Komunikaty PR

Premiera podwójnego bezprzewodowego głośnika od Niceboy

2022-10-20  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania zł ( 0.04 MB )

Podwójny głośnik Niceboy Raze 2 Twins z trybem stereo i mono oraz 12 W mocą każdego z głośników jest już dostępny na polskim rynku. Wyróżnia go wodoszczelność na poziomie IPX7, sprawiająca, że jest on odporny na 30-minutowe zanurzenie w wodzie. Został on wyposażony w podwójną baterię 1500 mAh, która gwarantuje nawet do 10 godzin odtwarzania muzyki. Dodatkowo urządzenie posiada tryb oszczędzania energii – po dłuższym czasie nieaktywności automatycznie się wyłącza. Dystrybutorem Niceboy w Polsce jest firma 4cv.

 

Co czwarty Polak wydaje rocznie od 2 do 5 tys. zł na małe sprzęty elektroniczne

Polski rynek elektroniki użytkowej dynamicznie się rozwija. Polacy chętnie zaopatrują się w nowe urządzenia – z badań wynika, że na małe urządzenia 22,2 proc. z nas wydaje mniej niż 1 tys. zł rocznie, natomiast 43,6 proc. przeznacza od 1 tys. zł do 2 tys. zł. Więcej niż co czwarty Polak (27,7 proc.) rokrocznie wydaje na małą elektronikę między 2 a 5 tys. zł., jednocześnie jedynie 6,5 proc. naszych rodaków decyduje się w ciągu roku na zakupy powyżej sumy 5 tys. zł. Niceboy wprowadza kolejne urządzenia na rynek polski, jednym z nich jest głośnik bezprzewodowy Raze 2 Twins, który wyróżnia możliwość rozdzielenia na dwa.

 

Dwa głośniki o mocy 12 W do użytku w trybie mono lub stereo

Niceboy Raze 2 Twins gwarantuje wysoką jakość dźwięku przestrzennego, dzięki łączącym się za pomocą technologii True Wireless dwóm głośnikom o mocy 12 W. Mogą być one wykorzystywane jako głośnik stereofoniczne – połączone elastycznym etui zawartym w zestawie, bądź ustawione oddzielnie, np. po dwóch stronach ekranu komputera. Jednocześnie Niceboy Raze 2 Twins można używać także w trybie mono, wykorzystując je jako dwa niezależne głośniki, co umożliwi nagłośnienie pomieszczenia z dwóch źródeł przez ustawienie ich w przeciwległych rogach pokoju. Zawarta w urządzeniu technologia Bluetooth 4.2 gwarantuje szybką transmisję dźwięku bez zakłóceń na odległość do 10 metrów.

 

Odporność na 30-minutowe zanurzenie w wodzie oraz bateria 1500 mAh

Głośnik Niceboy Raze 2 Twins posiada parametry wodoszczelności na poziomie IPX7, co oznacza ochronę przed skutkami zanurzenia w wodzie na głębokość do 1 metra przez 30 minut. Urządzenie może być bezpiecznie użytkowane w kuchni oraz łazience, a także w czasie aktywności na świeżym powietrzu – jest odporny na przypadkowe zalania oraz zmienne warunki atmosferyczne. Wyposażenie w podwójną baterię 1500 mAh gwarantuje nawet do 10 godzin słuchania muzyki. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w automatyczny wyłącznik w przypadku dłuższej nieaktywności, co wspiera oszczędność energii. Niceboy Raze 2 Twin w kolorze czarno-niebieskim dostępny jest w Media Expert w cenie 379 zł.


Niceboy to międzynarodowa marka elektroniki użytkowej obecna na rynku europejskim od 2016 roku, której siedziba znajduje się w Czechach. Jej produkty dostępne są w ośmiu krajach europejskich. Urządzenia Niceboy projektowane są z myślą o łączeniu najnowszych trendów technologicznych, nowoczesnego designu oraz prostoty użytkowania. Oferta produktowa marki zawiera kamery samochodowe oraz sportowe, bezprzewodowe słuchawki i głośniki, opaski fitness, a także akcesoria gamingowe. Oficjalnym polskim dystrybutorem sprzętów Niceboy jest firma 4cv.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.