Komunikaty PR

Pozłacane etykiety na Twoich produktach

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Złote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na etykiecie produktu!?  Pozłacana etykieta dodatkowo podniesie prestiż Twojego produktu.

Nie od dziś wiadomo, że pięknie błyszcząca etykieta przyciągnie uwagę niejednego klienta.  Aby klient sięgnął po nasz produkt zarówno jego opakowanie jak i etykieta muszą wyróżniać się wśród produktów danej kategorii.

Jedną z opcji, którą oferuje rynek jest drukarka foliowa FX810e, która nadaje produktom błyszczącej elegancji. Jednocześnie produkt z tak zadrukowaną etykietą wyróżnia się na tle innych i jest bardziej zauważalny przez konsumenta.

Jak to działa?

Urządzenie to umożliwia nanoszenie metodą termotransferową m.in. elementów metalizowanych na etykiety czyste lub wstępnie zadrukowane technikami cyfrowymi (inkjet, toner, laser) lub analogowymi (flekso, offset), dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy element projektu, taki jak ramka grafika, czcionki i tła.

Drukarka foliowa wykorzystuje nie tylko metalizowane folie w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym. Dodatkowo dostępne są kolory biały, czarny matowy oraz folia przezroczysta, dzięki której można na etykietę nanieść błyszczące elementy takie jak logo czy grafiki.

Co z kosztami?

Dodanie blasku etykietom czyli ich metalizowanie jest popularne na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Problematyczna jest też zmiana projektu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ograniczeniem jest również minimalna ilość zamówienia. W tym temacie posiadanie własnej drukarki foliowej zmienia wiele. Urządzenie FX810e pozwala użytkownikowi na produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. Dodatkowo projekt można zmienić w każdej chwili i od razu sprawdzić jego wygląd.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.