Pokaż, jak wyrażasz siebie i wygraj kurtkę z kolekcji Panasonic x Neige!
Panasonic, światowy lider w rozwoju technologii i rozwiązań elektronicznych wspólnie z marką streetwearow'ą Neige zaprojektował limitowaną kolekcję kurtek „Made To Move You”, związaną z hasłem promującym kategorię produktów Audio. Konkurs potrwa do 31 marca, a ilość kurtek jest limitowana.
Kooperacja z marką Neige w ramach kampanii „Made To Move You”
Celem współpracy z marką Neige jest zaprezentowanie produktów Panasonic z kategorii Audio oraz dotarcie z nimi do młodych ludzi, zwracających uwagę na wartości takie jak: styl, jakość i dbałość o szczegóły.
W Panasonic wierzymy, że dzięki najwyższej jakości produktom wrażenia ze słuchania ulubionej muzyki będą jeszcze bardziej rzeczywiste i namacalne. Właśnie dlatego, w ramach kampanii „Made To Move You” mamy przyjemność przedstawić sprzęt, dzięki któremu konsumenci odkryją na nowo swoją ulubioną muzykę – mówi Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager Central & Eastern Europe.
Neige to obecna od kilku lat na polskim rynku marka streetwear’owa, która regularnie pokazuje się na najważniejszych imprezach modowych oraz w butikach na całym świecie. W jej projektach pokazują się zarówno polskie jak i zagraniczne gwiazdy.
Jak zdobyć kurtkę Panasonic x Neige?
Przede wszystkim należy zrealizować zadanie konkursowe w terminie do 31 marca 2021 roku, polegające na pokazaniu, co oznacza dla Ciebie hasło „Made to move you”. Można to zrobić na wiele sposobów za pomocą dowolnej techniki wizualnej np. zdjęcia, filmu, animacji – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Następnie zadanie konkursowe należy opublikować na Facebooku, Instagramie lub TikToku z oznaczeniem profili trzech znajomych oraz linkiem do strony akcji: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy Z kolei sam link do opublikowanego materiału winien zostać załączony do formularza dostępnego na powyższej stronie, gdzie dostępny jest także regulamin akcji oraz regularnie będą ogłaszane wyniki.
Cieszymy się ze współpracy z Neige, ponieważ podczas codziennej pracy w Panasonic stawiamy na te same wartości – wysoką jakość, ponadczasowy design, wygodę oraz dbałość o każdy detal. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi wszystkich, którzy utożsamiają się z filozofią naszych produktów Audio związaną z hasłem „Made To Move You” – mówi Jędrzej Ziółkowski.
Współpraca z marką Neige cieszy się wsparciem marketingowym i PR-owym. W promujących ją materiałach video, przygotowanych przez Jakuba Kokota, wystąpili tancerze oraz influencerzy: Zuzanna Pacałowska oraz Michał Hendzel. Za zdjęcia odpowiada Karol Pojmański. Dodatkowo, akcję promować będą również kreatywne współprace na Instagramie, Facebooku i TikToku zarówno z powyższymi, jak i innymi influencerami. Za wykreowanie koncepcji współpracy z marką Neige i opracowanie całościowej strategii komunikacji odpowiada agencja Big-Picture. Za wsparcie na kanałach social media odpowiada They.pl.
Zachęcamy do obejrzenia video promującego konkurs: https://campaigns.panasonic.eu/pl-mtmy
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
Nie tylko producenci TVN-u chcieli widzieć w swoim formacie Jakuba Rzeźniczaka. Walczył o niego również Polsat, proponując mu udział w nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Były piłkarz nie wystąpi jednak na parkiecie, bo jak podkreśla, w tym momencie nie czułby się komfortowo w tym programie. Nie chce bowiem prowokować dwuznacznych sytuacji i dostarczać swojej żonie powodów do niepokoju czy zazdrości.
Konsument
Będzie ubywać mięsa na stołach Polaków. Eksperci radzą ograniczyć spożycie nawet o dwie trzecie
Produkcja zwierzęca nie zniknie, ale będzie musiała zostać ograniczona – oceniają eksperci rynku żywności i podkreślają, że przemawiają za tym zarówno względy zdrowotne, jak i środowiskowe. Obecnie przeciętny Polak zjada ok. 75 kg mięsa rocznie, a wskazywana przez dietetyków zdrowa granica to ok. 20–25 kg.
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.