SOFTSWISS posadził 800 roślin z okazji Światowego Dnia Środowiska
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
W Światowy Dzień Środowiska globalny producent oprogramowania SOFTSWISS wraz z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy zorganizował akcję zazieleniania parku Morskie Oko, który znajduje się na Mokotowie. W ramach tego eventu międzynarodowa firma z branży IT posiadająca swoje centra w Warszawie i Poznaniu posadziła około 800 roślin: drzew, krzewów i kwiatów. 5 czerwca ponad 20 pracowników SOFTSWISS, a także członkowie ich rodzin, wraz z przedstawicielami Zarządu Zieleni m.st. Warszawy dokonało przekształcenia terenów zielonych w park dla mieszkańców Warszawy. Wolontariusze przyczynili się przy tym do poprawy sytuacji ekologicznej miasta.
Rozwijając społecznie odpowiedzialne inicjatywy biznesowe (ESG), w tym projekty mające na celu ochronę środowiska, SOFTSWISS regularnie organizuje akcje mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.
Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS, komentuje: „Biorąc udział w obchodach Światowego Dnia Środowiska, chcemy zwrócić uwagę na kluczowe znaczenie dobrostanu naszej planety, a także zainspirować naszych pracowników i szerszą społeczność do wspólnego działania. Takie inicjatywy są niezbędne w promowaniu zrównoważonego rozwoju i rozwijaniu kultury świadomości ekologicznej w społeczności iGaming”.
Do inicjatywy Światowego Dnia Środowiska przyłączyli się również koledzy z gruzińskiego biura SOFTSWISS w Tbilisi, gdzie przy wsparciu lokalnych władz miejskich posadzono trzymetrowe tuje w miejskim parku Seaside Park.
W Polsce SOFTSWISS prowadzi duże centra rozwojowe w Warszawie i Poznaniu, gdzie liczba specjalistów wzrosła w ciągu ostatniego roku o 98% i wynosi obecnie ponad 450 osób. Lista działań firmy w zakresie inicjatyw odpowiedzialnych społecznie w ostatnich latach obejmuje wsparcie globalnych inicjatyw w zakresie ekologii, zdrowia (zarówno kobiet, jak i mężczyzn), projektów charytatywnych, społecznych, a także kulturalnych, w których aktywnie uczestniczą pracownicy firmy.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.