Więcej stylu, więcej technologii
Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać. Doszliśmy do momentu, gdy telewizor może zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem. Co powiecie na innowacyjny telewizor laserowy Hisense, który będzie pełnił rolę ultranowoczesnego projektora w waszym domu i jednocześnie stanowił element dekoracji, na którym wszyscy zatrzymają wzrok?
Firma Hisense wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i jako pierwsza na świecie zaprojektowała Laser TV, produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu, który jest nowoczesną odsłoną projektora pod każdym względem. Projektanci Hisense zdając sobie sprawę z tego, że design produktów jest dla konsumentów coraz ważniejszy, stworzyli jeden z najbardziej nowoczesnych w swojej kategorii sprzęt, który wizualnie spodoba się nie tylko fanom technologii, ale także miłośnikom oryginalnych wnętrz, zwracających uwagę na każdy szczegół w aranżacji wystroju. Laser TV to urządzenie, które zmienia pomieszczenie w ultranowoczesną przestrzeń, trafiając przy tym w najbardziej wyrafinowane gusta architektów wnętrz – po prostu tworzy efekt „wow”.
Ultrakrótki rzut – ultranowoczesne wnętrze
Instalacja telewizora Laser TV przede wszystkim nie wymaga dużej przestrzeni i specjalnych warunków. Nie potrzebujemy tu, jak w przypadku klasycznego projektora, odpowiednio zaciemnionego miejsca w domu, by wyświetlany obraz był w ogóle widoczny. Zestaw Laser TV od Hisense składa się z niewielkich rozmiarów projektora oraz wysokiej jakości ekranu 4K, który charakteryzuje się łatwym montażem – projektor należy postawić na półce w odległości około 30 cm od ściany, na której powiesiliśmy ekran. Telewizor może stanowić centralny punkt nawet najbardziej oświetlonego salonu – opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło oraz kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w najwyższej rozdzielczości niezależnie od warunków, bez jakichkolwiek odblasków.
Wielki ekran nawet w niewielkiej przestrzeni
Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie – fotel lub kanapę można ustawić naprawdę w niewielkim dystansie od 100-calowego modelu Laser TV.
Dziś, kiedy więcej czasu spędzamy w domu – również przed ekranami komputerów czy telewizorów, ważne jest, by wyświetlany obraz był przyjazny dla wzroku oraz nie męczył oczu nawet podczas długich, wieczornych seansów. To właśnie zapewnia technologia zastosowana w Laser TV. Obraz widoczny na 100-calowym ekranie odbijany za pomocą wiązki laserowej – nie jest bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Wyjątkowości doświadczenia z użytkowania dopełnia kinowa technologia audio, która sprawdzi się również podczas weekendowych spotkań z przyjaciółmi. Możesz być pewien, że z Laser TV imprezy z kuchni przeniosą się właśnie… w okolice telewizora.
Kino na wyciągnięcie ręki
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.
Aktualnie w Polsce można kupić m.in. model 100L5 4K Smart Laser TV, który wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych, o przekątnej obrazu 100 cali (2,5 metra). Producent zastosował w nim laser wspomagany własną technologią X-Fusion Laser Light Engine, która dzięki temu, że wykorzystuje niebieskie światło źródła laserowego zapewnia najbardziej precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w 4K Ultra HD z HDR oferując tym samym 8 milionów pikseli na ekranie i gwarantując wysoką jakość szczegółów obrazu. Model jest wyposażony dodatkowo w technologię MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut poszerzającą gamę kolorów na ekranie. Maksymalna luminancja w tym modelu jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów. Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczenia z oglądania. Funkcja Smart oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.