Komunikaty PR

SIMPLIFY YOUR DAY marki Candy podbija Targi IFA w Berlinie

2022-09-02  |  11:00
Biuro prasowe

Candy to idealne połączenie charakterystycznego włoskiego wzornictwa, błyskotliwych pomysłów i innowacji, które razem upraszczają codzienne życie. Stale oferując najlepszy stosunek jakości do ceny, ikona włoskiej marki udostępnia przystępne i przyjazne dla użytkownika technologie dla wszystkich urządzeń domowych.

W Berlinie, przekształconym w stolicę technologii dzięki targom IFA, marka opowie o sobie poprzez Simplify your Day. Ekspozycja zawiera inteligentne rozwiązania otoczone kreacjami młodych artystów, gdzie odwiedzający mogą poznać lepiej świat Candy. Interaktywna ściana w przestrzeni „touch&feel” w połączeniu z aplikacją hOn i wirtualnym asystentem pozwala zwiedzającym wejść w niezwykłą interakcję z produktami.

Prezentowana na dużym ekranie nowa  Rapido’ - najszybsza i najbardziej pojemna zmywarka na rynku przykuwa uwagę innowacyjnymi funkcjami jak na przykład programem Wash&Dry 35’, który pozwala umyć i wysuszyć naczynia w zaledwie 35 minut. Rapido’ posiada gamę unikalnych możliwości, które wykorzystują jej potencjał: inteligentne porady, programy specjalne, nowa i bardziej wydajna funkcja Snap&Wash, a także pilot zdalnego sterowania urządzeniem. Wystarczy zrobić zdjęcie kosza, aby uzyskać poradę dotyczącą odpowiedniego załadunku.

Na ekspozycji nie mogło również zabraknąć elastycznej lodówki Fresco. Dzięki 100 różnym układom do wyboru i licznym funkcjom, które aktywujesz za pośrednictwem aplikacji hOn, Fresco jest kluczowym pomocnikiem ułatwiającym przechowywanie produktów. Wirtualny asystent zapasów pomaga uniknąć potencjalnych strat i zdalnie zarządzać żywnością, w tym datami ważności. Możesz również stworzyć super-indywidualne wersje lodówki Fresco, umieszczając swoje zdjęcie na różnych półkach. Dla świata chłodzenia, główna innowacja marki znajdzie miejsce dzięki nowej, wielodrzwiowej lodówce Cube, która łączy maksymalną pojemność z eleganckim i funkcjonalnym designem.

W zakresie pralnictwa również można spodziewać się nowości. Do pralek klasy A dołącza RapidO PRO, suszarka z najbardziej kompletną na rynku serią szybkich cykli, zaprojektowana tak, aby bardzo szybko uzyskać doskonałe rezultaty. Poprzez aplikację hOn robiąc zdjęcie mokrych ubrań dzięki „Snap&Dry” suszarka zidentyfikuje i zaproponuje najlepszy program suszenia. Jest to całkowita rewolucja w dbałości o tkaniny.

 

W Design Hub przedstawiona zostanie kolorowa, limitowana edycja nowej pralki Aquamatic, najmniejszej pralki dostępnej na rynku, łączącej wyjątkowo małe rozmiary z szybkością. Produkt posiada cztery pastelowe odcienie, które ubarwiają go i wpisują się w najnowsze trendy. W tej strefie znajduje się również lodówka I-case, jako wyraz kreatywności młodych artystów, studentów Europejskiego Instytutu Designu (IED) w Mediolanie oraz zwycięzcy konkursu kreatywnego MDW22.

Candy ułatwia  codzienne funkcjonowanie w kuchni, dzięki nowym rozwiązaniom użytkownicy mogą organizować obiad i kolację bezpośrednio ze swojego smartfona. Kolekcja MODERNA o ergonomicznych i wszechstronnych kształtach stworzona ze stali nierdzewnej i szkła spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. Z kolei kolekcja ESSENCE oparta jest na stylu, minimalizmie i doskonałych materiałach. Dedykowana jest dla tych, którzy w pełni wykorzystują innowacyjne technologie Candy jak na przykład Snap&Cook. Zaznaczając wybrane składniki, aplikacja hOn prześle szereg sugerowanych przepisów wraz z wyborem najlepszego trybu gotowania do wykorzystania. 

O tym, jak gotowanie stanie się dziecinnie proste będziesz mógł przekonać się na żywo.  Podczas targów zaproszeni szefowie kuchni będą przygotowywać potrawy niczym z wykwintnej restauracji prezentując w ten sposób najnowsze rozwiązania technologiczne Candy.

 

Candy – Simplify Your Day wpisuje się w ekspozycję Haier Europe stworzoną specjalnie na targi IFA. Jej celem jest opisanie Smart Home dla trzech międzynarodowych marek – Candy, Hoover i Haier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.