Komunikaty PR

Trwa plebiscyt Mobility Trends 2020!

2021-02-28  |  20:00
Biuro prasowe

Trwa głosowanie na produkty i usługi technologiczne, które miały premierę w 2020 roku. Do 10 marca internauci wybiorą 18 laureatów w XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Producenci najlepszych produktów i usług technologicznych 2020 roku będą walczyć również o nagrody specjalne przyznane przez radę merytoryczną konkursu. Wyniki plebiscytu poznamy w połowie marca 2021 roku. Na osoby, które zagłosują i wezmą udział w konkursie na funpage’u MobilityTrends - czekają cenne nagrody (#mobilitytrends).

 

Od 15 lutego trwa głosowanie na najbardziej innowacyjne technologiczne produkty i usługi, które miały premierę na polskim rynku w 2020 roku. Internauci mogą wybierać spośród wielu propozycji zgłoszonych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie trwa do 10 marca br.

 

Zeszły rok był wyjątkowy, ponieważ premiery produktów czy usług odbywały się głównie online. W XI edycji Mobility Trends nie zmieniła się formuła samego plebiscytu. Podobnie jak w zeszłym roku internauci decydują o wygranych w 18 kategoriach, którzy oddają swój głos za pośrednictwem ankiety umieszonej na https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/. W pozostałych 6 kategoriach decyzje o tym, kto zdobędzie wyróżnienie podejmie rada merytoryczna składająca się z ekspertów z branży oraz dziennikarzy mediów technologicznych i lifestylowych. W tym roku na najlepsze firmy z branży mobilnych technologii czekają 24 statuetki Złoty Bell.

 

- XI edycja Mobility Trends jest wyjątkowa, ze względu na pandemie, jednak nie zmieniła się idea głosowania w plebiscycie. Niestety zmieni się ogłoszenie wyników plebiscytu, które będzie miało wirtualny wymiar. Obostrzenia związane z pandemią nie pozwolą nam na zorganizowanie Gali Mobility Trends jak to się odbywało co roku, ale w ramach ogłoszenia wyników zostanie przygotowane specjalne wydanie magazynu „Mobility” w wersji cyfrowej - powiedział Tomasz Cieślak pomysłodawca i organizator plebiscytu Mobility Trends.

 

Czekamy na Twój głos!

 

Głosowanie w ankiecie https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/ trwa do 10 marca. Fani fanpage’a MobilityTrends, którzy dodatkowo odpowiedzą na pytanie „Co będzie technologicznych hitem 2021 roku” pod postem konkursowym, dodadzą #mobilitytrends mają szansę na wygranie jednej z cennych nagród. A można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba i3, wideorejestrator Mio MiVue 812, głośnik bezprzewodowy Maxton Cerro, radio cyfrowe Hama DIR3200SBT oraz telefon Maxcom MK241. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej ilości nagród. Zapraszamy do komentowania https://www.facebook.com/mobilitytrends.

 

 

O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg patronów medialnych, w tym:, Polsat News, Android.com.pl, Autoportret Ostrego, Motostrefa, Instalki.pl, Men’s Health, Women’s Health, Auto moto i sport, ISBTech, MobilityNews.pl, ForumWiedzy.pl, Telix.pl, Techno Senior, AppleMobile.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, InfoProdukt, BeautyShow.pl, Handelot, 4 PUBLICITY.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.