Vouchery na filmy w Huawei Video dla smartfonów P40 lite
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w usłudze Huawei Video. Wartość vouchera wynosi 44,97 zł, a promocja potrwa do 15 lipca. Kupon można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach Huawei. Umożliwia też oglądanie programów na żywo – na przykład już 8 maja o godz. 19:00 za pośrednictwem Huawei Video będzie można wysłuchać koncertu jazzowego „The Heart of Jazz”.
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą teraz wypróbować usługę Huawei Video na swoim smartfonie i skorzystać z kuponu upoważniającego do obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w Huawei Video. Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.
W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 3 kupony o łącznej wartości 44,97 zł zostaną automatycznie wysłane na konto użytkownika do bezpłatnego wykorzystania. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lite może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.
Od kwietnia promocja dostępna jest również dla posiadaczy smartfonów Huawei P40 i P40 Pro - potrwa ona do 15 lipca. W tym przypadku użytkownicy mają do wykorzystania aż 10 kuponów na filmy z oferty Rakuten TV.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.