Synergia mody i technologii. Moliera2 x Motorola łączą siły
Moliera2 oraz Motorola połączyły siły, aby wspólnie celebrować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki rozpoczęły oficjalną współpracę.
Preludium zapowiadającym to wydarzenie była świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2, gdzie sygnowane kolorami Pantone smartfony Motorola doskonale uzupełniały stylizacje przygotowane na ten najpiękniejszy moment w roku.
- Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii - mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.
Współpraca Moliera2 i Motoroli zdecydowanie wykroczy poza klasyczne ramy. Obydwie marki planują już kolejne wspólne projekty na 2024 rok, kierując się wspólną wizją przyszłości i definiując nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.
- Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów - dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Smartfony Motorola przyciągają designem oraz fenomenalną kolorystyką, podkreśloną przez eleganckie wykończenie takimi materiałami jak skóra wegańska. Dzięki współpracy firm Motorola oraz Pantone wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając stojące za nimi wartości oraz emocje. Aktualnie jest to Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość oraz nawiązywanie międzyludzkich relacji. Uzupełnił on wyraźniejszy oraz motywujący do podejmowania odważnych decyzji odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone).
W sesji autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon motorola razr 40 ultra, flagowiec w formacie clamshell, z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wzornictwo oraz kolorystyka Pantone dodają szyku użytkownikowi, a samo urządzenie po złożeniu można schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.