Komunikaty PR

Prawa zwięrząt wspierane przez działania online polskich programistów

2023-03-14  |  01:00
Do pobrania 03 ( 0.21 MB )

Komunikat Prasowy                                                                                   07.03.2023

 

White Label Coders wspiera Animal Rights Center Japan i nieodpłatnie przeprowadza migrację serwisu Hachidory na platformę WordPress

Z przyjemnością przedstawiamy projekt pro-bono realizowany przez White Label Coders, polski Software House specjalizujący się w dostarczaniu usług programistycznych, wykonany na rzecz organizacji non-profit Animal Rights Center Japan (ARCJ) w ramach inicjatywy techtotherescue.org. Projekt polegał na przeniesieniu obecnego serwisu hachidory.com na platformę WordPress, w celu poprawy funkcjonalności i dostępności strony dla użytkowników.

Hachidory.com to strona internetowa stworzona przez ARCJ, na której udostępniane są informacje i materiały edukacyjne dotyczące ochrony i praw zwierząt oraz problemów związanych z ich dobrostanem. Serwis regularnie publikuje informacje o przyjaznych weganom restauracjach, produktach, przepisach, wydarzeniach oraz książkach i jest dedykowany promowaniu etycznego podejścia do traktowania zwierząt.

Zdaniem Yuki Takahashi, jednego z twórców Hachidory  ̶ Japonia pozostaje w tyle za resztą świata pod względem dbania o dobrostan zwierząt z najniższą oceną „G” w Indeksie Ochrony Zwierząt publikowanym przez World Animal Protection. Stan ten wynika głównie z braku informacji i faktu, że wiele osób nie chce poznać brudnej prawdy. Dlatego mamy Hachidory, serwis, który przyciąga ludzi apetycznymi przepisami i modnymi trendami oraz informuje o okrutnym traktowaniu, z którym ma do czynienia wiele zwierząt każdego dnia.

Serwis cieszy się dużą popularnością, jednakże wymagał modernizacji i ulepszenia. Głównym założeniem projektu była migracja treści ze starej strony i zainstalowanie nowego serwisu na wskazanym przez Klienta serwerze. ARCJ nie miało szczególnych wymagań i oczekiwało po prostu bardziej intuicyjnej i nowoczesnej pod względem technologicznym strony, która pozwoliłaby na przeglądanie treści na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach i tabletach.

White Label Coders, z pomocą techtotherescue.org, postanowiło wesprzeć ARCJ w projekcie. Dzięki wykorzystaniu platformy WordPress, strona hachidory.com została przeprojektowana i udostępniona w nowej, bardziej przyjaznej dla użytkownika formie. W ramach projektu, White Label Coders odpowiadało za przeniesienie treści na nową platformę, a także stworzenie nowych funkcjonalności i narzędzi dla użytkowników. Więcej o samym projekcie można przeczytać na stronie WLC.

 

̶  Największym wyzwaniem podczas migracji była japońska wersja językowa oraz struktura bazy danych. Ze względu na barierę językową zespół White Label Coders musiał napisać dedykowane skrypty do niektórych importów. Projekt wymagał również zmierzenia się z wyzwaniem związanym z japońskimi założeniami projektowymi, które różnią się znacznie od trendów obowiązujących w Europie. Jednak priorytetem dla naszego zespołu było przyłożenie ręki do poprawy dobrostanu zwierząt ̶ powiedział Paweł Zmysłowski, CEO i założyciel White Label Coders.

Projekt realizowany przez White Label Coders dla ARCJ to kolejny przykład na to, jak można pomagać organizacjom zajmującym się ochroną zwierząt we wzmocnieniu ich działań online. Dzięki takim inicjatywom możliwe jest zwiększenie świadomości i zrozumienia zagadnień związanych z ochroną zwierząt, co prowadzi do poprawy warunków ich życia.

Dzięki inicjatywie https://techtotherescue.org/ strona Hachidory może kontynuować działalność na rzecz promowania etycznego traktowania zwierząt oraz udostępniać informacje na temat wegańskich i przyjaznych zwierzętom opcji w Japonii. Więcej informacji o Hachidory można znaleźć na stornie https://hachidory.com/ oraz w serwisach:

  • facebook.com/hachidory 
  • instagram.com/hachidory_vegan
  • twitter.com/hachidory

 

White Label Coders to założony w 2006 roku Software House oferujący tworzenie aplikacji webowych, stron internetowych oraz rozwiązań dla e-commerce.

To, co wyróżnia White Label Coders, to podejście "white label", czyli dostarczanie usług pod marką klienta. Dzięki temu, klient ma pełną kontrolę nad projektem oraz nad jego finalnym wyglądem i funkcjonalnościami, co pozwala na stworzenie unikalnego produktu dostosowanego do jego potrzeb.

Firma zatrudnia zespół doświadczonych programistów oraz specjalistów, który dzięki stosowaniu najnowszych technologii i narzędzi, jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom i zapewnić swoim klientom pełne wsparcie na każdym etapie ich realizacji.

Kontakt dla Prasy:

Agata Kędzierska-Zawisza, Senior Marketing Manager

akedzierska@whitelabelcoders.com

tel. 507159935

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.