Komunikaty PR

Router Huawei WiFi AX3 z WiFi 6 dostępny w nowej cenie 299 zł

2021-05-11  |  13:30

Huawei WiFi AX3 Quad Core, router opracowany z myślą o gospodarstwach domowych lub domowych biurach, w których do internetu podłączonych jest wiele urządzeń, jest od dzisiaj dostępny w nowej cenie 299 zł.

 

Urządzenie obsługuje standard WiFi 6, zapewniający stabilny transfer danych z prędkością dochodzącą nawet do 3000 Mb/s. Router może uczynić pracę i naukę zdalną bardziej wydajną i komfortową, co jest szczególnie istotne podczas spotkań wideo czy w trakcie pobierania ciężkich plików.

 

Router Huawei WiFi AX3 w nowej cenie można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Neonet i x-kom. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

Cztery rdzenie i dwa wzmacniacze

Huawei WiFi AX3 Quad Core opiera swoje działanie o czterordzeniowy procesor Gigahome 1,4 Ghz oraz dwa wzmacniacze o częstotliwości 5 GHz. Urządzenie zapewnia transfer danych sięgający nawet 3000 Mb/s. Dodatkowo WiFi AX3 obsługuje autorską technologię Huawei – WiFi 6 Plus. Po podłączeniu do sieci urządzeń Huawei, obsługujących łączność WiFi 6, router AX3 zapewnia sygnał mocniejszy o 6 dB, w porównaniu do innych routerów WiFi 6.

 

Router obniża też o 60% poziom zakłóceń i opóźnień transferu danych, nawet gdy urządzenie znajduje się za ścianą. Jest to istotne w przypadku prowadzenia małego biura w domu, podczas spotkań wideo czy przesyłania ciężkich plików.

 

Obsługa wielu połączeń

Huawei WiFi AX3 korzysta z technologii OFDMA, która pozwala na równoczesne podłączenie do sieci aż szesnastu smartfonów, tabletów czy laptopów pracujących w paśmie 5 GHz. Dzięki temu, ze stabilnego i szybkiego połączenia mogą korzystać równocześnie wszyscy domownicy, wykorzystujący sprzęt do pracy biurowej, jak i rozrywki.

 

Wygodne i szybkie włączanie do sieci

Konfiguracja routera jest bardzo prosta i można ją przeprowadzić na dwa sposoby: poprzez interfejs WWW w przeglądarce albo korzystając z dedykowanej aplikacji Huawei AI Life. Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej zapewnia również obsługę Huawei Share. Użytkownicy smartfona z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią WiFi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą wprowadzać samodzielnie hasła dostępu.

 

Obsługa sieci typu mesh

Router Huawei WiFi AX3 obsługuje sieci bezprzewodowe, przewodowe i hybrydowe. Po podłączeniu kilku routerów są one automatycznie grupowane pod jedną nazwą, a łączność jest nawiązywana automatycznie, tak aby zapewnić optymalną jakość połączenia w danym pomieszczeniu. WiFi AX3 można również łączyć się ze starszymi routerami Huawei, aby rozszerzyć zasięg sieci w domu.

 

Trzy tryby zasilania

Router Huawei WiFi AX3 oferuje trzy różne tryby zasilania: ściana, standard oraz uśpienie. Pierwszy tryb – generujący najwyższe zużycie energii – polecany jest w sytuacji, gdy podłączone do internetu urządzenia znajdują się dalej i oddzielone są dodatkowymi barierami. Ostatni tryb może być wykorzystany, gdy chwilowo internet nie jest potrzebny. Specjalna funkcja WiFi Timer pozwala wyłączyć sieć np. podczas pracy poza domem albo nocą.

 

Router Huawei WiFi AX3 dostępny jest również w sprzedaży w wersji z dwurdzeniowym procesorem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.