Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie
Od 28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie tablet Huawei do pracy mobilnej, można teraz kupić w rekomendowanej cenie 2099 zł, natomiast MatePad – urządzenie opracowane z myślą o rozrywce multimedialnej – dostępny jest już za 1199 zł.
Tablety MatePad Pro i MatePad w nowej ofercie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Komputronik, Neonet oraz x-kom.
Huawei MatePad Pro – nowy poziom pracy wielozadaniowej
Huawei MatePad Pro to najpotężniejszy tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy, szczególnie po sparowaniu go z klawiaturą i rysikiem dostępnymi w ofercie Huawei. Urządzenie ma funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań równocześnie, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie.
Sercem Huawei MatePad Pro jest potężny, flagowy procesor marki – Kirin 990. Płynne działanie urządzenia zapewnia również pamięć 6 GB RAM + 128 GB ROM. Urządzenie zostało wyposażone w baterię o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet wspiera też technologię Huawei SuperCharge 40W – zaledwie 30 minut ładowania pozwala na korzystania z urządzenia przez 3 godziny. Jest to też pierwszy tablet na świecie, który obsługuje funkcję ładowania bezprzewodowego i bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei MatePad Pro został wyposażony w wyświetlacz FullView 2K QHD (2560 × 1600)
o przekątnej 10,8 cala i proporcjach 16:10 z bardzo wąskimi ramkami. Dzięki temu ekran pokrywa aż 90 procent przedniej obudowy tabletu. Żadne inne urządzenie w tej kategorii nie może pochwalić się takim parametrem. Zastosowanie czterokanałowego stereofonicznego głośnika Harman Kardon sprawia, że Huawei MatePad Pro wyróżnia się także wyjątkową jakością dźwięku. Huawei MatePad Pro wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.0, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Huawei MatePad Pro dostępny jest w Polsce w wersji kolorystycznej Midnight Grey. Rekomendowana cena sprzedaży modelu WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi
2099 zł, natomiast wersji LTE – 2399 zł.
Huawei MatePad – tablet do rozrywki multimedialnej
Huawei MatePad to tablet do multimedialnej rozrywki, który zapewnia wysokiej jakości wrażenia audio-wizualne, bez względu na to, czy treści odtwarzane są w zamkniętym pomieszczeniu, czy też na przykład podczas podróży samochodem. Urządzenie zostało wyposażone w wysokiej jakości ekran FullView 2K, który wyświetla blisko 17 milionów kolorów. Rozdzielczość ekranu wynosi 2000 × 1200, a jego przekątna – 10,4 cala. System audio tabletu jest złożony z czterech głośników Harman Kardon, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się z wysokich wrażeń dźwiękowych. Dzięki zastosowaniu technologii Huawei Histen, efekty dźwiękowe mogą być dostosowane do preferencji użytkownika.
Tablet w inteligentny sposób dostosowuje jakość i kontrast ekranu do otoczenia oraz skutecznie redukuje niebieskie światło. Potwierdzeniem jest specjalny certyfikat TÜV Rheinland. Tablet automatycznie zasygnalizuje też, jeśli użytkownik trzyma ekran zbyt blisko oczu. Huawei MatePad został wyposażony również kącik dla dzieci.
Istotną zaletą tabletu Huawei MatePad, szczególnie dla osób korzystających z urządzenia w podróży, jest bateria o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet jest wyposażony w procesor HiSilicon Kirin 810 oraz pamięć 64 GB ROM i 4 GB RAM. Huawei MatePad wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi 1199 zł, natomiast wersji LTE – 1399 zł.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.