Komunikaty PR

Surface Go 2 trafia do sprzedaży

2020-05-13  |  19:35
Biuro prasowe

Niezwykle wszechstronny

Wygodnie odchylany kickstand zapewni komfort użytkowania komputera bez względu na tryb pracy. Surface Go 2 to najmniejszy i najlżejszy przedstawiciel rodziny Surface. Waży zaledwie 553 g (bez klawiatury). Można zabrać go ze sobą w dowolne miejsce i zapomnieć o nim w plecaku czy torbie. Type Cover oferuje doskonałe wrażenia w czasie pisania. Klawiatura z precyzyjnym i szklanym gładzikiem jest dostępna w kolorze platynowym, czarnym, czerwonego maku i lodowego błękitu. Surface Go 2 sprawia, że pisanie w dokumencie Word, tworzenie notatek w OneNote i prezentacji w PowerPoint jest niezwykle wygodne. Możliwości sprzętu można rozszerzyć za pomocą złącza USB-C, Surface Connect (służy do ładowania urządzenia i jako port rozszerzeń, np. do stacji dokujących) i wyjścia słuchawkowego - bez żadnych ograniczeń.

Wysoka wydajność

Surface Go 2 dostarcza do 64% lepszą wydajność niż pierwsza generacja tego urządzenia. Do wyboru użytkownik ma procesor Intel Pentium Gold 4425Y lub Intel Core m3, wspierany przez zintegrowaną kartę graficzną Intel UHD Graphics 615. Bateria pozwala na dzień pracy (do 10 godzin) z dala od gniazda elektrycznego, dzięki czemu użytkownik pozostanie w kontakcie z innymi, nawet w trakcie dłuższych podróży. W połączeniu z piórem Surface Pen, Surface Go 2 pozwala osobom uczącym się na odległość i pracownikom zdalnym pozostać w trybie cyfrowym, jednocześnie odblokowując moc naturalnego atramentu do rysowania diagramów, oznaczania dokumentów lub pracy na równaniach matematycznych. Ponadto, pióro zapewnia szybką i dokładną pracę z atramentem i sprawia, że notowanie i szkicowanie na ekranie staje się naturalne i praktycznie bez opóźnień. W razie braku miejsca na zdjęcia, filmy i muzykę, można dodać do wbudowanego w sprzęt czytnika kartę microSD, która rozszerzy jego pamięć masową nawet do 1 TB.

Innowacyjny design

Surface Go 2 wyposażono w 10,5-calowy wyświetlacz PixelSense™, o wysokiej rozdzielczości 1920 x 1280 px i proporcjach 3:2. Urządzenie posiada nowe głośniki stereo 2W, wspierające Dolby Audio, które oferują dźwięk z wyraźnym i czystym brzmieniem. W Surface Go 2 umieszczono podwójne mikrofony studyjne, zwiększające czystość głosu i redukujące szumy z otoczenia, dzięki czemu podczas rozmowy wideo rozmówca usłyszy nas głośno i wyraźnie. Na przednim panelu zastosowano kamerę o rozdzielczości 5MP, która dostarcza ostry obraz, nawet przy słabym oświetleniu. Kamera służy również do logowania do sytemu Windows 10 za pomocą rozpoznawania twarzy, wykorzystując funkcję Windows Hello. Z tyłu na użytkowników czeka 8MP kamera.

Surface Go 2 ma wbudowany moduł WiFi oraz opcjonalny modem LTE Advanced, który gwarantuje bezproblemową i bezpieczną łączność gdziekolwiek się udasz.

Dostępność

W zależności od wybranego wariantu, cena Surface Go 2 zaczyna się od 2199 zł. Urządzenie można kupić u partnerów, RTV EURO AGD, Media Expert, Media Markt i x-kom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.