Komunikaty PR

SelfMaker wspiera społeczność lokalną w walce z COVID-19

2020-11-04  |  13:30

Urządzenia do dezynfekcji SelfMaker przekazał między innymi do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego, Domu Dziecka nr 9 w Łodzi oraz Medical Magnus Clinic w Łodzi. SelfMaker zareagował również w trakcie „pierwszej” fali COVID-19 przekazując 12 sztuk SelfClean’ów na potrzeby WOŚP, które fundacja rozdysponowała zgodnie z bieżącymi potrzebami poszczególnych instytucji.

 

„Zdajemy sobie sprawę z tego w jak trudnej sytuacji znajdują się szpitale i przychodnie oraz instytucje takie, jak domy dziecka. Regularna dezynfekcja dłoni jest jednym z głównych elementów ograniczających rozprzestrzenianie wirusa, a obdarowane przez nas placówki są miejscami podwyższonego ryzyka. Wiemy, że każde wsparcie jest niezmiernie ważne, dlatego postanowiliśmy przekazać na rzecz łódzkich instytucji nasze produkty, które realnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa w tych placówkach” – mówi Marek Wieteska, prezes zarządu SelfMaker.

 

Jeszcze do niedawna, kiedy zawody sportowe odbywały się z udziałem kibiców, firma SelfMaker nieodpłatnie udostępniała swoje stacje dezynfekujące na potrzeby tych wydarzeń, zapewniając bezpieczeństwo uczestnikom między innymi podczas łódzkiego Ultrapark Weekendu czy Finału Mistrzostw Polski Niesłyszących w Piłce Nożnej 7-osobowej.

 

 

SelfClean to kiosk zautomatyzowany dezynfekujący, który pozwala na bezdotykową i bezpieczną dezynfekcję rąk - dozowanie płynu uruchamiane jest bezdotykowo czujnikiem zbliżeniowym. Z urządzeń wyprodukowanych przez SelfMaker można skorzystać w wielu miejscach w Polsce, na przykład centrach handlowych oraz na lotniskach i w urzędach w Hiszpanii.

 

 

https://www.selfmaker.pl/
 

SelfMaker to polska spółka technologiczna oferująca kioski samoobsługowe wraz z oprogramowaniem. Od ponad 6 lat koncentruje się na kompleksowych wdrożeniach rozwiązań technologicznych dla sektora retail, FMCG, HORECA, administracji publicznej, smart city, a także usługodawców z różnych branż.

W tej chwili rozwiązania SelfMaker pracują dla ponad 30 klientów korporacyjnych z całej Europy - z pewnością każdy choć raz spotkał się z fakturomatem, kioskiem do zamówień czy kasą samoobsługową zaprojektowaną i wyprodukowaną przez SelfMaker. Główna siedziba firmy znajduje się w Polsce, gdzie są biura w Łodzi oraz Warszawie, a także biuro oraz magazyn wysyłkowy w Maladze (Hiszpania).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.