Startuje promocja Huawei AppGallery w radiu i telewizji
Huawei wystartował z kampanią telewizyjną i radiową promującą autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery w połączeniu z komunikacją najnowszych smartfonów Huawei Y6p i Y5p. W spotach radiowych i telewizyjnych pojawił się ambasador marki Robert Lewandowski – w przypadku radia jest to pierwsza kampania Huawei z jego udziałem.
Do 24 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać 30 sekundowy spot telewizyjny promujący autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Klip nawiązuje do hasła „Odkrywaj w AppGallery”, które podkreśla najważniejsze cechy sklepu – bogatą ofertę polskich aplikacji, bezpieczeństwo użytkowania, a także dedykowane promocje za pobranie aplikacji AutoMapa, Allegro i Empik Go.
W przypadku AutoMapy jest to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go – bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.
Kampania promuje też najnowsze smartfony Huawei – Y6p i Y5p – i bardzo atrakcyjną ofertę przedsprzedażową związaną z wprowadzeniem ich na polski rynek. Każdy, kto do 24 maja zamówi smartfon Y6p, otrzyma opaskę sportową Huawei Band 4, a osoby, które kupią Y5p – opaskę sportową Band 3e.
30-sekundowa wersja spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=5_Q2nBwSvas&feature=youtu.be.
15-sekundowa wersja (w emisji od 25 maja do 7 czerwca): https://www.youtube.com/watch?v=_4M0KkmmJ2Q&feature=youtu.be
Równolegle do kampanii telewizyjnej ruszyła kampania radiowa Huawei, w której po raz pierwszy pojawił się Robert Lewandowski. W największych rozgłośniach emitowane będą naprzemiennie 4 spoty, prezentujące korzyści oferowane konsumentom w Huawei AppGallery, a także najmocniejsze funkcje najnowszych smartfonów. Spoty będzie można usłyszeć w radiu do 28 maja.
Telewizja i radio są częścią kampanii marketingowej 360 stopni – działania digitalowe i PRowe rozpoczęły się wcześniej, bo już 7 maja.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.