Komunikaty PR

Samsung. Przygotowany na zmiany. Nowa kampania dla urządzeń do zabudowy

2023-03-27  |  09:10
Biuro prasowe

W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.

 

W ramach pierwszej odsłony kampanii zobaczymy spot o piekarniku Dual Cook SteamTM, w którym przygotowanie posiłków jest prostsze i przyjemniejsze. W piekarniku mamy możliwość pieczenia na parze lub gotowania na parze w specjalnym naczyniu, jednocześnie piekąc inną potrawę w tradycyjny sposób. Natomiast dzięki technologii AI Pro Cooking oraz aplikacji SmartThings[1] na bieżąco możemy monitorować proces przygotowania potrawy z poziomu naszego smartphona.

 

Działania obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.

 

Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, który na swoim koncie wiele nagród, m.in. Grand Prix Brązowego Lwa oraz Golden Euro Effie. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.

 

Bądź gotowy na zmiany z urządzeniami do zabudowy Samsung

Piekarniki parowe smart budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów. Dlatego też Dual Cook SteamTM to pierwszy z produktów prezentowany w ramach kampanii.

 

Ruszyła właśnie promocja cashback, dzięki której konsumenci będą mogli zaopatrzyć się w inteligentne piekarniki Samsung.

 

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piekarnik standardowy Samsung lub zestaw z urządzeniami AGD w okresie od 7.03 do 30.04.2023 r. (lub do wyczerpania puli zwrotów) u jednego sprzedawcy za minimalną wartość określoną w regulaminie.

 

Aby skorzystać z promocji należy wykonać poniższe kroki:

  1. W pierwszy kroku należy kupić wybrany piekarnik lub dobierz do niego inne urządzenia AGD Samsung w okresie od 07.03 do 30.04.2023r. (lub do wyczerpania puli zwrotów). Lista urządzeń w regulaminie promocji.
  2. Następnie napisać swoją opinię na jednej ze wskazanych stron i oznaczyć ją #PromocjaSamsungCashbackZabudowa.
  3. Należy przygotować dokumenty: skan dowodu zakupu, nr seryjny, zdjęcie tabliczki znamionowej, potwierdzenie opinii.
  4. W kolejnym kroku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na www.kuchnia.Samsung.pl w ciągu 21 dni od daty zakupu[2].

 

Szczegóły promocji: Kup piekarnik i zyskaj zwrot do 3000 zł | Samsung Polska

 

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez konsumenta konto.

 

——————————

 

[1]  Wymaga dostępu do sieci bezprzewodowej, konta Samsung Account i aplikacji Samsung SmartThings. Szczegółowe informacje o wymaganiach sprzętowych i dostępności aplikacji SmartThings na https://www.samsung.com/pl/apps/smartthings/. Wymagane jest połączenie Wi-Fi i konto Samsung Account.

[2] Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwa od 7 marca do 30 kwietnia 2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Zwrot 3000 zł jest wartością maksymalną zwrotu przy zakupie wybranych produktów AGD Samsung. Lista modeli produktów biorących udział w promocji, wartości poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne na kuchnia.samsung.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie LIGHTROOM ZACHWYCA PUBLICZNOŚĆ NOWĄ INSTALACJĄ NAPĘDZANĄ PROJEKTORAMI PANASONIC Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:20

LIGHTROOM ZACHWYCA PUBLICZNOŚĆ NOWĄ INSTALACJĄ NAPĘDZANĄ PROJEKTORAMI PANASONIC

Lightroom korzysta z projektorów Panasonic RQ22K o mocy 20,000 lumenów, aby kreować zapierające dech w piersiach obrazy w jakości 4K. Lightroom, nowa przestrzeń w Londynie
IT i technologie Zakoduj wygraną! Programiści powalczą w Poznaniu w międzynarodowym konkursie
2024-04-10 | 15:00

Zakoduj wygraną! Programiści powalczą w Poznaniu w międzynarodowym konkursie

Programowanie to Twoja pasja lub zawód? Spróbuj sił w wiosennej edycji jednego z najbardziej znanych międzynarodowych konkursów kodowania. Rywalizacja w połowie kwietnia w
IT i technologie LabOOOratorium. Współpraca oświaty i biznesu w modelu win-win-win
2024-04-03 | 09:51

LabOOOratorium. Współpraca oświaty i biznesu w modelu win-win-win

na zdjęciu: LabOOOratorium w przedszkolu Kropelka we Wrocławiu. Fot. fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty ​- - - - - - - - - - Jak połączyć urozmaicanie zajęć w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.