Ulubione aplikacje na nowych smartfonach Huawei? Sprawdzamy jak w praktyce dział
Sposobów na zainstalowanie ulubionych aplikacji na smartfonach Huawei w sieci znajdziemy kilka. Jedną z najprostszych metod jest wykorzystanie aplikacji MoreApps, która pozwala na łatwe i szybkie pobranie najpopularniejszych na świecie aplikacji, wprost na najnowsze urządzenia z systemem operacyjnym Android i funkcjonujących w oparciu o HMS.
Dzięki MoreApps możemy na swoich smartfonach korzystać z takich aplikacji jak YouTube, Google Maps, Gmail czy Netfilx. Sprawdźmy zatem jak instalacja wygląda w praktyce:
Instrukcja MoreApps:
1. Instalacja MoreApps.
W AppGallery wyszukujemy MoreApps, pobieramy ją na nasz smartfon, a następnie instalujemy.
2. Wybieranie interesujących nas aplikacji.
W wyszukiwarce wpisujemy nazwę aplikacji, którą chcemy zainstalować na naszym smartfonie, a następnie wybieramy źródło, z którego chcemy pobrać aplikację np. APKPure i instalujemy je.
3. Kolejny krok to już tylko wyszukanie interesującej nas aplikacji, pobranie i instalacja.
Teraz można już powoli korzystać z ulubionych aplikacji.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.