Komunikaty PR

TCL zdobywa nagrodę Red Dot Awards: Product Design 2022

2022-04-07  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Warszawa, 7 kwietnia 2022 r. - TCL Electronics, jedna z najlepiej sprzedających się na świecie marek elektroniki użytkowej i wiodących firm technologicznych, otrzymała nagrodę Red Dot Awards
za wzornictwo trzech telewizorów (w tym dwóch nowych modeli TCL serii C) i dwóch soundbarów. Nagrodzone, zupełnie nowe produkty zostaną zaprezentowane 12 kwietnia podczas konferencji prasowej TCL dla europejskich konsumentów.

Międzynarodowe jury przyznaje nagrodę Red Dot Awards produktom, które wyróżniają się wysokiej jakości wzornictwem.
W tym roku, ten doceniany znak jakości został przyznany produktom z portfolio kina domowego firmy TCL:

TCL OD Zero Mini LED 8K TV X925 PRO

Telewizor TCL Mini LED 4K serii C93

Telewizor TCL Mini LED 4K serii C83

Soundbar TCL C935U

Soundbar TCL P733W

Telewizory serii C93 i C83 firmy TCL podnoszą poprzeczkę w zakresie estetyki wzornictwa telewizorów. Obydwie nagrodzone serie  charakteryzują się smukłą, elegancką konstrukcją, pozwalającą na wpasowanie telewizorów
w każde wnętrze, nie tylko jako urządzenie zapewniające wciągającą rozrywkę, ale także jako istotny element wyposażenia domu, który jest częścią wystroju, wzbogacającym estetycznie każde pomieszczenie.

Z kolei telewizor TCL Mini LED 8K TV X925 PRO wyposażony w technologię OD Zero Mini LED został wyróżniony tytułem Red Dot Awards za ultracienki profil i wyjątkowy design.

Nagrody Red Dot Awards podkreślają zaangażowanie firmy TCL w zdobycie pozycji czołowego gracza w sektorze telewizorów Mini LED i oferowania najwyższej klasy rozrywki dzięki najlepszym technologiom.

Najnowsze soundbary TCL, C935U i P733W, które zostaną wprowadzone na rynek jeszcze w tym roku, otrzymały wyróżnienia w konkursie Red Dot Awards 2022 w uznaniu za wyjątkowy projekt zastosowanej w nich innowacyjnej technologii reflektorów akustycznych.

„TCL jest zachwycone i zaszczycone otrzymaniem tak wielu nagród Red Dot Awards za wyróżniające się  wzornictwo produktów. Naszą ambicją i misją, której przyświeca hasło 'Inspire Greatness', jest czynienie życia ludzi wygodniejszym i bardziej inteligentnym dzięki wysokiej jakości produktom w konkurencyjnej cenie i stawianie konsumentów zawsze na pierwszym miejscu” - skomentował Shaoyong Zhang, CEO TCL Electronics.

Red Dot Awards to nagroda przyznawana za wysoką jakość wzornictwa. W tym roku zgłoszenia z około 60 krajów były przez międzynarodowe jury złożone z profesjonalistów w dziedzinie designu oceniane pod względem jakości wzornictwa i jego innowacyjności.

To już drugi rok z rzędu, kiedy produkty TCL zdobywają nagrody Red Dot Awards, co jest godnym odnotowania, ponieważ marka rozszerza swoją działalność na nowych rynkach oraz kontynuuje badania i rozwój nowych, ekscytujących rozwiązań dla wszystkich aspektów życia. Zgodnie z maksymą Red Dot Awards „Zwycięstwo to początek” (Winning is the Beginning) TCL będzie dążyć do inspirowania do wielkości (Inspire Greatness) poprzez kolejne innowacyjne produkty i zaawansowane technologie.

12 kwietnia TCL zaprezentuje europejskiej publiczności wszystkie nowe nagrodzone telewizory i soundbary, a także całą nową linię telewizorów Mini LED i QLED oraz inne inteligentne urządzenia domowe, które wkrótce staną się częścią ekosystemu firmy.

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Założona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, począwszy od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.