Vouchery na filmy w Huawei Video dla tabletów MatePad Prov
Huawei przygotował vouchery na filmy w Huawei Video dla użytkowników tabletów Huawei MatePad Pro. Kupon upoważnia do bezpłatnego obejrzenia 10 wybranych filmów dostępnych w Huawei Video. Promocja obowiązuje od 14 maja do 15 lipca i dotyczy produkcji w katalogu Rakuten TV.
Voucher można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego pobrania.
Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach i tabletach Huawei.
Serwis wzbogacił się właśnie o nowe treści. Wirtualna Polska jest pierwszym polskim wydawcą obecnym na platformie Huawei Video, dzięki czemu użytkownicy otrzymują codzienny dostęp do programów WP, takich jak program "Tłit" prowadzony przez Marka Kacprzaka i Michała Wróblewskiego oraz program "Money. To się liczy" prowadzony przez Sebastiana Ogórka, Mateusza Ratajczaka i Marcina Łukasika. W Huawei Video swoje treści umieściła również polska grupa wydawnicza Polska Press – w serwisie można znaleźć blisko 700 filmów o różnej tematyce wyprodukowanych przez wydawcę, w tym programy informacyjne i rozrywkowe.
Aby odebrać kupon na 10 darmowych filmów na tablecie Huawei MatePad Pro, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner w zakładce „Kanały” w aplikacji Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 10 kuponów, których regularna cena sięga nawet 149,90 zł, zostanie automatycznie dodanych na konto użytkownika. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Voucher można wykorzystać na filmy z oferty Rakuten TV. Voucher można wykorzystać tylko raz w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Kupony na filmy w Huawei Video mogą wykorzystać również posiadacze najnowszych smartfonów z serii P40. Dla Huawei P40 i P40 Pro marka przygotowała 10 voucherów, a dla P40 lite – 3 vouchery na filmy z katalogu Rakuten TV. Warunki skorzystania z kuponów na smartfonach są takie same, jak w przypadku tabletu MatePad Pro.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.