Prawa zwięrząt wspierane przez działania online polskich programistów
Komunikat Prasowy 07.03.2023
White Label Coders wspiera Animal Rights Center Japan i nieodpłatnie przeprowadza migrację serwisu Hachidory na platformę WordPress
Z przyjemnością przedstawiamy projekt pro-bono realizowany przez White Label Coders, polski Software House specjalizujący się w dostarczaniu usług programistycznych, wykonany na rzecz organizacji non-profit Animal Rights Center Japan (ARCJ) w ramach inicjatywy techtotherescue.org. Projekt polegał na przeniesieniu obecnego serwisu hachidory.com na platformę WordPress, w celu poprawy funkcjonalności i dostępności strony dla użytkowników.
Hachidory.com to strona internetowa stworzona przez ARCJ, na której udostępniane są informacje i materiały edukacyjne dotyczące ochrony i praw zwierząt oraz problemów związanych z ich dobrostanem. Serwis regularnie publikuje informacje o przyjaznych weganom restauracjach, produktach, przepisach, wydarzeniach oraz książkach i jest dedykowany promowaniu etycznego podejścia do traktowania zwierząt.
Zdaniem Yuki Takahashi, jednego z twórców Hachidory ̶ Japonia pozostaje w tyle za resztą świata pod względem dbania o dobrostan zwierząt z najniższą oceną „G” w Indeksie Ochrony Zwierząt publikowanym przez World Animal Protection. Stan ten wynika głównie z braku informacji i faktu, że wiele osób nie chce poznać brudnej prawdy. Dlatego mamy Hachidory, serwis, który przyciąga ludzi apetycznymi przepisami i modnymi trendami oraz informuje o okrutnym traktowaniu, z którym ma do czynienia wiele zwierząt każdego dnia.
Serwis cieszy się dużą popularnością, jednakże wymagał modernizacji i ulepszenia. Głównym założeniem projektu była migracja treści ze starej strony i zainstalowanie nowego serwisu na wskazanym przez Klienta serwerze. ARCJ nie miało szczególnych wymagań i oczekiwało po prostu bardziej intuicyjnej i nowoczesnej pod względem technologicznym strony, która pozwoliłaby na przeglądanie treści na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach i tabletach.
White Label Coders, z pomocą techtotherescue.org, postanowiło wesprzeć ARCJ w projekcie. Dzięki wykorzystaniu platformy WordPress, strona hachidory.com została przeprojektowana i udostępniona w nowej, bardziej przyjaznej dla użytkownika formie. W ramach projektu, White Label Coders odpowiadało za przeniesienie treści na nową platformę, a także stworzenie nowych funkcjonalności i narzędzi dla użytkowników. Więcej o samym projekcie można przeczytać na stronie WLC.
̶ Największym wyzwaniem podczas migracji była japońska wersja językowa oraz struktura bazy danych. Ze względu na barierę językową zespół White Label Coders musiał napisać dedykowane skrypty do niektórych importów. Projekt wymagał również zmierzenia się z wyzwaniem związanym z japońskimi założeniami projektowymi, które różnią się znacznie od trendów obowiązujących w Europie. Jednak priorytetem dla naszego zespołu było przyłożenie ręki do poprawy dobrostanu zwierząt ̶ powiedział Paweł Zmysłowski, CEO i założyciel White Label Coders.
Projekt realizowany przez White Label Coders dla ARCJ to kolejny przykład na to, jak można pomagać organizacjom zajmującym się ochroną zwierząt we wzmocnieniu ich działań online. Dzięki takim inicjatywom możliwe jest zwiększenie świadomości i zrozumienia zagadnień związanych z ochroną zwierząt, co prowadzi do poprawy warunków ich życia.
Dzięki inicjatywie https://techtotherescue.org/ strona Hachidory może kontynuować działalność na rzecz promowania etycznego traktowania zwierząt oraz udostępniać informacje na temat wegańskich i przyjaznych zwierzętom opcji w Japonii. Więcej informacji o Hachidory można znaleźć na stornie https://hachidory.com/ oraz w serwisach:
- facebook.com/hachidory
- instagram.com/hachidory_vegan
- twitter.com/hachidory
White Label Coders to założony w 2006 roku Software House oferujący tworzenie aplikacji webowych, stron internetowych oraz rozwiązań dla e-commerce.
To, co wyróżnia White Label Coders, to podejście "white label", czyli dostarczanie usług pod marką klienta. Dzięki temu, klient ma pełną kontrolę nad projektem oraz nad jego finalnym wyglądem i funkcjonalnościami, co pozwala na stworzenie unikalnego produktu dostosowanego do jego potrzeb.
Firma zatrudnia zespół doświadczonych programistów oraz specjalistów, który dzięki stosowaniu najnowszych technologii i narzędzi, jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom i zapewnić swoim klientom pełne wsparcie na każdym etapie ich realizacji.
Kontakt dla Prasy:
Agata Kędzierska-Zawisza, Senior Marketing Manager
akedzierska@whitelabelcoders.com
tel. 507159935

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.