TIDAL HiFi przez 6 miesięcy za darmo dla użytkowników smartfonów Huawei z serii
Bezpłatny 6-miesięczny dostęp do serwisu streamingowego TIDAL dla użytkowników smartfonów Huawei P40, P40 Pro, P40 lite lub P40 lite E – to najnowsza oferta specjalna od Huawei związana z rozwojem autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Oferta będzie dostępna od 30 kwietnia do 30 maja lub do wyczerpania kodów promocyjnych.
Użytkownicy smartfonów Huawei P40, P40 Pro, P40 lite oraz P40 lite E mogą teraz otrzymać specjalny kod, który umożliwia bezpłatne korzystanie z ponad 60 milionów utworów muzycznych w jakości dźwięku HiFi dostępnych w bibliotece TIDAL. Wystarczy, że zarejestrują się lub zalogują za pomocą ID Huawei na smartfonie, a następnie zalogują się w aplikacji Member Center domyślnie preinstalowanej na urządzeniach Huawei P40 Pro, P40 i P40 lite (urządzenia z nakładką EMUI 10.1 lub wyższą). W przypadku modelu P40 lite E aplikację można pobrać ze sklepu Huawei AppGallery.
Po zalogowaniu do Member Center wystarczy kliknąć na banner promocji TIDAL HiFi i odebrać w ten sposób kod promocyjny. Aby zrealizować 6-miesięczną subskrypcję należy wygenerowany kod wpisać na stronie http://tidal.com/redeem oraz założyć konto w serwisie. Po zaakceptowaniu kodu strona przekieruje użytkownika do Huawei AppGallery w celu pobrania aplikacji TIDAL. Kupon należy wykorzystać do 31 grudnia 2020 roku. Liczba kuponów jest ograniczona.
Huawei dynamicznie rozwija autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się już blisko 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Użytkownicy AppGallery mogą też korzystać z dedykowanych im ofert i promocji, a także cieszyć się wysokim poziomem bezpieczeństwa usług.
HMS (Huawei Mobile Services) to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, który składa się z m.in. z Chmury Huawei, Motywów, Przeglądarki, Asystenta czy sklepu Huawei AppGallery.
Huawei P40 to najnowsza generacja przedstawicieli serii P, znanej z potężnej, fotograficznej siły. Najnowsze smartfony oferują jeszcze mocniejsze, w porównaniu do poprzedniej generacji, parametry aparatów fotograficznych oraz szereg innowacyjnych rozwiązań gwarantujących wysoką ostrość zdjęć nawet w słabym świetle i niespotykane dotąd możliwości edycji zdjęć. Smartfony Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+ zostały uznane za najlepsze fotograficzne smartfony 2020 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych TIPA, a model P40 Pro został liderem światowego rankingu fotografii mobilnej DxOMark.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.