Komunikaty PR

Synergia mody i technologii. Moliera2 x Motorola łączą siły

2023-12-14  |  14:00
Biuro prasowe

Moliera2 oraz Motorola połączyły siły, aby wspólnie celebrować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki rozpoczęły oficjalną współpracę.

Preludium zapowiadającym to wydarzenie była świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2, gdzie sygnowane kolorami Pantone smartfony Motorola doskonale uzupełniały stylizacje przygotowane na ten najpiękniejszy moment w roku.

 - Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii - mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.

Współpraca Moliera2 i Motoroli zdecydowanie wykroczy poza klasyczne ramy. Obydwie marki planują już kolejne wspólne projekty na 2024 rok, kierując się wspólną wizją przyszłości i definiując nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.

- Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów - dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.

Smartfony Motorola przyciągają designem oraz fenomenalną kolorystyką, podkreśloną przez eleganckie wykończenie takimi materiałami jak skóra wegańska. Dzięki współpracy firm Motorola oraz Pantone wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając stojące za nimi wartości oraz emocje. Aktualnie jest to Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość oraz nawiązywanie międzyludzkich relacji. Uzupełnił on wyraźniejszy oraz motywujący do podejmowania odważnych decyzji odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone).

W sesji autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon motorola razr 40 ultra, flagowiec w formacie clamshell, z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wzornictwo oraz kolorystyka Pantone dodają szyku użytkownikowi, a samo urządzenie po złożeniu można schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.