Komunikaty PR

Poznaj laureatów XI Plebiscytu Mobility Trends

2021-03-31  |  17:00
Biuro prasowe

 

Ostatni weekend marca z pewnością stał pod znakiem nowych technologii. Od piątku 26 marca do poniedziałku 29 marca poznawaliśmy laureatów XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Organizator tego jednego z najważniejszych konkursów branży nowych technologii stopniowo dawkował emocje i przez cały weekend za pomocą swoich kanałów Social Media ogłaszał wyniki konkursu.

- Tegoroczna edycja z pewnością była inna niż poprzednie. Ze względu na sytuację epidemiologiczną w Polsce musieliśmy zrezygnować z corocznej gali, w trakcie której wręczano nagrody. Jednak było dla nas oczywiste, że sam plebiscyt powinien się odbyć i postanowiliśmy przeprowadzić go w raz z naszymi partnerami medialnym online -podkreśla Tomasz Cieślak, pomysłodawca Mobility Trends.

W tym roku statuetka „Złoty Bel”   była przyznawana w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli internauci. W pozostałych 6 kategoriach, zadecydowała Rada Merytoryczna, w której skład wchodzą dziennikarze oraz eksperci z branży nowych technologii. O tym, że konkurs na stałe wpisał się do świata IT świadczy ogromne zainteresowanie głosowaniem. Ogólnie oddano ponad 21 387 głosów. Najwięcej osób zagłosowało w kategorii „Smartfon Roku” Oddano w niej 7492 głosów, które zadecydowały o zwycięstwie iPhone 12 pro.

Wybór Internautów

Nagrodę za „Mobilną aplikację B2C”  odebrał Netflix Inc. za aplikację mobilną Netflix. W segmencie B2B statuetka przypadła Zoom Video Communications Inc. za aplikację Zoom. W kategorii „Oferta operatorska roku 2020” w segmencie B2C tryumfowała oferta T-Mobile Polska z ofertą T-Mobile nielimitowane rozmowy i Netflix w jednym pakiecie, a w segmencie B2B - P4 posiadający ofertę Play dla firm. Złoty Bell w kategorii „Mobilne płatności” trafił do mBanku za usługę Aplikacja mBank, natomiast za najlepszy Internet mobilny w 2020 roku internauci uznali Internet 5G Plusa od Polkomtel. Głosami konsumentów Huawei Polska zwyciężyło w kategorii „Tablet roku 2020” za urządzenie Huawei MatePad Pro, a Huawei Watch GT 2 Pro  docenionojako „Akcesorium roku”. Za najlepszy Gadżet roku uznano Mi Electric Scooter Pro 2 autorstwa Xiaomi Technology Polska, samochodowym gadżetem roku został wideorejestrator Mio MiViue 846, a gaminowym gadżetem uznano  Sony PlayStation 5. Wśród sportowych gadżetów prym wiedzie Jabra Elite Active 75tod i to jej przyznano statuetkę „Złoty Bel” w tej kategorii.

Za najinteligentniejszy domowy sprzęt statuetkę zgarnął iRobot Roomba i3+. Telefon myPhone Rumba 2 okrzyknięto „Telefonem roku 2020”, zaś notebookiem poprzedniego roku został Dell Latitude 9510 z 5G . Technologicznym autem minionego roku wybrano Mercedes-Benz EQC, zaś za Innowację roku przypadło Bose Open Ear Audio od Bose. Według głosujących najlepszym smartfonem 2020 roku został Apple iPhone 12 Pro Max.

Zdanie ekspertów

Oprócz nagród w kategoriach, w których decydują konsumenci nieodłącznym elementem plebiscytu są kategorie, w których to eksperci należący do Rady Merytorycznej wyróżniają statuetką te firmy, które ich zdaniem najbardziej na to zasłużyły w 2020 roku. W skład członków Rady Merytorycznej plebiscytu wchodzą przedstawiciele niemal każdego obszaru IT. W tym roku postanowili wyróżnić 6 firm przyznając im statuetkę „Złoty Bel” w jednej z 6 kategorii. Wśród laureatów znaleźli się Xiaomi Technology Polska Sp. z o.o. otrzymując tytuł producenta roku 2020. Operatorem roku została uznana firma Polkomtel Sp. z o.o. „Złoty Bel” w kategorii dystrybutor roku 2020 trafił w ręce przedstawicieli firmy Hama Sp. z.o.o, a tytuł polskiej firmy roku otrzymała firma MAXCOM S.A. W opinii przedstawicieli Rady Merytorycznej tytuł Retailer roku 2020 należy się firmie TERG S.A, a firmą która w 2020 była najlepszym debiutantem jest Realme Mobile Telecommunications Co. Ltd.

Jak twierdzi pomysłodawca plebiscytu Mobility Trends to nie tylko konkurs

- Mobility Trends to nie tylko konkurs. To z pewnością jedne z największych cyklicznych badań rynku i opinii ukierunkowanej na nowe technologie konsumenckie.  Plebiscyt pozwala zidentyfikować aktualnie panujące trendy i preferencje na polskim rynku. Technologia zajmuje coraz więcej miejsca w naszym życiu. Wyniki głosowania internautów, na podstawie których wyłaniany jest zwycięzca danej kategorii niejednokrotnie pokazywały co tak naprawdę o ich produkcie czy usłudze myśli klient końcowy. Mając to na uwadze staramy się co roku podążać za trendami i modyfikujemy kategorie tak, by jak najlepiej odwzorowywały strukturę polskiego rynku mobilnych technologii – podkreśla Tomasz Cieślak.

O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg partnerów i patronów medialnych w tym: Polsat News, Women’s Health, Auto Motor i Sport, Men’s Health, Forum Wiedzy, Autoportret Ostrego, Motoślad Android.com.pl, Instalki.pl, MobilityNews.pl, Handelot, Telix.pl, Technosenior, BigChina.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, BeautyShow.pl oraz Info Produkt.

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Cyfrowa Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.