Komunikaty PR

Polska premiera odpornego i cienkiego smartwatcha Niceboy

2023-02-15  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Globalny rynek smartwatchy według najnowszych prognoz wzrośnie do 2027 r. do 84 mld dolarów. Nowością w polskiej ofercie czeskiej marki Niceboy jest zegarek X-fit Watch 2, który został wyposażony w akumulator 200 mAh, Bluetooth 5.0 oraz ochronę IP68. Wytrzymałość urządzenia podnosi zastosowany w kopercie stop cynku – metalu, który wyróżnia duża odporność. Zegarek posiada funkcję monitorowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów, a także aż 23 tryby sportowe.

 

Z najnowszych danych wynika, że globalny rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy skumulowanej rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Jednocześnie według przewidywań do 2027 r. wzrośnie on do 84 mld dolarów przy CAGR na poziomie 6,9 proc. Z raportu wynika, że rosnąca świadomość zdrowotna konsumentów jest kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój rynku smartwatchy. Firma 4cv – dystrybutor elektroniki użytkowej – wprowadza na polski rynek smartwatche czeskiej marki Niceboy.

 

Wodoodporność IP68 oraz wytrzymała, metalowa koperta

Niceboy X-fit Watch 2 wyposażony jest w akumulator o pojemności 200 mAh, który pozwala nawet na 10 dni nieprzerwanej pracy. W zegarku zastosowano magnetyczne złącze ładowania, co podnosi komfort jego użytkowania. Smartwatch posiada Bluetooth 5.0, który gwarantuje zasięg do 10 metrów, dzięki czemu użytkownik utrzymuje kontrolę nad połączeniami oraz powiadomieniami bez konieczności, aby telefon nieustannie znajdował się w zasięgu ręki. 

 

W smartwatchu Niceboy zastosowano ochronę IP68, co oznacza, że urządzenie jest w pełni chronione przed pyłem, a także odporne nie tylko na zachlapania i deszcz, lecz także całkowite zanurzenie w wodzie na głębokość do 3 metrów. Trwałość zegarka dodatkowo podnosi materiał wykorzystany w kopercie. Wykonana jest ona ze stopu cynku – metalu, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością i wysoką odpornością na korozję, czyli stopniowe niszczenie materiałów, zachodzące na ich powierzchni na skutek działania otaczającego środowiska. 

 

Kompaktowy rozmiar oraz funkcje monitorujące zdrowie kobiet

Grubość koperty smartwatcha Niceboy to jedynie 9 mm, dzięki czemu jest on odpowiedni także dla użytkowników preferujących kompaktowe zegarki. Smartwatch posiada funkcje kontroli cyklu miesiączkowego, co umożliwia łatwe monitorowanie zdrowia u kobiet. Urządzenie wyposażone jest w funkcję monitowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów. Przypomnienie o regularnym piciu wody wspiera wyrabianie zdrowych nawyków. Niceboy X-fit Watch 2 posiada aż 23 tryby sportowe, takie jak gimnastyka, joga, taniec czy kajak. Dodatkowo zegarek posiada opcje pomiaru tętna oraz ciśnienia i natlenienia krwi. Smartwatch Niceboy X-fit Watch 2 dostępny jest w kolorze czarnym w cenie 239 zł w Media Expert.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.