Komunikaty PR

Rekordzista zorganizował 6619 wydarzeń online w ciągu roku

2024-01-09  |  16:30
Biuro prasowe

Jedyny polski komunikator, który znalazł się w czołówce najpopularniejszych platform nad Wisłą – ClickMeeting, podsumowuje 2023 rok. Jak wynika z najnowszych danych zebranych od użytkowników na całym świecie w raporcie „State of online events”, rynek webinarów i spotkań online staje się coraz bardziej profesjonalny. Eksperci korzystający z różnych formatów i bogatych funkcji wydarzeń online odpowiadają za 26 proc. spotkań na całej platformie. Dlatego tegoroczna analiza po raz pierwszy zawiera odrębną kategorię ich dotyczącą, czyli tzw. power userów. Rekordzista całej platformy – szkoła specjalizująca się w nauce języków orientalnych – zorganizował w ciągu roku 6 619 wydarzeń, w których udział wzięło 23 831 uczestników.

Webinary odnoszą kolejne sukcesy - średnio 650 uczestników w roku
Wideokonferencje umożliwiają nam dzisiaj komunikację z każdego miejsca na świecie. Pozwalają na poszerzanie zakresu kompetencji oraz promowanie marek, w tym również osobistych. Ich niesłabnąca renoma przełożyła się na wiele spotkań online odbytych w 2023 roku. W trakcie ostatnich 12 miesięcy użytkownik ClickMeeting zorganizował średnio 47 wydarzeń, w ramach których gromadził przeciętnie niemal 14 uczestników, czyli 650 osób w skali roku. Spotkanie online trwało średnio 106 minut, a odbiorcy uczestniczyli w nich aktywnie przez 68 proc. czasu. Uśredniona sesja użytkownika wynosiła 71 minut. Co ciekawe, najwięcej wydarzeń organizowano w czwartek, a na kolejnych pozycjach uplasowały się wtorek oraz środa. Z kolei najchętniej wybieraną godziną na przeprowadzenie webinaru na polskim ClickMeeting była 16:00. Platforma oferuje swoim użytkownikom szereg funkcji, a najczęściej wykorzystywaną z nich okazała się prezentacja - używana była ona nawet w 54,4 proc. przypadków. Drugie miejsce zajęła opcja dzielenia się ekranem - 17,7 proc., a kolejne interaktywna tablica - 8,1 proc.

Zmiany w organizacji wydarzeń - rosnąca profesjonalizacja
Jak wynika z raportu „State of online events”, tzw. power userzy odpowiadali za 26 proc. wydarzeń zorganizowanych na platformie ClickMeeting w 2023 roku. Przykładem takiego użytkownika może być psycholog oferujący spotkania online z pacjentami. Podstawą jego działań są prowadzone terapie, ale równolegle tworzy on szkolenia dla innych oraz webinary promocyjne. Takie połączenie pozwala mu dotrzeć zarówno do osób zainteresowanych leczeniem, jak i do tych, chcących podnieść swoje kwalifikacje. Coraz większa liczba takich użytkowników świadczy o rosnącej profesjonalizacji w branży webinarów i spotkań online. Średnio power user zorganizował na platformie ClickMeeting nawet 85 wydarzeń rocznie, czyli o 81 proc. więcej niż statystyczny użytkownik. Zgromadziły średnio 933 uczestników w skali roku. Sesja trwała średnio 72 minuty, a przeciętnie wydarzenie organizowane przez power usera trwało 112 minut.


- Webinary to ważne narzędzia wykorzystywane przez ekspertów zarówno w celu dzielenia się wiedzą, jak i promowania marki, w tym tej osobistej. Odrębną kategorią wydarzeń pozostają rzecz jasna spotkania on-line, które ułatwiają nam współpracę i zapewniają kontakt niezależnie od miejsca, w którym znajdują się ich uczestnicy. Eksperci korzystają z różnych formatów wydarzeń i narzędzi, aby osiągać jak największe zyski. Taki power user może więc przede wszystkim skupiać się na tworzeniu szkoleń online, ale równocześnie organizuje również webinary marketingowe, spotkania swojego zespołu, prezentacje sprzedażowe i konsultacje z klientami. Do kategorii takich power userów zaliczyliśmy aż jedną czwartą bazy użytkowników naszej platformy. Dlatego też w tej edycji chcielibyśmy poświęcić im więcej uwagi. Nie brakuje oczywiście rozbudowanych statystyk dotyczących poszczególnych branż i ich liderów. Kim są, co ich wyróżnia i co zmieniło się w ciągu ostatniego roku w branży? Właśnie temu przyjrzeliśmy się w naszym raporcie.komentuje Dominika Paciorkowska Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting

Rekordzista z branży edukacyjnej. Eksperci monetyzują swoją wiedzę
Tegoroczne dane z raportu „State of online events” pokazują, że rekordzistą pod względem liczby wydarzeń i uczestników był lider branży edukacyjnej. Szkoła języków orientalnych w 2023 roku zorganizowała 6619 wydarzeń, co daje rekordową liczbę 130 wydarzeń tygodniowo. To o 13 983 proc. więcej niż przeciętny użytkownik platformy. Przekłada się to również na olbrzymią łączną liczbę uczestników – było ich 23 831.

 

ClickMeeting to polska firma, która powstała w 2011 roku i udostępnia aplikację na całym świecie w 8 wersjach językowych. Jej misją jest wsparcie komunikacji i nauki niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie ktoś się znajduje. Platforma do webinarów, czyli rodzaju seminarium prowadzonego za pośrednictwem internetu, działa w przeglądarce internetowej. Nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy technicznej lub instalować czegoś na swoim urządzeniu, by w łatwy sposób cieszyć się z funkcjonalności narzędzia. 

 

Akademia Clickmeeting: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/manual/

Grupa Akademii Clickmeeting na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/533178777342385/ 

www.clickmeeting.pl

https://www.facebook.com/clickmeeting/?ref=br_rs

https://www.linkedin.com/company/clickmeeting/

https://www.youtube.com/user/ClickMeetingvideo/videos   

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC Biuro prasowe
2024-04-26 | 01:00

Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC

Cooler Master MasterBox 600 to obudowa komputerowa o długości 474 mm, szerokości 230 mm i wysokości 481 mm. Została ona zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.