Rozwiązania oparte na chmurze wyznaczają nową erę biznesu
Rok 2020 w wyniku globalnej pandemii wyznaczył początek nowej ery biznesu. Z myślą o bezpieczeństwie zarówno pracowników, jak klientów, dzisiejsi pracodawcy starają się dostosować do nowych standardów szukając rozwiązań kładących nacisk na elastyczność i mobilność pracy. Wspierają ich w tym globalni dostawcy technologii, w tym Lexmark, rozszerzając własną ofertę usług o innowacyjne narzędzia i odpowiednie funkcje.
Nie bez przyczyny oprogramowanie oparte na chmurze cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jest to rozwiązanie, które nie tylko znacznie ułatwia pracę, ale przynosi też szereg wymiernych korzyści, tj. zabezpieczenie bezpieczeństwa danych, niższy koszt eksploatacji urządzeń oraz – kluczową w dzisiejszych czasach - mobilność. Na przeniesienie swoich zasobów do chmury decyduje się coraz więcej firm, a pandemia jedynie przyśpieszyła wdrożenia w tym obszarze. Także dostawcy technologii druku przeprojektowują swoją działalność, tak aby oferować swoim partnerom mobilne rozwiązania.
- Lexmark jako światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, niezmiennie pracuje nad własną oferta usług świadczonych w chmurze. Znalezienie rozwiązań, które będą odpowiedzią na współczesne wyzwania i pomogą naszym partnerom usprawnić wszystkie procesy związane z zarządzaniem flotą na miejscu jest dla nas priorytetem – mówi Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Najważniejsze wdrożenia to zdalne wsparcie techniczne, bezpieczne zarządzanie flotami klientów i aplikacje ułatwiające użytkowanie.
Zdalne wsparcie techniczne
Pierwszym z kluczowych kroków dla partnerów handlowych jest zwiększenie jakości ekspertyzy technicznej przeprowadzanej zdalnie, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Dostawcy technologii koncentrują się na edukowaniu swoich partnerów w zakresie rozwiązań świadczonych zdalnie. Lexmark niedawno rozszerzył ofertę usług, świadczonych w chmurze o możliwość monitorowania drukarek innych firm, nie tylko własnych. Funkcja Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia zdalne zbieranie danych z wszystkich drukarek sieciowych, bez konieczności wizyty partnera na miejscu.
Zarządzanie flotą urządzeń klienta
Kolejną ważną kwestią jest bezpieczne zarządzanie flotą urządzeń klienta, co poza możliwością zdalnego monitorowania oznacza także możliwość zdalnej konfiguracji oraz aktualizacji i zabezpieczania infrastruktury druku.
Zarządzanie urządzeniami w chmurze za pomocą Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) pozwala na usprawnienie tych wszystkich procesów bez fizycznej obecności pracownika, dzięki czemu partnerzy Lexmarka mają możliwość utrzymania infrastruktury druku swoich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia bez obaw o bezpieczeństwo swoich pracowników.
Dodatkowe cenne usługi
Innym sposobem, w jaki dostawcy technologii mogą pomóc swoim partnerom w lepszej obsłudze urządzeń zarządzanych w chmurze, są specjalnie zaprojektowane aplikacje np. umożliwiające automatyczne dostosowanie pracy urządzenia do potrzeb klienta.
Lexmark ułatwił dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji, z których partnerzy mogą korzystać bezpłatnie, dzięki czemu aplikacje łatwo mogą wdrażac prosto ze swojego biura, bez żadnych kosztów.
Przedsiębiorstwa na całym świecie nadal dostosowują się do nowej normalności biznesowej – i w tym procesie fundamentalną rolę do odegrania mają dostawcy technologii, których zadaniem jest wspierać swoich partnerów. Rozwiązania oparte na chmurze, oferowane przez dostawców technologii, pomagają partnerom zaspokoić rosnące potrzeby klientów i zapewnić im najwyższy poziom jakości świadczonych usług.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.