TomTom GO, kolejna aplikacja do nawigacji zintegrowana z HMS, dostępna w Huawei
Nawigacja TomTom GO dołączyła do Huawei AppGallery i jest dostępna dla użytkowników najnowszych smartfonów i tabletów Huawei opartych o Huawei Mobile Services, autorski ekosystem marki. To już kolejna aplikacja z mapami i nawigacją, która jest w pełni zintegrowana z HMS.
Integracja z HMS oznacza, że aplikację TomTom GO można pobrać z Huawei AppGallery na najnowsze smartfony z portfolio marki – Huawei Mate 30 Pro, smartfony z serii P40, modele z serii Y – Y6p i Y5p, a także tablety oparte o HMS – MatePad, MatePad Pro i MatePad T8. Nawigacja dostępna jest także dla starszych modeli urządzeń opartych o Google Mobile Services.
Nawigacja TomTom GO jest łatwa w użyciu i oferuje wiele innowacyjnych funkcji – od wskazówek dotyczących wyboru pasa ruchu po wyszukiwanie tras i monitorowanie ruchu drogowego. Aplikacja daje również dostęp do szczegółowych map 3D, które można pobrać i przechowywać na smartfonie, dzięki czemu nie jest wymagane użycie transferu danych. Mapy są aktualizowane w cotygodniowym trybie, łącznie z aktualizacją całego pakietu usług TomTom, takich jak – między innymi – informacje o ruchu drogowym i ostrzeżenia o fotoradarach. Dzięki funkcji asystenta pasa ruchu, który wskazuje dokładnie, jakim pasem należy się poruszać, kierowcy mogą uniknąć skręcania lub zmiany pasa „na ostatnią chwilę”.
Aplikacja TomTom GO na początek oferuje 30-dniową bezpłatną wersję próbną, a użytkownicy, którzy chcą przedłużyć subskrypcję, mogą wykupić pakiet roczny za 12,99 euro, półroczny za 8,99 euro lub miesięczny za 1,99 euro.
Oprócz nawigacji TomTom, AppGallery oferuje zintegrowane z HMS aplikacje: AutoMapa, Yanosik i MAPS.ME.
W autorskim sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery obecnie znajduje się już 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.