Komunikaty PR

SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn

2023-11-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

Na przestrzeni listopada mężczyźni na całym świecie przyłączają się do akcji charytatywnej fundacji Movember. W kilkudziesięciu krajach, m.in. w Australii, Belgii, Kanadzie, Czechach, Hiszpanii, Singapurze, Szwajcarii, a w tym roku także w Polsce, reprezentowanej przez pracowników międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS, mężczyźni na miesiąc rezygnują z maszynek do golenia i zapuszczają wąsy oraz brody. W ten sposób zwracają uwagę na problem onkologii, jak również innych chorób mężczyzn.

SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn. Mowa o specjalistach z polskich centrów rozwoju w Poznaniu i Warszawie, a także z innych krajów. Przez cały listopad tematyka ważności dbania o męskie zdrowie rozbrzmiewał w biurach i komunikacji globalnego producenta oprogramowania. W szczególności chodzi o walkę z rakiem prostaty, którego uważa się za jednego z najczęstszych typów męskich nowotworów. Dołączając do globalnego ruchu Movember, pracownicy płci męskiej wzięli udział w wyzwaniu zapuszczania wąsów i brody oraz w wyzwaniu MOVEmber Step. Ostateczne wyniki aktywnego stylu życia męskiego zespołu SOFTSWISS nie zostały jeszcze podsumowane, ale już teraz wiadomo, że łącznie faceci przeszli i przebiegli ponad 12 tysięcy kilometrów. Jest to odległość równa 2,2 lotu transatlantyckiego z Nowego Jorku do Londynu.

Ponadto wszyscy uczestnicy globalnej kampanii mogli zadać pytania urologowi i andrologowi, a także otrzymać ważne zalecenia dotyczące dbania o swoje męskie zdrowie. Kierownictwo firmy wsparło wolę wśród swoich pracowników na zwrócenie uwagi na ważny temat – zorganizowano zdrowe śniadanie dla dzieci w swoich biurach, a dla zwycięzców wyzwania przygotowano pudełka ze sportowymi upominkami za podjęte kroki. Docenieni zostaną również ci, którzy przez cały miesiąc świadomie zapuszczali zarost – zwycięzcy zostaną nagrodzeni wizytą u barbera.

Globalna kampania Movember odbywa się na całym świecie od 2003 roku. Zaczęło się od małej inicjatywy dwóch aktywistów z Australii, którzy zaproponowali zapuszczenie wąsów i brody oraz przekazanie darowizn na cele charytatywne w celu sfinansowania projektów związanych ze zdrowiem mężczyzn. Okazuje się, że już w 2020 roku fundusz wsparło ponad 6,5 miliona osób na całym świecie, a z roku na rok liczba ta tylko rośnie. Movember ma globalny cel, jakim jest zmniejszenie przedwczesnej umieralności mężczyzn o 25% do 2030 roku.

To nie pierwsza światowa akcja zdrowotna wspierana w poznańskim i warszawskim centrum rozwoju międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS. Deweloper ma biura na całym świecie, ale Polska jest priorytetowym krajem wzrostu i rozwoju, a lokalnym zespołom poświęca się szczególną uwagę. W październiku tego roku SOFTSWISS dołączył do ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi Różowy Październik. SOFTSWISS zrefundował koszty badań USG piersi lub mammografii wszystkim swoim pracownicom, czyli ponad 600 osobom.

—---------------------------------

INFORMACJA

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Malcie, Gruzji, Bułgarii i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS został uhonorowany w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.