SOFTSWISS posadził 800 roślin z okazji Światowego Dnia Środowiska
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
W Światowy Dzień Środowiska globalny producent oprogramowania SOFTSWISS wraz z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy zorganizował akcję zazieleniania parku Morskie Oko, który znajduje się na Mokotowie. W ramach tego eventu międzynarodowa firma z branży IT posiadająca swoje centra w Warszawie i Poznaniu posadziła około 800 roślin: drzew, krzewów i kwiatów. 5 czerwca ponad 20 pracowników SOFTSWISS, a także członkowie ich rodzin, wraz z przedstawicielami Zarządu Zieleni m.st. Warszawy dokonało przekształcenia terenów zielonych w park dla mieszkańców Warszawy. Wolontariusze przyczynili się przy tym do poprawy sytuacji ekologicznej miasta.
Rozwijając społecznie odpowiedzialne inicjatywy biznesowe (ESG), w tym projekty mające na celu ochronę środowiska, SOFTSWISS regularnie organizuje akcje mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.
Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS, komentuje: „Biorąc udział w obchodach Światowego Dnia Środowiska, chcemy zwrócić uwagę na kluczowe znaczenie dobrostanu naszej planety, a także zainspirować naszych pracowników i szerszą społeczność do wspólnego działania. Takie inicjatywy są niezbędne w promowaniu zrównoważonego rozwoju i rozwijaniu kultury świadomości ekologicznej w społeczności iGaming”.
Do inicjatywy Światowego Dnia Środowiska przyłączyli się również koledzy z gruzińskiego biura SOFTSWISS w Tbilisi, gdzie przy wsparciu lokalnych władz miejskich posadzono trzymetrowe tuje w miejskim parku Seaside Park.
W Polsce SOFTSWISS prowadzi duże centra rozwojowe w Warszawie i Poznaniu, gdzie liczba specjalistów wzrosła w ciągu ostatniego roku o 98% i wynosi obecnie ponad 450 osób. Lista działań firmy w zakresie inicjatyw odpowiedzialnych społecznie w ostatnich latach obejmuje wsparcie globalnych inicjatyw w zakresie ekologii, zdrowia (zarówno kobiet, jak i mężczyzn), projektów charytatywnych, społecznych, a także kulturalnych, w których aktywnie uczestniczą pracownicy firmy.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.