Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie
Od 28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie tablet Huawei do pracy mobilnej, można teraz kupić w rekomendowanej cenie 2099 zł, natomiast MatePad – urządzenie opracowane z myślą o rozrywce multimedialnej – dostępny jest już za 1199 zł.
Tablety MatePad Pro i MatePad w nowej ofercie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Komputronik, Neonet oraz x-kom.
Huawei MatePad Pro – nowy poziom pracy wielozadaniowej
Huawei MatePad Pro to najpotężniejszy tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy, szczególnie po sparowaniu go z klawiaturą i rysikiem dostępnymi w ofercie Huawei. Urządzenie ma funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań równocześnie, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie.
Sercem Huawei MatePad Pro jest potężny, flagowy procesor marki – Kirin 990. Płynne działanie urządzenia zapewnia również pamięć 6 GB RAM + 128 GB ROM. Urządzenie zostało wyposażone w baterię o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet wspiera też technologię Huawei SuperCharge 40W – zaledwie 30 minut ładowania pozwala na korzystania z urządzenia przez 3 godziny. Jest to też pierwszy tablet na świecie, który obsługuje funkcję ładowania bezprzewodowego i bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei MatePad Pro został wyposażony w wyświetlacz FullView 2K QHD (2560 × 1600)
o przekątnej 10,8 cala i proporcjach 16:10 z bardzo wąskimi ramkami. Dzięki temu ekran pokrywa aż 90 procent przedniej obudowy tabletu. Żadne inne urządzenie w tej kategorii nie może pochwalić się takim parametrem. Zastosowanie czterokanałowego stereofonicznego głośnika Harman Kardon sprawia, że Huawei MatePad Pro wyróżnia się także wyjątkową jakością dźwięku. Huawei MatePad Pro wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.0, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Huawei MatePad Pro dostępny jest w Polsce w wersji kolorystycznej Midnight Grey. Rekomendowana cena sprzedaży modelu WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi
2099 zł, natomiast wersji LTE – 2399 zł.
Huawei MatePad – tablet do rozrywki multimedialnej
Huawei MatePad to tablet do multimedialnej rozrywki, który zapewnia wysokiej jakości wrażenia audio-wizualne, bez względu na to, czy treści odtwarzane są w zamkniętym pomieszczeniu, czy też na przykład podczas podróży samochodem. Urządzenie zostało wyposażone w wysokiej jakości ekran FullView 2K, który wyświetla blisko 17 milionów kolorów. Rozdzielczość ekranu wynosi 2000 × 1200, a jego przekątna – 10,4 cala. System audio tabletu jest złożony z czterech głośników Harman Kardon, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się z wysokich wrażeń dźwiękowych. Dzięki zastosowaniu technologii Huawei Histen, efekty dźwiękowe mogą być dostosowane do preferencji użytkownika.
Tablet w inteligentny sposób dostosowuje jakość i kontrast ekranu do otoczenia oraz skutecznie redukuje niebieskie światło. Potwierdzeniem jest specjalny certyfikat TÜV Rheinland. Tablet automatycznie zasygnalizuje też, jeśli użytkownik trzyma ekran zbyt blisko oczu. Huawei MatePad został wyposażony również kącik dla dzieci.
Istotną zaletą tabletu Huawei MatePad, szczególnie dla osób korzystających z urządzenia w podróży, jest bateria o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet jest wyposażony w procesor HiSilicon Kirin 810 oraz pamięć 64 GB ROM i 4 GB RAM. Huawei MatePad wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi 1199 zł, natomiast wersji LTE – 1399 zł.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.