Komunikaty PR

Świętuj sukces Roberta Lewandowskiego z „mistrzowską ofertą” od Huawei

2020-08-25  |  11:50
Biuro prasowe

Świętując historyczny sukces swojego ambasadora Roberta Lewandowskiego, Huawei przygotował „mistrzowską ofertę” dla urządzeń z różnych kategorii produktowych. Oferta obejmuje wybrane laptopy, tablety, smartfony i smartwatche. Potrwa do 30 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

 

„Mistrzowska oferta” dostępna jest w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Lista produktów objętych ofertą może się różnić u różnych partnerów. Szczegóły dostępne są w sklepach.

 

W „mistrzowskiej ofercie” Huawei znalazł się lekki i wydajny laptop Huawei MateBook 13 2020 z procesorem i7, a jego nowa, rekomendowana cena detaliczna to 4999 zł. Wersja z z procesorem i5 również dostępna jest w nowej, atrakcyjnej cenie, która wynosi 3599 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup laptopów w sklepie huawei.pl, dodatkowo otrzymają mysz i plecak – każde za 1 zł (akcesoriów w tym wypadku nie można kupić pojedynczo).

 

„Mistrzowska oferta” daje także atrakcyjną okazję zakupu multimedialnego tabletu Huawei MatePad w wersji z WiFi za 1199 zł, a w wersji z LTE za 1399 zł.

 

Kategorię smartfonów objętych ofertą otwiera flagowy Huawei P40 Pro, który do 30 sierpnia dostępny jest w rekomendowanej cenie 3699 zł. Z kolei Huawei Mate 30 Pro można kupić za 2299 zł, a Huawei P40 Pro+ za 5299 zł. W przypadku P40 Pro+, na kupujących czeka dodatkowa atrakcja - pierwsze 20 osób, które kupi ten smartfon w sklepie internetowym huawei.pl, otrzyma w prezencie koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Co więcej, sklep huawei.pl rozszerzył ofertę w kategorii smartfonów o jeszcze jeden model – nova 5T – który można tam kupić do 30 sierpnia w nowej rekomendowanej cenie  1199 zł (nie dotyczy innych kanałów sprzedaży).

 

„Mistrzowską ofertę” dopełnia smartwatch Huawei Watch GT 2. Można go teraz kupić w nowej, atrakcyjnej cenie 799 zł, zarówno z paskiem czarnym, jak i brązowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.