Specjalna edycja smartfonów motorola razr 40 ultra oraz edge 40 neo
7 grudnia 2023 r. – Motorola oraz Pantone, światowy autorytet w dziedzinie kolorów, ponownie łączą siły. W ogłoszonym 7 grudnia kolorze roku 2024 Pantone – Peach Fuzz – dostępne będą dwa urządzenia: motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo.
Kolor roku to program edukacyjny Instytutu Pantone odzwierciedlający symboliczną naturę koloru. W jubileuszową 25. rocznicę programu, kolorem roku 2024 wybrany został aksamitny i delikatny brzoskwiniowy odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz. Ma on uosabiać takie uczucia jak wspólnota, społeczność czy współpraca.
- W miarę jak technologia splata się z ludzką naturą, jesteśmy przekonani, że kolor może być narzędziem do wyrażania głębokich emocji i doznawania zupełnie nowych wrażeń podczas korzystania z naszych smartfonów. Pozwala wykraczać poza urządzenia i oprogramowanie. Kolor roku 2024 Pantone właśnie to umożliwia, gdyż łączy świat wirtualny, w którym spędzamy dużo czasu, z pragnieniem nawiązywania kontaktów i poprawiania naszego samopoczucia – mówi Ruben Castano, Head of Customer Experience and Design w Motorola.
Wybór Peach Fuzz na kolor roku 2024 Pantone inspiruje do umacniania więzi międzyludzkich, co świetnie wpisuje się w misję marki Motorola – aby uczynić technologię bardziej dostępną i pomóc ludziom wykorzystywać ją do nawiązywania nowych kontaktów. Decydując jakie urządzenia będą dostępne w nowym kolorze, Motorola zdecydowała, że dwa modele najlepiej wpisują się w tę ideę: razr 40 ultra oraz edge 40 neo.
Dostępny na całym świecie smartfon motorola razr 40 ultra znakomicie nadaje się do komunikacji, a dzięki kultowej składanej konstrukcji pozwala osobom o wyrazistym charakterze wyróżnić się z tłumu.
Motorola edge 40 neo to natomiast urządzenie, które stawia kolor w samym centrum wzornictwa. Odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz oraz połączenie wegańskiej skóry uzupełniają klasyczny i pięknie wyprofilowany design smartfona o element ciepła – angażują zmysły i rozpalają wyobraźnię.
Oba urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o komunikacji, więc wzmacniają poczucie naszego człowieczeństwa. Oferują najnowsze oprogramowanie Motorola: Moto Unplugged oraz Family Space. Obie aplikacje zapewniają cyfrową równowagę pomiędzy korzystaniem ze smartfona i odpoczynkiem, bezpieczeństwem, a brawurą. Moto Unplugged koncentruje się na robienia sobie przerw w korzystaniu ze smartfona, podczas gdy Family Space zachęca rodziny do wspólnego i świadomego odkrywania technologii.
- Wspaniale jest współpracować z Motorolą i czuć ich zaangażowanie. W ich urządzeniach widać jak kolor pozwala na rozwijanie kreatywności, budowanie więzi i personalizację. Ma to szczególnie znaczenie dla budowania więzi i dobrego samopoczucia – dodaje Laurie Pressman, Vice President Instytutu Pantone – Nasz kolor roku 2024 Pantone, Pech Fuzz, płynnie łączy rzeczywistość ze światem wirtualnym. Dzięki temu jest idealnym odcieniem do wyrażania fizyczności cyfrowych urządzeń. Jesteśmy zadowoleni, gdy widzimy jak ludzie wykorzystują oferowane przez firmę Motorola rozwiązania, by budować jeszcze głębsze więzi.
Smartfony motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo w kolorze Peach Fuzz będą już wkrótce dostępne w Polsce. Model razr 40 ultra (8/256 GB) w nowym kolorze roku 2024 Pantone zadebiutuje w sieci Plus w rekomendowanej cenie 4999 złotych. Motorola edge 40 neo (12/256 GB) w edycji Peach Fuzz będzie dostępna u wybranych operatorów oraz partnerów w rekomendowanej cenie 1899 złotych.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.