Komunikaty PR

Rok 2020 kolejnym rokiem pełnym międzynarodowych sukcesów PrimeMovers!

2021-04-20  |  14:40
Biuro prasowe

Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca PrimeMovers i PGNiG.

Osiągnięcia oraz pełna zaangażowania i doskonałych doświadczeń kooperacja tych spółek sprawiają, że nadają one kierunek rozwoju i wyznaczają najnowsze trendy, jednocześnie klasyfikując się w tej kategorii filmowej na pierwszym miejscu w kraju.

LINK DO FILMU  https://vimeo.com/397655806

Telly Awards:

W tegorocznej, 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, jurorzy stanowiący ponad 200 liderów rynku z całego świata, jak zwykle bardzo oszczędnie przyznawali nagrody Polakom. Jednak firma PrimeMovers po raz kolejny już została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała aż dwie nagrody. Za film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy''  PrimeMovers stanęła na podium w następujących kategoriach:

  • Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020
  • Public Relations - Bronze Telly Winner 2020

 

Hermes Awards Festivals:

Na tym festiwalu zeszłoroczny film PGNiG jako jedyna polska produkcja został nagrodzony aż w 3 kategoriach.  

  • Electronic Media 
  • Interactive Media  
  • Corporate Image

Wśród innych nagrodzonych marek w kategoriach korporacyjnych na tym festiwalu znalazły się min takie firmy jak: Allianz, SAP, Warner Bros. czy Yamaha.

To wielkie wyróżnienie! Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy konkursu oceniają najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards daje PrimeMovers już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards podczas współpracy z firmą PGNiG nad produkcjami filmów korporacyjnych.

World Media Festivals:

To nie koniec wyróżnień i uznań za 2020 rok dla PrimeMovers. Kolejną, bardzo cenną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold firma zdobyła na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej marce przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. O nagrody starają się tam najlepsi gracze na rynku o zasięgu globalnym, a zwycięzcy wybierani są przez niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata.

"Tegoroczna konkurencja we wszystkich konkursach była bardzo liczna i niesamowicie mocna. Jestem bardzo dumny z tego, że filmy korporacyjne, które tworzymy we współpracy z PGNiG, stają się marką samą w sobie, rozpoznawalną na całym świecie.  Regularność sukcesów, jakie wspólnie odnosimy, jest dla nas siłą napędową, by sięgać po więcej, konkurując z najlepszymi graczami na arenie międzynarodowej. Dziękujemy przedstawicielom firmy PGNiG za zeszłoroczną  wspaniałą współpracę i zaufanie, którym nas obdarzyli. To bardzo cenne i nobilitujące. Dziękuję również całemu zespołowi pracującemu przy produkcji filmu za zaangażowanie i włożony trud." - powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.