SelfMaker przekazał stację dezynfekującą Fundacji FONIS z Wrocławia
Urządzenia do dezynfekcji trafiło między innymi do Fundacji FONIS z Wrocławia, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego, Domu Dziecka nr 9 w Łodzi oraz Medical Magnus Clinic w Łodzi. SelfMaker zareagował również w trakcie „pierwszej” fali COVID-19 przekazując 12 sztuk SelfClean’ów na potrzeby WOŚP, które fundacja rozdysponowała zgodnie z bieżącymi potrzebami poszczególnych instytucji.
„Zdajemy sobie sprawę z tego w jak trudnej sytuacji znajdują się szpitale i przychodnie oraz instytucje takie, jak domy dziecka. Regularna dezynfekcja dłoni jest jednym z głównych elementów ograniczających rozprzestrzenianie wirusa, a obdarowane przez nas placówki są miejscami podwyższonego ryzyka. Wiemy, że każde wsparcie jest niezmiernie ważne, dlatego postanowiliśmy przekazać na rzecz łódzkich instytucji nasze produkty, które realnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa w tych placówkach” – mówi Marek Wieteska, prezes zarządu SelfMaker.
„Od 1 lipca bieżącego roku trwają prace przy rozbudowie Ruchomej szopki. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem 24 grudnia 2020 roku będziecie mogli zobaczyć efekt finalny kilku miesięcy pracy. W trosce o bezpieczeństwo odwiedzających kaplicę św. Sebastiana w kościele NMP na Piasku pozyskaliśmy specjalistyczny sprzęt do dezynfekcji rąk.Dziękujemy serdecznie firmie Selfmaker , która przekazała nam kiosk SelfClean w formie darowizny. Cieszymy się, że są firmy takie jak Selfmaker, które bezinteresownie wspierają organizacje pożytku publicznego.” – mówi Małgorzata Królewicz-Głód z Fundacji FONIS.
Jeszcze do niedawna, kiedy zawody sportowe odbywały się z udziałem kibiców, firma SelfMaker nieodpłatnie udostępniała swoje stacje dezynfekujące na potrzeby tych wydarzeń, zapewniając bezpieczeństwo uczestnikom, między innymi podczas łódzkiego Ultrapark Weekendu czy Finału Mistrzostw Polski Niesłyszących w Piłce Nożnej 7-osobowej.
SelfClean to kiosk zautomatyzowany dezynfekujący, który pozwala na bezdotykową i bezpieczną dezynfekcję rąk - dozowanie płynu uruchamiane jest bezdotykowo czujnikiem zbliżeniowym. Z urządzeń wyprodukowanych przez SelfMaker można skorzystać w wielu miejscach w Polsce, na przykład centrach handlowych oraz na lotniskach i w urzędach w Hiszpanii.
https://www.selfmaker.pl/
SelfMaker to polska spółka technologiczna oferująca kioski samoobsługowe wraz z oprogramowaniem. Od ponad 6 lat koncentruje się na kompleksowych wdrożeniach rozwiązań technologicznych dla sektora retail, FMCG, HORECA, administracji publicznej, smart city, a także usługodawców z różnych branż.
W tej chwili rozwiązania SelfMaker pracują dla ponad 30 klientów korporacyjnych z całej Europy - z pewnością każdy choć raz spotkał się z fakturomatem, kioskiem do zamówień czy kasą samoobsługową zaprojektowaną i wyprodukowaną przez SelfMaker. Główna siedziba firmy znajduje się w Polsce, gdzie są biura w Łodzi oraz Warszawie, a także biuro oraz magazyn wysyłkowy w Maladze (Hiszpania).

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.