Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie, zanurz się w świecie gier Riot Games i zgarnij nagrody

2023-02-03  |  21:00
Biuro prasowe

realme ma przyjemność zaprosić na drugą edycję festiwalu gier komputerowych Meet At Rift. Wyjątkowa inicjatywa organizowana przez agencję GAM3RS_X skupiona wokół topowych gier komputerowych i mobilnych od studia Riot Games. W dniach 4-5 lutego, w warszawskim EXPO XXI, na wszystkich odwiedzających czekają emocje związane z rozgrywkami e-sportowymi, pokaz mody ze świata fantastyki, liczne konkursy z nagrodami, a także strefy free-to-play, w których każdy uczestnik festiwalu będzie mógł spróbować swoich sił w grach takich jak: League of Legends, Valorant czy Wild Rift.

Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Inicjatywa powstała z myślą o wszystkich entuzjastach gier komputerowych i mobilnych. To także sposobność, aby spotkać się i podzielić swoją pasją z innymi fanami uniwersum stworzonym przez studio Riot Games.

Sercem festiwalu będzie scena główna, na której odbędą się m.in. rozgrywki e-sportowe, w tym:

  • mecz gwiazd All’d Star w grach League of Legends oraz Teamfight Tactics
  • turniej kobiet  MS.VALORANT

Pierwszego dnia festiwalu wyłoniony zostanie zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu na najlepsze przebranie, czyli tzw. cosplay. Na sobotni wieczór zaplanowana jest również gala GG Awards, podczas  której poznamy laureatów wyłonionych w ośmiu kategoriach, w tym: Gracz Roku (2022), Organizacja Komentator Roku (2022) czy Drużyna Dekady (2012 - 2022).

Na uczestników festiwalu czekać będą strefy free-to-play, w tym strefa gier mobilnych, której realme zapewnia topowe smartfony spełniające oczekiwania najbardziej wymagających graczy – w tym realme GT NEO 3 150W oraz realme 10. Wszystkie osoby, które odwiedzą tę strefę, będą mogły wziąć udział w gamingowych zmaganiach, a na zwycięzców czekać będą nagrody i gadżety ufundowane przez realme. Dodatkowo, marka przygotowała w swojej strefie dodatkowe aktywacje, w których do wygrania będą m.in. bezprzewodowe słuchawki realme oraz upominki.

Co więcej, w trakcie 2-dniowego festiwalu, uczestnicy będą mogli spotkać się z internetowymi gwiazdami. Pojawią się m.in Damian “Nervarien” Ziaja, Krzysztof “Arquel” Sauć oraz Jakub “Kubon” Turewicz.

Winter Meet at Rift 2023 startuje w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie już jutro o godzinie 11:00 i potrwa do niedzieli, do godziny 18:00.

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media: 

  • Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343
  • Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/725384815269055
  • Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
  • Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com

Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.