Walentynkowy konkurs Motorola i NEONAIL. Do wygrania smartfony i lakiery
Poszukujesz inspiracji na walentynki, aby wyrazić siebie lub zachwycić drugą połówkę paznokciami niczym dzieło sztuki? A może marzysz o nowym smartfonie w kolorze, który idealnie odzwierciedli Twój romantyczny charakter? W walentynkowym konkursie zorganizowanym przez marki Motorola oraz NEONAIL możesz jednocześnie spełnić oba marzenia.
Dzień Świętego Walentego kojarzy się z czerwienią i różem, gdyż żadne inny kolory nie są tak jednoznacznie łączone z miłością. W ofercie NEONAIL możesz wybierać spośród zróżnicowanych i najpiękniejszych odcieni czerwieni, które będą dopełnieniem każdej stylizacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego zapragną Twoje zmysły – od jaśniejszych odcieni, aż po te głębokie, ciemne. Zanurz się w soczystej czerwieni lakieru hybrydowego Sexy Red i zaufaj pięknu klasyki! Masz ognisty temperament? Podkreśl go neonowym wariantem Friday Heels! Rozsiewaj wśród bliskich miłość, wybierając głębszą barwę – Spread Love! Intryguj tajemniczym, ciemnoczerwonym odcieniem Dark Cherry, tworząc zmysłową stylizację.
Jeśli chcesz odświeżyć swój manicure przed świętem zakochanych spróbuj swoich sił w instagramowym konkursie Motorola Polska oraz NEONAIL. Możesz nie tylko zdobyć jeden z zestawów lakierów w wymarzonych kolorach, dzięki którym Twoje paznokcie nabiorą blasku, ale także wygrać jeden z trzech smartfonów Motorola w fenomenalnym kolorze roku 2023 Pantone – Viva Magenta. Żadna inna marka smartfonów nie przywiązuje tak wielkiej wagi do designu oraz kolorystyki swoich urządzeń jak Motorola. Wyjątkowe połączenie różu, fioletu oraz bordo jakim jest odcień Viva Magenta, doda emocji twojej walentynkowej randce.
W konkursie możesz zdobyć między innymi najbardziej elegancką „klapkę” sezonu – składany smartfon motorola razr 40 ultra, wykończony piękną oraz praktyczną wegańską skórą. Dwa pozostałe smartfony, to nie mniej stylowe: moto g84 5G oraz moto g54 5G. NEONAIL do każdego urządzenia dołączy wybrany przez ciebie zestaw 10 lakierów o wymarzonych kolorach oraz bazę i top do manicure hybrydowego ze swojej oferty.
Jak wziąć udział w konkursie Motorola i NEONAIL?
Pomiędzy 30 stycznia, a 4 lutego odwiedź jeden z profili marek na Instagramie: Motorola Polska (https://www.instagram.com/motorolapolska) lub NEONAIL (https://www.instagram.com/neonailpoland). Następnie odpowiedz na pytanie konkursowe w komentarzu i uzasadnij swoją odpowiedź. Dzięki temu weźmiesz udział w losowaniu wspaniałych walentynkowych nagród z poniższej listy:
- Smartfon motorola razr 40 ultra (Viva Magenta), zestaw 10 lakierów oraz baza i top do manicure hybrydowego NEONAIL (kolory lakierów wybiera zwycięzca);
- Smartfon motorola moto g84 5G (Viva Magenta), zestaw 10 lakierów oraz baza i top do manicure hybrydowego NEONAIL (kolory lakierów wybiera zwycięzca);
- Smartfon motorola moto g54 5G (Viva Magenta), zestaw 10 lakierów oraz baza i top do manicure hybrydowego NEONAIL (kolory lakierów wybiera zwycięzca).

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.