Komunikaty PR

Prolog do Drill Deal od RDS pobrało już prawie 40 tys. graczy

2020-08-18  |  16:00
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

10 sierpnia w wersji PC-owej udostępniona została gra Drill Deal: Borehole Alpha autorstwa notowanego na NewConnect Red Dev Studio. Wczesna wersja produkcji w zaledwie tydzień została pobrała przez 38 tys. graczy, a projekt zgromadził społeczność 1,5 tys. fanów. Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Rolę wydawcy projektu pełni Ultimate Games. RDS konsekwentnie realizuje strategię biznesową, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.

- Z wielką radością ogłaszamy sukces Borehole Alpha, czyli wstępnej wersji jednego z naszych tytułów, w którym pokładamy duże nadzieje. Gra w zaledwie kilka dni zdobyła popularność na platformie Steam. Tytuł zadebiutował 10 sierpnia, a po kilku dniach pobrało go już 38 tys. graczy. Ponadto grę obserwuje 1,3 tys. graczy, co jest dobrym prognostykiem na wysoką sprzedaż tytułu w pełnej wersji. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Celem udostepnienia Borehole Alpha było zgromadzenie społeczności wokół pełnej wersji gry i pozyskanie opinii odbiorców, na podstawie których dopracujemy finalną wersję Drill Deal. Tym bardziej tak duże zainteresowanie grą daje nam podstawy sądzić, że pełna wersja symulatora platformy wiertniczej będzie strzałem w dziesiątkę. Wyniki sprzedaży Drill Deal mogą znacząco wypłynąć na nasze wyniki finansowe w drugim półroczu tego roku. – dodaje Wojciech Sypko.  

Drill Deal to rozgrywka łącząca elementy strategii ekonomicznej, symulacji i base building. Gracz, który będzie budował i dbał o platformę wiertniczą oraz m.in. sprzedawał cenne substancje, odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe. Studio zaimplementowało w grze zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rozgrywka zawiera także zdarzenia losowe, takie jak nagły sztorm, protesty ekologów czy nalot piratów.

Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Wishlista gry na platformie Steam posiada już prawie 11 tys. zapisów. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.

Aktualnie Red Dev Studio pracuje nad projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku i dużym tytułem o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy już niebawem, zaraz po zakończeniu prac nad Drill Deal – mówi Wojciech Sypko. Obie gry będą należeć do grupy naszych największych produkcji – dodaje.

***

Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.

Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.