Komunikaty PR

Prolog do Drill Deal od RDS pobrało już prawie 40 tys. graczy

2020-08-18  |  16:00
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

10 sierpnia w wersji PC-owej udostępniona została gra Drill Deal: Borehole Alpha autorstwa notowanego na NewConnect Red Dev Studio. Wczesna wersja produkcji w zaledwie tydzień została pobrała przez 38 tys. graczy, a projekt zgromadził społeczność 1,5 tys. fanów. Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Rolę wydawcy projektu pełni Ultimate Games. RDS konsekwentnie realizuje strategię biznesową, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.

- Z wielką radością ogłaszamy sukces Borehole Alpha, czyli wstępnej wersji jednego z naszych tytułów, w którym pokładamy duże nadzieje. Gra w zaledwie kilka dni zdobyła popularność na platformie Steam. Tytuł zadebiutował 10 sierpnia, a po kilku dniach pobrało go już 38 tys. graczy. Ponadto grę obserwuje 1,3 tys. graczy, co jest dobrym prognostykiem na wysoką sprzedaż tytułu w pełnej wersji. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Celem udostepnienia Borehole Alpha było zgromadzenie społeczności wokół pełnej wersji gry i pozyskanie opinii odbiorców, na podstawie których dopracujemy finalną wersję Drill Deal. Tym bardziej tak duże zainteresowanie grą daje nam podstawy sądzić, że pełna wersja symulatora platformy wiertniczej będzie strzałem w dziesiątkę. Wyniki sprzedaży Drill Deal mogą znacząco wypłynąć na nasze wyniki finansowe w drugim półroczu tego roku. – dodaje Wojciech Sypko.  

Drill Deal to rozgrywka łącząca elementy strategii ekonomicznej, symulacji i base building. Gracz, który będzie budował i dbał o platformę wiertniczą oraz m.in. sprzedawał cenne substancje, odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe. Studio zaimplementowało w grze zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rozgrywka zawiera także zdarzenia losowe, takie jak nagły sztorm, protesty ekologów czy nalot piratów.

Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Wishlista gry na platformie Steam posiada już prawie 11 tys. zapisów. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.

Aktualnie Red Dev Studio pracuje nad projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku i dużym tytułem o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy już niebawem, zaraz po zakończeniu prac nad Drill Deal – mówi Wojciech Sypko. Obie gry będą należeć do grupy naszych największych produkcji – dodaje.

***

Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.

Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia
IT i technologie Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
2024-04-23 | 01:00

Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series

„Tworzenie teraźniejszości, przewidywanie przyszłości”, takim sloganem producent chce zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji konkursu. Modderzy z całego świata będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.