Komunikaty PR

Przedsprzedaż nowej konsoli Xbox Series X w Play

2020-10-26  |  10:00
Biuro prasowe

Xbox Series X to obecnie najszybsza i najpotężniejsza konsola Xbox w historii. Moc liczona w 12 teraflopach, obraz w jakości 4K oraz zgodność wsteczna z tysiącami gier dostępnymi na wcześniejszych modelach producenta - to wszystko gwarantuje nam Xbox  Series X. Sieć Play rozpoczęła już przedsprzedaż nowego produktu marki Microsoft.

Doskonała dynamika obrazu, realizm i skrócony czas ładowania - tak prezentuje się nowość od Microsoftu. Gry, które zostały zoptymalizowane do nowych standardów,  wprowadzonych przez konsolę, wykorzystują jej pełną moc i osiągającą nawet 120 klatek na sekundę. Taka dynamika obrazu w połączeniu z technologią śledzenia promieni w czasie rzeczywistym ma duże znaczenie w odwzorowywaniu detali, realistycznego oświetlenia, cieni i refleksów w grze. Cały ten efekt uzupełnia funkcja trójwymiarowego dźwięku przestrzennego, dająca użytkownikowi niepowtarzalne wrażenia z rozgrywki.

Nowy Xbox zapewnia zgodność wsteczną z tysiącami gier dostępnymi na wszystkich dotychczasowych modelach konsoli od Microsoftu. Ponadto dzięki mocy obliczeniowej grafiki sięgającej aż 12 teraflopów, Xbox Series X zapewnia bezbłędną płynność oprawy graficznej i głębię obrazu w jakości 4K. Dodatkowo, architektura Xbox Velocity łączy dedykowany dysk SSD i zintegrowane oprogramowanie, aby gry wczytywały się szybciej niż do tej pory.

Na precyzję rozgrywki duży wpływ ma kontroler, którego używamy. Razem z Xbox Series X dostajemy bezprzewodowego pada zapewniającego rejestrowanie ruchów w każdym kierunku, posiadającego przyciski udostępniania a także uchwyty z chropowatą fakturą umożliwiających dokładne celowanie.

Przedsprzedaż Xbox Series X w Play już dostępna

Play wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i daje im możliwość zakupu Xbox Series X przedpremierowo. Konsolę można dołączyć do swojego abonamentu, przy przedłużaniu, lub podpisywaniu nowej umowy w pakietach SoloDuet i Rodzina na 24, 36 i 48 miesięcy. Istnieje również możliwość zakupu Xboxa bez abonamentu, jako osobne urządzenie w cenie 2249 zł lub w ratach. Premiera Xbox Series X planowana jest na 10 listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.