Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa sukcesu. Dobry bożonarodzeniowy klip musi oddawać nastrój świąt już od pierwszego kadru. Za to, aby nakręcony materiał miał finalnie odpowiednio ciepłe i kojarzące się z domową, rodzinną atmosferą światło oraz barwy zadbało Platige Image.
Producentem głównym clipu, do którego zdjęcia kręcono w Warszawie i Los Angeles, jest studio One Little Production Polska. Za stworzenie scenariusza odpowiadała agencja Playsense.
Choć pomysł nakręcenia świątecznej reklamy World of Tanks - najpopularniejszej czołgowej strzelanki na świecie stworzonej przez Wargaming, jednego z liderów branży gier firmy - wydawać by się mógł co najmniej trudnym, jego twórcom sztuka ta udała się. I to jak! W spocie przedstawiono historię chłopca, którego świąteczne plany nie idą tak jak tego oczekiwał. W chwili, gdy wszystko wskazuje na to, że na realizację swoich marzeń będzie musiał czekać długi rok, z pomocą przychodzą Arnold Schwarzenegger i Milla Jovovich. Czy i w jaki sposób uda im się sprawić, że bożonarodzeniowy prezent trafi w ręce dziecka, można się przekonać oglądając reklamę.
World of Tanks nie trzeba przedstawiać nikomu. To absolutny hit, w który codziennie grają miliony osób na całym świecie. Dość powiedzieć, że 21 stycznia 2013 r. gra zapisała się w księdze Guinnessa ustanawiając rekord w kategorii „Największa liczba graczy grających jednocześnie na pojedynczym serwerze”. Dzierży to trofeum do dziś.
Za finalny kształt klipu odpowiadała ekipa z Platige Image. Piotr Sasim - m.in. zdobywca tegorocznego złotego miecza KTR za korekcję koloru w teledysku Hani Rani i Dobrawy Czocher „Malasana” - tak mówi o swojej pracy. – Wykonanie kolor korekcji spotu reklamującego specjalne operacje świąteczne World of Tanks była prawdziwą frajdą. Dawała go już sama możliwość pracy nad nadaniem ostatecznego wyglądu legendom dużego ekranu: Schwarzeneggerowi i Jovovich – mówi.
Warto wspomnieć, że przy okazji tego projektu Platige Image miało okazję pracować z operatorem Mikołajem Sygudą - artystą młodego pokolenia, mającego na swoim koncie liczne nagrody oraz realizacje dla takich marek, jak HBO, Huawei, Ford, Zalando, czy Żywiec.
– Obserwowanie przy pracy duetu Piotr-Mikołaj to czysta przyjemność. Po raz kolejny, poza samymi umiejętnościami, można było zauważyć ogromne zaangażowanie i pasję do zawodu u obu twórców. W przypadku tej korekcji koloru, gdzie Mikołaj i Piort współpracują już po raz kolejny, niezwykle istotne było zrozumienie i wspólne podejmowanie decyzji dla uzyskania najlepszego efektu końcowego. – mówi Krystyna Bisaga, postproducentka korekcji koloru w Platige Image.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.