Tenda AC21 - wydajny router w dobrej cenie

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Tenda AC21 to dwupasmowy, gigabitowy router bezprzewodowy zaprojektowany specjalnie dla gospodarstw domowych z dostępem do szybkiego Internetu. Obsługuje technologię 802.11ac wave2 i zapewnia prędkość Wi-Fi do 2033 Mb/s.
4x4 MU-MIMO dla pasma 5 GHz
Technologia 4x4 MU-MIMO w paśmie 5 GHz zapewnia większy zasięg i prędkość WiFi niż zwykłe routery z 3x3 MU-MIMO.
Wbudowany wzmacniacz sygnału dla głównego chipu
W AC21 zastosowano wbudowany wzmacniacz sygnału zarówno w paśmie 2,4 GHZ, jak i 5 GHz w celu zwiększenia możliwości przenikania ścian oraz rozszerzenia zasięgu WiFi.
6 zewnętrznych anten 6 dBi
Dzięki sześciu zewnętrznym antenom 6 dBi oraz czterem strumieniom danych w paśmie 5 GHz, AC21 może zapewnić optymalny zasięg oraz lepszy sygnał WiFi.
Obsługa światłowodowego Internetu do 1000 Mb/s
Dzięki w pełni gigabitowym portom, AC21 obsługuje przepustowość do 1000 Mb/s.
Dwurdzeniowa konstrukcja
Procesor 28 nm 1 GHz w połączeniu z koprocesorem 500 MHz zapewniają większą prędkość przetwarzania i zoptymalizowane działanie.
Inne funkcje:
- migracja konta szerokopasmowego bez konfiguracji
- obsługa beamforming+
- ujednolicenie sygnałów 2,4 GHz i 5 GHz
- filtrowanie użytkowników
Cena i dostępność
AC21 jest częścią najnowszej serii wydajnych routerów od Tenda. Urządzenia znajdą się w sprzedaży jeszcze w maju tego roku, a ich sugerowane ceny będą wynosiły:
-
AC19 - 249 zł
-
AC21 - 259 zł
-
AC23 - 269 zł

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.