Rok 2020 kolejnym rokiem pełnym międzynarodowych sukcesów PrimeMovers!
Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca PrimeMovers i PGNiG.
Osiągnięcia oraz pełna zaangażowania i doskonałych doświadczeń kooperacja tych spółek sprawiają, że nadają one kierunek rozwoju i wyznaczają najnowsze trendy, jednocześnie klasyfikując się w tej kategorii filmowej na pierwszym miejscu w kraju.
LINK DO FILMU https://vimeo.com/397655806
Telly Awards:
W tegorocznej, 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, jurorzy stanowiący ponad 200 liderów rynku z całego świata, jak zwykle bardzo oszczędnie przyznawali nagrody Polakom. Jednak firma PrimeMovers po raz kolejny już została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała aż dwie nagrody. Za film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w następujących kategoriach:
- Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020
- Public Relations - Bronze Telly Winner 2020
Hermes Awards Festivals:
Na tym festiwalu zeszłoroczny film PGNiG jako jedyna polska produkcja został nagrodzony aż w 3 kategoriach.
- Electronic Media
- Interactive Media
- Corporate Image
Wśród innych nagrodzonych marek w kategoriach korporacyjnych na tym festiwalu znalazły się min takie firmy jak: Allianz, SAP, Warner Bros. czy Yamaha.
To wielkie wyróżnienie! Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy konkursu oceniają najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards daje PrimeMovers już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards podczas współpracy z firmą PGNiG nad produkcjami filmów korporacyjnych.
World Media Festivals:
To nie koniec wyróżnień i uznań za 2020 rok dla PrimeMovers. Kolejną, bardzo cenną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold firma zdobyła na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej marce przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. O nagrody starają się tam najlepsi gracze na rynku o zasięgu globalnym, a zwycięzcy wybierani są przez niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata.
"Tegoroczna konkurencja we wszystkich konkursach była bardzo liczna i niesamowicie mocna. Jestem bardzo dumny z tego, że filmy korporacyjne, które tworzymy we współpracy z PGNiG, stają się marką samą w sobie, rozpoznawalną na całym świecie. Regularność sukcesów, jakie wspólnie odnosimy, jest dla nas siłą napędową, by sięgać po więcej, konkurując z najlepszymi graczami na arenie międzynarodowej. Dziękujemy przedstawicielom firmy PGNiG za zeszłoroczną wspaniałą współpracę i zaufanie, którym nas obdarzyli. To bardzo cenne i nobilitujące. Dziękuję również całemu zespołowi pracującemu przy produkcji filmu za zaangażowanie i włożony trud." - powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.