Komunikaty PR

Startuje promocja Huawei AppGallery w radiu i telewizji

2020-05-20  |  09:00

Huawei wystartował z kampanią telewizyjną i radiową promującą autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery w połączeniu z komunikacją najnowszych smartfonów Huawei Y6p i Y5p. W spotach radiowych i telewizyjnych pojawił się ambasador marki Robert Lewandowski – w przypadku radia jest to pierwsza kampania Huawei z jego udziałem.

 

Do 24 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać 30 sekundowy spot telewizyjny promujący autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Klip nawiązuje do hasła „Odkrywaj w AppGallery”, które podkreśla najważniejsze cechy sklepu – bogatą ofertę polskich aplikacji, bezpieczeństwo użytkowania, a także dedykowane promocje za pobranie aplikacji AutoMapa, Allegro i Empik Go.

 

W przypadku AutoMapy jest to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go – bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.

 

Kampania promuje też najnowsze smartfony Huawei – Y6p i Y5p – i bardzo atrakcyjną ofertę przedsprzedażową związaną z wprowadzeniem ich na polski rynek. Każdy, kto do 24 maja zamówi smartfon Y6p, otrzyma opaskę sportową Huawei Band 4, a osoby, które kupią Y5p – opaskę sportową Band 3e.

 

30-sekundowa wersja spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=5_Q2nBwSvas&feature=youtu.be.

15-sekundowa wersja (w emisji od 25 maja do 7 czerwca): https://www.youtube.com/watch?v=_4M0KkmmJ2Q&feature=youtu.be

 

Równolegle do kampanii telewizyjnej ruszyła kampania radiowa Huawei, w której po raz pierwszy pojawił się Robert Lewandowski. W największych rozgłośniach emitowane będą naprzemiennie 4 spoty, prezentujące korzyści oferowane konsumentom w Huawei AppGallery, a także najmocniejsze funkcje najnowszych smartfonów. Spoty będzie można usłyszeć w radiu do 28 maja.

 

Telewizja i radio są częścią kampanii marketingowej 360 stopni – działania digitalowe i PRowe rozpoczęły się wcześniej, bo już 7 maja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.