Trwa plebiscyt Mobility Trends 2020!
Trwa głosowanie na produkty i usługi technologiczne, które miały premierę w 2020 roku. Do 10 marca internauci wybiorą 18 laureatów w XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Producenci najlepszych produktów i usług technologicznych 2020 roku będą walczyć również o nagrody specjalne przyznane przez radę merytoryczną konkursu. Wyniki plebiscytu poznamy w połowie marca 2021 roku. Na osoby, które zagłosują i wezmą udział w konkursie na funpage’u MobilityTrends - czekają cenne nagrody (#mobilitytrends).
Od 15 lutego trwa głosowanie na najbardziej innowacyjne technologiczne produkty i usługi, które miały premierę na polskim rynku w 2020 roku. Internauci mogą wybierać spośród wielu propozycji zgłoszonych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie trwa do 10 marca br.
Zeszły rok był wyjątkowy, ponieważ premiery produktów czy usług odbywały się głównie online. W XI edycji Mobility Trends nie zmieniła się formuła samego plebiscytu. Podobnie jak w zeszłym roku internauci decydują o wygranych w 18 kategoriach, którzy oddają swój głos za pośrednictwem ankiety umieszonej na https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/. W pozostałych 6 kategoriach decyzje o tym, kto zdobędzie wyróżnienie podejmie rada merytoryczna składająca się z ekspertów z branży oraz dziennikarzy mediów technologicznych i lifestylowych. W tym roku na najlepsze firmy z branży mobilnych technologii czekają 24 statuetki Złoty Bell.
- XI edycja Mobility Trends jest wyjątkowa, ze względu na pandemie, jednak nie zmieniła się idea głosowania w plebiscycie. Niestety zmieni się ogłoszenie wyników plebiscytu, które będzie miało wirtualny wymiar. Obostrzenia związane z pandemią nie pozwolą nam na zorganizowanie Gali Mobility Trends jak to się odbywało co roku, ale w ramach ogłoszenia wyników zostanie przygotowane specjalne wydanie magazynu „Mobility” w wersji cyfrowej - powiedział Tomasz Cieślak pomysłodawca i organizator plebiscytu Mobility Trends.
Czekamy na Twój głos!
Głosowanie w ankiecie https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/ trwa do 10 marca. Fani fanpage’a MobilityTrends, którzy dodatkowo odpowiedzą na pytanie „Co będzie technologicznych hitem 2021 roku” pod postem konkursowym, dodadzą #mobilitytrends mają szansę na wygranie jednej z cennych nagród. A można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba i3, wideorejestrator Mio MiVue 812, głośnik bezprzewodowy Maxton Cerro, radio cyfrowe Hama DIR3200SBT oraz telefon Maxcom MK241. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej ilości nagród. Zapraszamy do komentowania https://www.facebook.com/mobilitytrends.
O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg patronów medialnych, w tym:, Polsat News, Android.com.pl, Autoportret Ostrego, Motostrefa, Instalki.pl, Men’s Health, Women’s Health, Auto moto i sport, ISBTech, MobilityNews.pl, ForumWiedzy.pl, Telix.pl, Techno Senior, AppleMobile.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, InfoProdukt, BeautyShow.pl, Handelot, 4 PUBLICITY.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.