Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Czeska marka Niceboy wprowadza na polski rynek nowe urządzenia w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych, dostępne w przystępnych cenach, mogące sprawdzić się jako prezent dla bliskiej osoby. Smartwatch Niceboy Watch 3 wyposażono w baterię 200 mAh, łączność Bluetooth 5 oraz ochronę IP67. Posiada on minimalistyczną, metalową kopertę oraz wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 posiadają baterię o pojemności 300 mAh, pozwalającą na użytkowanie urządzenia nawet do 33 godzin, a także Bluetooth 5.3, łączący się na odległość do 10 metrów oraz funkcję lokalizacji. Polskim dystrybutorem marki Niceboy jest firma 4cv Mobile.
Z badania wynika, że celebrować walentynki zamierza połowa ankietowanych, a czego niemal dwóch na trzech respondentów w wieku do 34 lat. Aż 90 proc. badanych deklaruje, że ten dzień planuje spędzić z partnerem, jednak blisko 6 proc. wybierze towarzystwo rodziny, 4 proc. – przyjaciela lub przyjaciółki, a 3 proc. – grupy znajomych. Swoją premierę na polskim rynku mają urządzenia Niceboy w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych: smartwatch Watch 3 oraz bezprzewodowe słuchawki Hive 3 Joy. Ich atrakcyjne ceny, sprawiają, że mogą być ciekawym prezentem.
Smartwatch Niceboy Watch 3 posiada wyświetlacz 1,85 cala o rozdzielczości 220x280. Wykorzystana w urządzeniu technologia IPS zapewnia wysoką rozdzielczość, nasycone kolory oraz szeroki kąt widzenia, dzięki czemu powiadomienia widoczne będą w każdych warunkach oświetleniowych. Zegarek wyposażony jest w łączność Bluetooth 5 oraz baterię o pojemności 200 mAh, która gwarantuje do 6 dni użytkowania, a dla wygody użytkownika w urządzeniu zastosowano magnetyczne złącze ładowania. Dodatkowo smartwatch posiada stopień wodoszczelności IP67, co oznacza, że jest pyłoszczelny oraz odporny na zachlapania i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.
Dowolną personalizację Niceboy Watch 3 umożliwia biblioteka, zawierająca ponad 200 tarcz. Zegarek posiada wiele trybów sportowych, a także opcje monitorowania zdrowia – czujnik tętna, funkcję kontroli jakości snu, a także monitoringu cyklu menstruacyjnego. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w informacje o pogodzie, czasomierz, stoper oraz alarm. Smartwatch wyróżnia minimalistyczna, metalowa koperta o cienkich ramkach. Szerokość smartwatcha to 35 mm, grubość 10 mm, a waga – 23 g, natomiast pasek wykonany z silikonu ma 20 mm. Niceboy Watch 3 dostępny jest w wersji różowo-złotej oraz srebrnej w cenie 274 zł, a także w wersji czarnej w cenie 349 zł.
Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 szeroki zakres częstotliwości od 20 Hz do 20 000 Hz, a akumulator o pojemności 300 mAh pozwala na prowadzenie rozmów lub słuchanie muzyki nawet do 33 godzin. Pełne ładowanie baterii urządzenia trwa 2 godziny, a około 5 minut ładowania pozwala na użytkowanie ich przez kolejne 80 minut. Słuchawki posiadają wbudowany mikrofon oraz funkcję lokalizacji, co pozwala na kontrolę ich położenia poprzez dedykowaną aplikację mobilną Niceboy ION, która dodatkowo posiada korektor dźwięku i kontrolę poziomu naładowania baterii słuchawek.
Zastosowana w Niceboy Hive Joy 3 łączność Bluetooth 5.3 pozwala na utrzymywanie połączenia z urządzeniem na odległość nawet do 10 metrów. Po pierwszym sparowaniu słuchawki łączą się automatycznie z zapamiętanym urządzeniem, co ułatwia szybką obsługę i podnosi komfort ich użytkowania. Za wysoką jakość dźwięku odpowiadają zastosowane w nich kodeki AAC oraz 40-milimetrowe przetworniki. Urządzenie charakteryzuje lekka konstrukcja, jego waga to jedynie 100 g, a także wysokiej jakości wykonanie, możliwość regulacji oraz wygodne nauszniki wyłożone elastyczną gąbką. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 dostępne są w wersji biało-różowej oraz czarno-niebieskiej w cenie 245 zł.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.