Komunikaty PR

SIMPLIFY YOUR DAY marki Candy podbija Targi IFA w Berlinie

2022-09-02  |  11:00
Biuro prasowe

Candy to idealne połączenie charakterystycznego włoskiego wzornictwa, błyskotliwych pomysłów i innowacji, które razem upraszczają codzienne życie. Stale oferując najlepszy stosunek jakości do ceny, ikona włoskiej marki udostępnia przystępne i przyjazne dla użytkownika technologie dla wszystkich urządzeń domowych.

W Berlinie, przekształconym w stolicę technologii dzięki targom IFA, marka opowie o sobie poprzez Simplify your Day. Ekspozycja zawiera inteligentne rozwiązania otoczone kreacjami młodych artystów, gdzie odwiedzający mogą poznać lepiej świat Candy. Interaktywna ściana w przestrzeni „touch&feel” w połączeniu z aplikacją hOn i wirtualnym asystentem pozwala zwiedzającym wejść w niezwykłą interakcję z produktami.

Prezentowana na dużym ekranie nowa  Rapido’ - najszybsza i najbardziej pojemna zmywarka na rynku przykuwa uwagę innowacyjnymi funkcjami jak na przykład programem Wash&Dry 35’, który pozwala umyć i wysuszyć naczynia w zaledwie 35 minut. Rapido’ posiada gamę unikalnych możliwości, które wykorzystują jej potencjał: inteligentne porady, programy specjalne, nowa i bardziej wydajna funkcja Snap&Wash, a także pilot zdalnego sterowania urządzeniem. Wystarczy zrobić zdjęcie kosza, aby uzyskać poradę dotyczącą odpowiedniego załadunku.

Na ekspozycji nie mogło również zabraknąć elastycznej lodówki Fresco. Dzięki 100 różnym układom do wyboru i licznym funkcjom, które aktywujesz za pośrednictwem aplikacji hOn, Fresco jest kluczowym pomocnikiem ułatwiającym przechowywanie produktów. Wirtualny asystent zapasów pomaga uniknąć potencjalnych strat i zdalnie zarządzać żywnością, w tym datami ważności. Możesz również stworzyć super-indywidualne wersje lodówki Fresco, umieszczając swoje zdjęcie na różnych półkach. Dla świata chłodzenia, główna innowacja marki znajdzie miejsce dzięki nowej, wielodrzwiowej lodówce Cube, która łączy maksymalną pojemność z eleganckim i funkcjonalnym designem.

W zakresie pralnictwa również można spodziewać się nowości. Do pralek klasy A dołącza RapidO PRO, suszarka z najbardziej kompletną na rynku serią szybkich cykli, zaprojektowana tak, aby bardzo szybko uzyskać doskonałe rezultaty. Poprzez aplikację hOn robiąc zdjęcie mokrych ubrań dzięki „Snap&Dry” suszarka zidentyfikuje i zaproponuje najlepszy program suszenia. Jest to całkowita rewolucja w dbałości o tkaniny.

 

W Design Hub przedstawiona zostanie kolorowa, limitowana edycja nowej pralki Aquamatic, najmniejszej pralki dostępnej na rynku, łączącej wyjątkowo małe rozmiary z szybkością. Produkt posiada cztery pastelowe odcienie, które ubarwiają go i wpisują się w najnowsze trendy. W tej strefie znajduje się również lodówka I-case, jako wyraz kreatywności młodych artystów, studentów Europejskiego Instytutu Designu (IED) w Mediolanie oraz zwycięzcy konkursu kreatywnego MDW22.

Candy ułatwia  codzienne funkcjonowanie w kuchni, dzięki nowym rozwiązaniom użytkownicy mogą organizować obiad i kolację bezpośrednio ze swojego smartfona. Kolekcja MODERNA o ergonomicznych i wszechstronnych kształtach stworzona ze stali nierdzewnej i szkła spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. Z kolei kolekcja ESSENCE oparta jest na stylu, minimalizmie i doskonałych materiałach. Dedykowana jest dla tych, którzy w pełni wykorzystują innowacyjne technologie Candy jak na przykład Snap&Cook. Zaznaczając wybrane składniki, aplikacja hOn prześle szereg sugerowanych przepisów wraz z wyborem najlepszego trybu gotowania do wykorzystania. 

O tym, jak gotowanie stanie się dziecinnie proste będziesz mógł przekonać się na żywo.  Podczas targów zaproszeni szefowie kuchni będą przygotowywać potrawy niczym z wykwintnej restauracji prezentując w ten sposób najnowsze rozwiązania technologiczne Candy.

 

Candy – Simplify Your Day wpisuje się w ekspozycję Haier Europe stworzoną specjalnie na targi IFA. Jej celem jest opisanie Smart Home dla trzech międzynarodowych marek – Candy, Hoover i Haier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.