TIDAL, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa w nowej kampanii Huawei AppGallery
TIDAL to pierwsza z 5 aplikacji, które są bohaterami filmów promujących sklep AppGallery w ramach grudniowej kampanii prowadzonej w kanałach digital Huawei. Wideo opublikowane dziś na profilu AppGallery na Facebook’u komunikuje atrakcyjność całej kategorii „muzyka” w sklepie marki, z aplikacją TIDAL w roli głównej. W najbliższych dniach zostaną opublikowane kolejne filmy, gdzie bohaterami będą aplikacje z innych kategorii, takie jak OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa.
Najnowsza kampania promująca AppGallery to kolejny dowód na realizowanie przez Huawei strategii polegającej na łączeniu rozbudowy sklepu z promocją partnerów marki. Grudniowa akcja promocyjna komunikuje popularne wśród konsumentów kategorie aplikacji, takie jak muzyka, zakupy, gry i nawigacja. Głównym elementem kampanii jest seria 6 filmów – 5 z nich promuje każdą z aplikacji oddzielnie, jeden film opowiada o nich łącznie.
Pierwsze opublikowane wideo, oprócz promocji kategorii „muzyka” i aplikacji TIDAL, prezentuje też najnowsze urządzenia marki, pozwalające z tych usług korzystać – jest to smartfon Huawei Mate 40 Pro, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro oraz najnowszy głośnik premium, Huawei Sound. Wideo można obejrzeć na profilu AppGallery na Facebook’u:
https://www.facebook.com/AppGalleryPL/posts/198613875188986. Pozostałe filmy będą pojawiać się systematycznie przez cały grudzień.
AppGallery oferuje użytkownikom bogactwo aplikacji, polskich i globalnych, z wielu różnych kategorii. Znajduje się tam już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 96 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.