Komunikaty PR

Pokaż, jak wyrażasz siebie i wygraj kurtkę z kolekcji Panasonic x Neige!

2021-01-31  |  12:50

Panasonic, światowy lider w rozwoju technologii i rozwiązań elektronicznych wspólnie z marką streetwearow'ą Neige zaprojektował limitowaną kolekcję kurtek „Made To Move You”, związaną z hasłem promującym kategorię produktów Audio. Konkurs potrwa do 31 marca, a ilość kurtek jest limitowana.

Kooperacja z marką Neige w ramach kampanii „Made To Move You”

Celem współpracy z marką Neige jest zaprezentowanie produktów Panasonic z kategorii Audio oraz dotarcie z nimi do młodych ludzi, zwracających uwagę na wartości takie jak: styl, jakość i dbałość o szczegóły.

W Panasonic wierzymy, że dzięki najwyższej jakości produktom wrażenia ze słuchania ulubionej muzyki będą jeszcze bardziej rzeczywiste i namacalne. Właśnie dlatego, w ramach kampanii „Made To Move You” mamy przyjemność przedstawić sprzęt, dzięki któremu konsumenci odkryją na nowo swoją ulubioną muzykę – mówi Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager Central & Eastern Europe.

Neige to obecna od kilku lat na polskim rynku marka streetwear’owa, która regularnie pokazuje się na najważniejszych imprezach modowych oraz w butikach na całym świecie. W jej projektach pokazują się zarówno polskie jak i zagraniczne gwiazdy.

Jak zdobyć kurtkę Panasonic x Neige?

Przede wszystkim należy zrealizować zadanie konkursowe w terminie do 31 marca 2021 roku, polegające na pokazaniu, co oznacza dla Ciebie hasło „Made to move you”. Można to zrobić na wiele sposobów za pomocą dowolnej techniki wizualnej np. zdjęcia, filmu, animacji – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Następnie zadanie konkursowe należy opublikować na Facebooku, Instagramie lub TikToku z oznaczeniem profili trzech znajomych oraz linkiem do strony akcji: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy Z kolei sam link do opublikowanego materiału winien zostać załączony do formularza dostępnego na powyższej stronie, gdzie dostępny jest także regulamin akcji oraz regularnie będą ogłaszane wyniki.

Cieszymy się ze współpracy z Neige, ponieważ podczas codziennej pracy w Panasonic stawiamy na te same wartości – wysoką jakość, ponadczasowy design, wygodę oraz dbałość o każdy detal. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi wszystkich, którzy utożsamiają się z filozofią naszych produktów Audio związaną z hasłem „Made To Move You” – mówi Jędrzej Ziółkowski.

Współpraca z marką Neige cieszy się wsparciem marketingowym i PR-owym. W promujących ją materiałach video, przygotowanych przez Jakuba Kokota, wystąpili tancerze oraz influencerzy: Zuzanna Pacałowska oraz Michał Hendzel. Za zdjęcia odpowiada Karol Pojmański. Dodatkowo, akcję promować będą również kreatywne współprace na Instagramie, Facebooku i TikToku zarówno z powyższymi, jak i innymi influencerami. Za wykreowanie koncepcji współpracy z marką Neige i opracowanie całościowej strategii komunikacji odpowiada agencja Big-Picture. Za wsparcie na kanałach social media odpowiada They.pl.

Zachęcamy do obejrzenia video promującego konkurs: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.