Samsung. Przygotowany na zmiany. Nowa kampania dla urządzeń do zabudowy
W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.
W ramach pierwszej odsłony kampanii zobaczymy spot o piekarniku Dual Cook SteamTM, w którym przygotowanie posiłków jest prostsze i przyjemniejsze. W piekarniku mamy możliwość pieczenia na parze lub gotowania na parze w specjalnym naczyniu, jednocześnie piekąc inną potrawę w tradycyjny sposób. Natomiast dzięki technologii AI Pro Cooking oraz aplikacji SmartThings[1] na bieżąco możemy monitorować proces przygotowania potrawy z poziomu naszego smartphona.
Działania obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.
Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, który na swoim koncie wiele nagród, m.in. Grand Prix Brązowego Lwa oraz Golden Euro Effie. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.
Bądź gotowy na zmiany z urządzeniami do zabudowy Samsung
Piekarniki parowe smart budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów. Dlatego też Dual Cook SteamTM to pierwszy z produktów prezentowany w ramach kampanii.
Ruszyła właśnie promocja cashback, dzięki której konsumenci będą mogli zaopatrzyć się w inteligentne piekarniki Samsung.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piekarnik standardowy Samsung lub zestaw z urządzeniami AGD w okresie od 7.03 do 30.04.2023 r. (lub do wyczerpania puli zwrotów) u jednego sprzedawcy za minimalną wartość określoną w regulaminie.
Aby skorzystać z promocji należy wykonać poniższe kroki:
- W pierwszy kroku należy kupić wybrany piekarnik lub dobierz do niego inne urządzenia AGD Samsung w okresie od 07.03 do 30.04.2023r. (lub do wyczerpania puli zwrotów). Lista urządzeń w regulaminie promocji.
- Następnie napisać swoją opinię na jednej ze wskazanych stron i oznaczyć ją #PromocjaSamsungCashbackZabudowa.
- Należy przygotować dokumenty: skan dowodu zakupu, nr seryjny, zdjęcie tabliczki znamionowej, potwierdzenie opinii.
- W kolejnym kroku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na www.kuchnia.Samsung.pl w ciągu 21 dni od daty zakupu[2].
Szczegóły promocji: Kup piekarnik i zyskaj zwrot do 3000 zł | Samsung Polska
Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez konsumenta konto.
——————————
[1] Wymaga dostępu do sieci bezprzewodowej, konta Samsung Account i aplikacji Samsung SmartThings. Szczegółowe informacje o wymaganiach sprzętowych i dostępności aplikacji SmartThings na https://www.samsung.com/pl/apps/smartthings/. Wymagane jest połączenie Wi-Fi i konto Samsung Account.
[2] Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwa od 7 marca do 30 kwietnia 2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Zwrot 3000 zł jest wartością maksymalną zwrotu przy zakupie wybranych produktów AGD Samsung. Lista modeli produktów biorących udział w promocji, wartości poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne na kuchnia.samsung.pl.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.