Komunikaty PR

Polska premiera Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart

2024-06-12  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Krzeska
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Premierę na polskim rynku ma wentylator Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart, który ma dotykowy wyświetlacz LED, pilot, 12-godzinny timer, a także 3 tryby pracy i regulację prędkości nawiewu. Dystrybutorem hiszpańskiej marki Cecotec jest firma 4cv Mobile. 

 

Z analizy* wykonanej przez 4cv Mobile wynika, że na przestrzeni ostatniego roku na temat wentylatorów odnotowano 51 tys. wzmianek polskich internautów z zasięgiem 52 mln wyświetleń. Blisko 87 proc. wypowiedzi należało do mężczyzn, a jedynie 13 proc. do kobiet. Największy zasięg wypowiedzi o wentylatorach odnotowano w lipcu 2023 r. – 10 mln. Co ciekawe najczęściej na ten temat rozmawiają w czwartki. Często w dyskusjach pojawiały się hasła „przenośny”, „temperatura”, „chłodzenie”, „pomieszczenie”, a także „cena” oraz „promocja”. 

 

Wentylator Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart z oscylacją 70° umożliwia nawiew większego obszaru pomieszczenia. Funkcja wspiera utrzymanie stałej temperatury w pokoju i odpowiednią cyrkulację powietrza. Moc urządzenia to 45 W. Wentylator wyposażony jest w 12-godzinny timer, umożliwiający automatyczne wyłączenie urządzenia. 

 

Sterowanie Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart możliwe jest za pomocą dotykowego ekranu LED oraz bezprzewodowego pilota. Wentylator Cecotec charakteryzuje ciche działanie, jest on wyposażony w 3 tryby pracy oraz regulację prędkości nawiewu. 

 

Dzięki wygodnemu uchwytowi do przenoszenia, niskiej wadze (ok. 2,5 kg) oraz kompaktowemu rozmiarowi (84x24 cm) możliwe jest łatwe przestawianie urządzenia między pomieszczeniami w zależności od potrzeb. Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 280 zł.

 

*Analizę wypowiedzi internautów przeprowadzono za pomocą narzędzia SentiOne za okres od 1 czerwca 2023 r. do 31 maja 2024 r. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A

Dahua Technology jest szeroko znana jako producent rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, nadzoru wideo i przetwarzania obrazu. Marka rozwija nowe kategorie produktów i obecnie w jej
IT i technologie INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój
2024-06-21 | 10:00

INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój

Jesteśmy już po targach Computex 2024, które odbyły się w Tajpej w dniach 4 - 7 czerwca. INNO3D, producent m.in. niereferencyjnych kart graficznych GeForce, może uznać ich przebieg za
IT i technologie Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT
2024-06-18 | 16:00

Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.