Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie, zanurz się w świecie gier Riot Games i zgarnij nagrody

2023-02-03  |  21:00
Biuro prasowe

realme ma przyjemność zaprosić na drugą edycję festiwalu gier komputerowych Meet At Rift. Wyjątkowa inicjatywa organizowana przez agencję GAM3RS_X skupiona wokół topowych gier komputerowych i mobilnych od studia Riot Games. W dniach 4-5 lutego, w warszawskim EXPO XXI, na wszystkich odwiedzających czekają emocje związane z rozgrywkami e-sportowymi, pokaz mody ze świata fantastyki, liczne konkursy z nagrodami, a także strefy free-to-play, w których każdy uczestnik festiwalu będzie mógł spróbować swoich sił w grach takich jak: League of Legends, Valorant czy Wild Rift.

Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Inicjatywa powstała z myślą o wszystkich entuzjastach gier komputerowych i mobilnych. To także sposobność, aby spotkać się i podzielić swoją pasją z innymi fanami uniwersum stworzonym przez studio Riot Games.

Sercem festiwalu będzie scena główna, na której odbędą się m.in. rozgrywki e-sportowe, w tym:

  • mecz gwiazd All’d Star w grach League of Legends oraz Teamfight Tactics
  • turniej kobiet  MS.VALORANT

Pierwszego dnia festiwalu wyłoniony zostanie zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu na najlepsze przebranie, czyli tzw. cosplay. Na sobotni wieczór zaplanowana jest również gala GG Awards, podczas  której poznamy laureatów wyłonionych w ośmiu kategoriach, w tym: Gracz Roku (2022), Organizacja Komentator Roku (2022) czy Drużyna Dekady (2012 - 2022).

Na uczestników festiwalu czekać będą strefy free-to-play, w tym strefa gier mobilnych, której realme zapewnia topowe smartfony spełniające oczekiwania najbardziej wymagających graczy – w tym realme GT NEO 3 150W oraz realme 10. Wszystkie osoby, które odwiedzą tę strefę, będą mogły wziąć udział w gamingowych zmaganiach, a na zwycięzców czekać będą nagrody i gadżety ufundowane przez realme. Dodatkowo, marka przygotowała w swojej strefie dodatkowe aktywacje, w których do wygrania będą m.in. bezprzewodowe słuchawki realme oraz upominki.

Co więcej, w trakcie 2-dniowego festiwalu, uczestnicy będą mogli spotkać się z internetowymi gwiazdami. Pojawią się m.in Damian “Nervarien” Ziaja, Krzysztof “Arquel” Sauć oraz Jakub “Kubon” Turewicz.

Winter Meet at Rift 2023 startuje w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie już jutro o godzinie 11:00 i potrwa do niedzieli, do godziny 18:00.

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media: 

  • Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343
  • Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/725384815269055
  • Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
  • Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com

Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.