Komunikaty PR

Symfonia światła i cienia. Spotkanie Lena Lighting z architektami

2024-05-23  |  01:00
Biuro prasowe

Światło i cień potrafią grać emocjami jak żadne inne zjawiska. To one ukazują pozornie nieznaczące detale, dopełniające obraz rzeczywistości. O tym, jak wielką rolę odgrywają w architekturze i sztuce opowiedział fotoreporter Filip Springer, podczas spotkania Lena Lighting z architektami – „Światło na najwyższym poziomie”.

Światło ma dla architektury kluczowe znaczenie. Pozwala wyeksponować pożądane elementy przestrzeni, wprowadzić do niej odpowiedni nastrój i nadać jedyny w swoim rodzaju charakter. Jest też kreatorem emocji oraz stanów, które pozostawiają po sobie pamiętane przez długi czas wrażenia. Rolę zjawisk światła i cienia, które są nierozłączne, bardzo dobrze rozumie i docenia Filip Springer, znany i ceniony fotoreporter, którego prace stawiają w centrum właśnie architekturę. Był on gościem specjalnym spotkania architektów z marką Lena Lighting „Światło na najwyższym poziomie”, które odbyło się 21 maja w Gdańsku  na 33. piętrze najwyższego budynku Trójmiasta Olivia Star.

Podczas wieczoru w restauracji ARCO by Paco Perez w Gdańsku, Filip Springer opowiadał o wartości światła oraz cienia w ukazywaniu architektury i designu. O emocjach, które towarzyszą wychwytywaniu estetycznych aspiracji autorów wnętrz i przestrzeni zewnętrznych w migawkach aparatu. Fotoreporter ma na swoim koncie kilka albumów-reportaży, takich jak „Źle urodzone. Reportaże o architekturze PRL-u”, „Zaczyn. O Zofii i Oskarze Hansenach” czy „Wanna z kolumnadą. Reportaże o polskiej przestrzeni”, w których podąża śladami polskiej architektury.

Po wystąpieniu reportażysty pojawiła się przestrzeń do długich rozmów o perspektywach i potrzebach związanych z oświetleniem oraz wymiany doświadczeń.

- Spotkanie z Filipem Springerem oraz naszymi gośćmi, było niezwykłym doświadczeniem. Wysłuchaliśmy inspirującej opowieści o świetle i cieniu, które tak wiele znaczą dla nas i otaczającej nas przestrzeni. Jako producent oświetlenia zdajemy sobie sprawę z tego, że światło potrafi budować nastrój i emocje, dlatego podczas projektowania kolejnych kolekcji  zwracamy uwagę nie tylko na oryginalny design i parametry, ale oferujemy oświetlenie, które potrafi dostosowywać się do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz poszczególnych sytuacji. O tym właśnie miedzy innymi mieliśmy okazję rozmawiać w Gdańsku. – mówi Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu e Lena Lighting.

Wieczorne spotkanie Lena Lighting było połączeniem opowieści o architekturze z wykwintną kolacją, którą przygotował dla gości sam właściciel restauracji ARCO, Paco Perez, zdobywca pięciu prestiżowych gwiazdek Michelin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt Biuro prasowe
2024-06-17 | 11:30

Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt

W ramach miesiąca różnorodności, pracownicy centrali MediaMarkt mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Stacja - Edukacja. Jego celem było umożliwienie pracownikom doświadczenia,
IT i technologie Triumf Eduscho na TikToku – wykorzystanie trendów i nowoczesnych narzędzi
2024-06-13 | 10:25

Triumf Eduscho na TikToku – wykorzystanie trendów i nowoczesnych narzędzi

Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho – kawy, która na początku bieżącego roku zadebiutowała na polskim rynku, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście
IT i technologie Polska premiera Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart
2024-06-12 | 16:15

Polska premiera Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart

Premierę na polskim rynku ma wentylator Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart, który ma dotykowy wyświetlacz LED, pilot, 12-godzinny timer, a także 3 tryby pracy i regulację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Nauka

Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi

Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.