Komunikaty PR

Specjalna edycja smartfonów motorola razr 40 ultra oraz edge 40 neo

2023-12-07  |  16:30
Biuro prasowe

7 grudnia 2023 r. – Motorola oraz Pantone, światowy autorytet w dziedzinie kolorów, ponownie łączą siły. W ogłoszonym 7 grudnia kolorze roku 2024 Pantone – Peach Fuzz – dostępne będą dwa urządzenia: motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo.

Kolor roku to program edukacyjny Instytutu Pantone odzwierciedlający symboliczną naturę koloru. W jubileuszową 25. rocznicę programu, kolorem roku 2024 wybrany został aksamitny i delikatny brzoskwiniowy odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz. Ma on uosabiać takie uczucia jak wspólnota, społeczność czy współpraca.

- W miarę jak technologia splata się z ludzką naturą, jesteśmy przekonani, że kolor może być narzędziem do wyrażania głębokich emocji i doznawania zupełnie nowych wrażeń podczas korzystania z naszych smartfonów. Pozwala wykraczać poza urządzenia i oprogramowanie. Kolor roku 2024 Pantone właśnie to umożliwia, gdyż łączy świat wirtualny, w którym spędzamy dużo czasu, z pragnieniem nawiązywania kontaktów i poprawiania naszego samopoczucia – mówi Ruben Castano, Head of Customer Experience and Design w Motorola.

Wybór Peach Fuzz na kolor roku 2024 Pantone inspiruje do umacniania więzi międzyludzkich, co świetnie wpisuje się w misję marki Motorola – aby uczynić technologię bardziej dostępną i pomóc ludziom wykorzystywać ją do nawiązywania nowych kontaktów. Decydując jakie urządzenia będą dostępne w nowym kolorze, Motorola zdecydowała, że dwa modele najlepiej wpisują się w tę ideę: razr 40 ultra oraz edge 40 neo.

Dostępny na całym świecie smartfon motorola razr 40 ultra znakomicie nadaje się do komunikacji, a dzięki kultowej składanej konstrukcji pozwala osobom o wyrazistym charakterze wyróżnić się z tłumu.

Motorola edge 40 neo to natomiast urządzenie, które stawia kolor w samym centrum wzornictwa. Odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz oraz połączenie wegańskiej skóry uzupełniają klasyczny i pięknie wyprofilowany design smartfona o element ciepła – angażują zmysły i rozpalają wyobraźnię.

Oba urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o komunikacji, więc wzmacniają poczucie naszego człowieczeństwa. Oferują najnowsze oprogramowanie Motorola: Moto Unplugged oraz Family Space. Obie aplikacje zapewniają cyfrową równowagę pomiędzy korzystaniem ze smartfona i odpoczynkiem, bezpieczeństwem,  a brawurą. Moto Unplugged koncentruje się na robienia sobie przerw w korzystaniu ze smartfona, podczas gdy Family Space zachęca rodziny do wspólnego i świadomego odkrywania technologii.

- Wspaniale jest współpracować z Motorolą i czuć ich zaangażowanie. W ich urządzeniach widać jak kolor pozwala na rozwijanie kreatywności, budowanie więzi i personalizację. Ma to szczególnie znaczenie dla budowania więzi i dobrego samopoczucia – dodaje Laurie Pressman, Vice President Instytutu Pantone – Nasz kolor roku 2024 Pantone, Pech Fuzz, płynnie łączy rzeczywistość ze światem wirtualnym. Dzięki temu jest idealnym odcieniem do wyrażania fizyczności cyfrowych urządzeń. Jesteśmy zadowoleni, gdy widzimy jak ludzie wykorzystują oferowane przez firmę Motorola rozwiązania, by budować jeszcze głębsze więzi.

Smartfony motorola razr 40 ultra oraz  motorola edge 40 neo w kolorze Peach Fuzz będą już wkrótce dostępne w Polsce. Model razr 40 ultra (8/256 GB) w nowym kolorze roku 2024 Pantone zadebiutuje w sieci Plus w rekomendowanej cenie 4999 złotych. Motorola edge 40 neo (12/256 GB) w edycji Peach Fuzz będzie dostępna u wybranych operatorów oraz partnerów w rekomendowanej cenie 1899 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.