Komunikaty PR

Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt

2024-06-17  |  11:30
Biuro prasowe

W ramach miesiąca różnorodności, pracownicy centrali MediaMarkt mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Stacja - Edukacja. Jego celem było umożliwienie pracownikom doświadczenia, jak czują się osoby z niepełnosprawnościami. Dzięki specjalnym symulatorom chętni mogli przekonać się, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się osoby z niepełnosprawnością wzroku, osoby w dojrzałym wieku, czy poruszające się na wózku inwalidzkim.

Jak mówią pracownicy, którzy mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, nie było to łatwe doświadczenie, ale zdecydowanie warto było wziąć w nim udział, aby zrozumieć, z czym borykają się osoby doświadczające niepełnosprawności.

- Z poziomu wózka inwalidzkiego wszystko wydaje się inne, trudno jest patrzyć cały czas w górę. Trudność sprawiają podstawowe czynności, takie jak mycie rąkopisuje swoje doświadczenia Agnieszka.  

Skąd pomysł na takie wydarzenie? MediaMarkt kładzie nacisk na różnorodność swoich pracowników pod każdym względem i stara się budować jak najbardziej otwarte środowisko pracy. Niepełnosprawność nie może być czynnikiem, który z tego środowiska wyklucza kogokolwiek. Wręcz przeciwnie – w różnorodności tkwi siła i ogromny potencjał.

- MediaMarkt jest firmą, w której przede wszystkim liczy się człowiek. Jako firma międzynarodowa, stale pielęgnujemy ideę różnorodności i inkluzywności. Jest to część naszego DNA. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć miejsca pracy jak najbardziej przyjazne dla każdego, niezależnie od jego płci, wieku i sprawnościmówi Joanna Czuchnowska, HR Director w MediaMarktSaturn Polska.

W ramach miesiąca różnorodności pracownicy MediaMarkt mieli szansę nie tylko wziąć udział w doświadczeniu Stacji Edukacja, ale również chociażby uczestniczyć w dyskusji na temat wieku i niepełnosprawności w ramach grupy focusowej. Natomiast do osób na stanowiskach kierowniczych został skierowany specjalny webinar, poświęcony budowaniu inkluzywnego zespołu, w którym obecni są pracownicy z różnymi potrzebami.

Marka od dawna podkreśla, że różnorodność jest dla niej wielką wartością. Im bardziej różnorodne środowisko pracy, tym więcej pracownicy mogą czerpać od siebie nawzajem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.