Komunikaty PR

Pokaż, jak wyrażasz siebie i wygraj kurtkę z kolekcji Panasonic x Neige!

2021-01-31  |  12:50

Panasonic, światowy lider w rozwoju technologii i rozwiązań elektronicznych wspólnie z marką streetwearow'ą Neige zaprojektował limitowaną kolekcję kurtek „Made To Move You”, związaną z hasłem promującym kategorię produktów Audio. Konkurs potrwa do 31 marca, a ilość kurtek jest limitowana.

Kooperacja z marką Neige w ramach kampanii „Made To Move You”

Celem współpracy z marką Neige jest zaprezentowanie produktów Panasonic z kategorii Audio oraz dotarcie z nimi do młodych ludzi, zwracających uwagę na wartości takie jak: styl, jakość i dbałość o szczegóły.

W Panasonic wierzymy, że dzięki najwyższej jakości produktom wrażenia ze słuchania ulubionej muzyki będą jeszcze bardziej rzeczywiste i namacalne. Właśnie dlatego, w ramach kampanii „Made To Move You” mamy przyjemność przedstawić sprzęt, dzięki któremu konsumenci odkryją na nowo swoją ulubioną muzykę – mówi Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager Central & Eastern Europe.

Neige to obecna od kilku lat na polskim rynku marka streetwear’owa, która regularnie pokazuje się na najważniejszych imprezach modowych oraz w butikach na całym świecie. W jej projektach pokazują się zarówno polskie jak i zagraniczne gwiazdy.

Jak zdobyć kurtkę Panasonic x Neige?

Przede wszystkim należy zrealizować zadanie konkursowe w terminie do 31 marca 2021 roku, polegające na pokazaniu, co oznacza dla Ciebie hasło „Made to move you”. Można to zrobić na wiele sposobów za pomocą dowolnej techniki wizualnej np. zdjęcia, filmu, animacji – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Następnie zadanie konkursowe należy opublikować na Facebooku, Instagramie lub TikToku z oznaczeniem profili trzech znajomych oraz linkiem do strony akcji: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy Z kolei sam link do opublikowanego materiału winien zostać załączony do formularza dostępnego na powyższej stronie, gdzie dostępny jest także regulamin akcji oraz regularnie będą ogłaszane wyniki.

Cieszymy się ze współpracy z Neige, ponieważ podczas codziennej pracy w Panasonic stawiamy na te same wartości – wysoką jakość, ponadczasowy design, wygodę oraz dbałość o każdy detal. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi wszystkich, którzy utożsamiają się z filozofią naszych produktów Audio związaną z hasłem „Made To Move You” – mówi Jędrzej Ziółkowski.

Współpraca z marką Neige cieszy się wsparciem marketingowym i PR-owym. W promujących ją materiałach video, przygotowanych przez Jakuba Kokota, wystąpili tancerze oraz influencerzy: Zuzanna Pacałowska oraz Michał Hendzel. Za zdjęcia odpowiada Karol Pojmański. Dodatkowo, akcję promować będą również kreatywne współprace na Instagramie, Facebooku i TikToku zarówno z powyższymi, jak i innymi influencerami. Za wykreowanie koncepcji współpracy z marką Neige i opracowanie całościowej strategii komunikacji odpowiada agencja Big-Picture. Za wsparcie na kanałach social media odpowiada They.pl.

Zachęcamy do obejrzenia video promującego konkurs: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.