TESLA zaprezentowała nowości smart home podczas targów IFA 2023

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W tym roku impreza trwała od 1 do 5 września. Wśród wystawców pojawiła się również TESLA, które zaprezentowała wiele różnych nowości z kategorii smart home.
Elektroniczna niania, inteligentna waga i nie tylko. Smart produkty TESLA można było zobaczyć na IFA 2023
Rozwiązanie prezentowane na IFA to przykład tego, jak współczesny świat coraz bardziej otwiera się na procesy automatyzacji oraz internet rzeczy (IoT). Między markami, które zajmują się urządzeniami typu smart jest TESLA. Przedstawiciele firmy mieli możliwość zaprezentowania wielu interesujących inteligentnych sprzętów do użytku domowego.
Wśród nich znalazła się na przykład inteligentna elektroniczna niania wraz z funkcjonalnym ekranem (TESLA Smart Camera Baby and Display BD300). Przyjemnie wyglądająca kamera wyposażona jest w czujniki wykrywania ruchu, dźwięku, temperatury oraz wilgotności powietrza. Rodzice wiedzą, czy z ich maluchem dzieje się coś niedobrego, obserwując go na dołączonym ekranie. Mogą to jednak robić także w aplikacji TESLA Smart na telefonie lub tablecie.
Inna prezentowana propozycja to inteligentna waga (TESLA Smart Composition Scale SC100), którą również można sparować z aplikacją. Trafią tam informacje nie tylko o tym, ile ważymy, ale również o naszym BMI, tkance tłuszczowej czy wieku metabolicznym.
TESLA pokazała również rozmaite inteligentne czujniki, na przykład umożliwiający śledzenie temperatury oraz wilgotności (TESLA Smart Sensor Temperature and Humidity Display). Jego cyfrowy wyświetlacz umożliwia łatwe odczytanie tego, jakie warunki panują w danym miejscu domu. Tu również można skorzystać z aplikacji TESLA Smart, gdzie znajdziemy więcej detali na temat pomiarów dokonanych przez czujnik.
Smart produkty TESLA wśród najlepiej sprzedających się urządzeń z obsługą Tuya Smart
Produkty TESLA można było znaleźć także na stoisku platformy rozwiązań IoT i sztucznej inteligencji Tuya Smart jako jeden z bestsellerów. Takie osiągnięcie jest uznawane przez producenta za świadectwo zaangażowania w innowację, zrównoważony rozwój oraz dostarczanie nowoczesnych technologii, w których chodzi o to, by poprawić jakość życia. TESLA jest oddana tworzeniu bardziej inteligentnej i zielonej przyszłości dla wszystkich - możemy przeczytać na oficjalnym profilu firmy na LinkedIn.
Zachęcamy do obserwowania
profilu TESLA Smart Polska w social media:
https://www.facebook.com/teslasmartpl
https://www.instagram.com/teslasmartpl/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.