadała agencja Playsense. 

Choć pomysł nakręcenia świątecznej reklamy World of Tanks - najpopularniejszej czołgowej strzelanki na świecie stworzonej przez Wargaming, jednego z liderów branży gier firmy - wydawać by się mógł co najmniej trudnym, jego twórcom sztuka ta udała się. I to jak! W spocie przedstawiono historię chłopca, którego świąteczne plany nie idą tak jak tego oczekiwał. W chwili, gdy wszystko wskazuje na to, że na realizację swoich marzeń będzie musiał czekać długi rok, z pomocą przychodzą Arnold Schwarzenegger i Milla Jovovich. Czy i w jaki sposób uda im się sprawić, że bożonarodzeniowy prezent trafi w ręce dziecka, można się przekonać oglądając reklamę.

World of Tanks nie trzeba przedstawiać nikomu. To absolutny hit, w który codziennie grają miliony osób na całym świecie. Dość powiedzieć, że 21 stycznia 2013 r. gra zapisała się w księdze Guinnessa ustanawiając rekord w kategorii „Największa liczba graczy grających jednocześnie na pojedynczym serwerze”. Dzierży to trofeum do dziś.

Za finalny kształt klipu odpowiadała ekipa z Platige Image. Piotr Sasim - m.in. zdobywca tegorocznego złotego miecza KTR za korekcję koloru w teledysku Hani Rani i Dobrawy Czocher „Malasana” - tak mówi o swojej pracy. – Wykonanie kolor korekcji spotu reklamującego specjalne operacje świąteczne World of Tanks była prawdziwą frajdą. Dawała go już sama możliwość pracy nad nadaniem ostatecznego wyglądu legendom dużego ekranu: Schwarzeneggerowi i Jovovich – mówi.

Warto wspomnieć, że przy okazji tego projektu Platige Image miało okazję pracować z operatorem Mikołajem Sygudą - artystą młodego pokolenia, mającego na swoim koncie liczne nagrody oraz realizacje dla takich marek, jak HBO, Huawei, Ford, Zalando, czy Żywiec.

– Obserwowanie przy pracy duetu Piotr-Mikołaj to czysta przyjemność. Po raz kolejny, poza samymi umiejętnościami, można było zauważyć ogromne zaangażowanie i pasję do zawodu u obu twórców. W przypadku tej korekcji koloru, gdzie Mikołaj i Piort współpracują już po raz kolejny, niezwykle istotne było zrozumienie i wspólne podejmowanie decyzji dla uzyskania najlepszego efektu końcowego. – mówi Krystyna Bisaga, postproducentka korekcji koloru w Platige Image.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.