Roccat Vulcan 120/121/122 AIMO – poczuj moc prawdziwego gamingu
Siła niemieckiego wzornictwa i inżynierii
Najnowsze mechaniczne klawiatury to pierwsze urządzenia w ofercie marki ROCCAT z autorskimi zaprojektowanymi od podstaw przełącznikami Titan, które stworzono z myślą o graczach szukających wyczuwalnego i szybkiego działania klawiszy. Zaprojektowano je, aby tchnąć nieco życia i innowacji w zastany świat technologii przełączników mechanicznych. Oprócz cichego i wyczuwalnego punktu aktywacji – w przypadku modeli Vulcan 120 i 122 AIMO na poziomie 1,8 mm i wysokości naciśnięcia na 3,6 mm i w przypadku Vulcan 121 AIMO odpowiednio 1,4 mm i 3,6 mm, każdy przełącznik zawiera specjalną obudowę, która zmniejsza jego drganie podczas naciśnięcia. Przełączniki zbudowano tak, aby minimalizować kontakt przy odbiciu, co pozwala oprogramowaniu o 20%, a w przypadku modelu Vulcan 121 AIMO nawet o 30% szybciej wykrywać naciśnięcie. Klawiatury Vulcan mogą się też pochwalić ultralekkimi, o 50% lżejszymi niż zwykłe, nakładkami na klawisze – wszystko to sprawia, że każde naciśnięcie jest szybkie i precyzyjne. Urządzenia zostały wyposażone w potężny system podświetlenia AIMO, który opiera się na trwałych diodach LED i przezroczystych obudowach przełączników, które równomiernie rozkładają oświetlenie. System żywego światła można konfigurować oddzielnie dla każdego klawisza w 16,8 mln kolorów lub charakterystycznym dla marki ROCCAT błękicie. Warto dodać, że AIMO jest jednocześnie systemem oświetlenia i swoistym ekosystemem, którego użyteczność wzrasta wraz z liczbą podłączonych urządzeń AIMO. System organicznie reaguje na sytuację i wyświetla najwyższej jakości efekty świetlne bez potrzeby konfiguracji. Nie można pozostać obojętnym także na nowoczesny i stylowy design urządzeń. Modele Vulcan 120 i 121 AIMO dostępne są w czarnym kolorze obudowy, natomiast Vulcan 121 AIMO – białym. Metalowa płyta wzmacnia klawiatury i chroni je przed wstrząsami, a klawisze są tak skonstruowane, żeby nie osiadał na nich kurz. Odłączana podpórka pod nadgarstki i płaski, ultra–niski profil znacząco poprawiają ergonomię i wygodę użytkowania nawet podczas długich sesji.
Najnowsze klawiatury Roccat Vulcan 120/121/122 AIMO opracowano z pasją i w oparciu o zalety niemieckiego wzornictwa i inżynierii, dając narzędzia do gier, które pozwalają poczuć precyzję już od pierwszego dotknięcia.
Niewiążąca cena sprzedaży klawiatur: ok. 159,99 EUR
Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta: https://pl.roccat.org/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.