Synergia mody i technologii. Moliera2 x Motorola łączą siły
Moliera2 oraz Motorola połączyły siły, aby wspólnie celebrować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki rozpoczęły oficjalną współpracę.
Preludium zapowiadającym to wydarzenie była świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2, gdzie sygnowane kolorami Pantone smartfony Motorola doskonale uzupełniały stylizacje przygotowane na ten najpiękniejszy moment w roku.
- Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii - mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.
Współpraca Moliera2 i Motoroli zdecydowanie wykroczy poza klasyczne ramy. Obydwie marki planują już kolejne wspólne projekty na 2024 rok, kierując się wspólną wizją przyszłości i definiując nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.
- Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów - dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Smartfony Motorola przyciągają designem oraz fenomenalną kolorystyką, podkreśloną przez eleganckie wykończenie takimi materiałami jak skóra wegańska. Dzięki współpracy firm Motorola oraz Pantone wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając stojące za nimi wartości oraz emocje. Aktualnie jest to Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość oraz nawiązywanie międzyludzkich relacji. Uzupełnił on wyraźniejszy oraz motywujący do podejmowania odważnych decyzji odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone).
W sesji autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon motorola razr 40 ultra, flagowiec w formacie clamshell, z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wzornictwo oraz kolorystyka Pantone dodają szyku użytkownikowi, a samo urządzenie po złożeniu można schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.