Komunikaty PR

Więcej stylu, więcej technologii

2021-04-30  |  15:00
Biuro prasowe

Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać. Doszliśmy do momentu, gdy telewizor może zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem. Co powiecie na innowacyjny telewizor laserowy Hisense, który będzie pełnił rolę ultranowoczesnego projektora w waszym domu i jednocześnie stanowił element dekoracji, na którym wszyscy zatrzymają wzrok?

Firma Hisense wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i jako pierwsza na świecie zaprojektowała Laser TV, produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu, który jest nowoczesną odsłoną projektora pod każdym względem. Projektanci Hisense zdając sobie sprawę z tego, że design produktów jest dla konsumentów coraz ważniejszy, stworzyli jeden z najbardziej nowoczesnych w swojej kategorii sprzęt, który wizualnie spodoba się nie tylko fanom technologii, ale także miłośnikom oryginalnych wnętrz, zwracających uwagę na każdy szczegół w aranżacji wystroju. Laser TV to urządzenie, które zmienia pomieszczenie w ultranowoczesną przestrzeń, trafiając przy tym w najbardziej wyrafinowane gusta architektów wnętrz – po prostu tworzy efekt „wow”. 

Ultrakrótki rzut – ultranowoczesne wnętrze

Instalacja telewizora Laser TV przede wszystkim nie wymaga dużej przestrzeni i specjalnych warunków. Nie potrzebujemy tu, jak w przypadku klasycznego projektora, odpowiednio zaciemnionego miejsca w domu, by wyświetlany obraz był w ogóle widoczny. Zestaw Laser TV od Hisense składa się z niewielkich rozmiarów projektora oraz wysokiej jakości ekranu 4K, który charakteryzuje się łatwym montażem – projektor należy postawić na półce w odległości około 30 cm od ściany, na której powiesiliśmy ekran. Telewizor może stanowić centralny punkt nawet najbardziej oświetlonego salonu – opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło oraz kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w najwyższej rozdzielczości niezależnie od warunków, bez jakichkolwiek odblasków.

Wielki ekran nawet w niewielkiej przestrzeni

Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie – fotel lub kanapę można ustawić naprawdę w niewielkim dystansie od 100-calowego modelu Laser TV.

Dziś, kiedy więcej czasu spędzamy w domu – również przed ekranami komputerów czy telewizorów, ważne jest, by wyświetlany obraz był przyjazny dla wzroku oraz nie męczył oczu nawet podczas długich, wieczornych seansów. To właśnie zapewnia technologia zastosowana w Laser TV. Obraz widoczny na 100-calowym ekranie odbijany za pomocą wiązki laserowej – nie jest bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Wyjątkowości doświadczenia z użytkowania dopełnia kinowa technologia audio, która sprawdzi się również podczas weekendowych spotkań z przyjaciółmi. Możesz być pewien, że z Laser TV imprezy z kuchni przeniosą się właśnie… w okolice telewizora.

Kino na wyciągnięcie ręki

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Aktualnie w Polsce można kupić m.in. model 100L5 4K Smart Laser TV, który wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych, o przekątnej obrazu 100 cali (2,5 metra). Producent zastosował w nim laser wspomagany własną technologią X-Fusion Laser Light Engine, która dzięki temu, że wykorzystuje niebieskie światło źródła laserowego zapewnia najbardziej precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w 4K Ultra HD z HDR oferując tym samym 8 milionów pikseli na ekranie i gwarantując wysoką jakość szczegółów obrazu. Model jest wyposażony dodatkowo w technologię MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut poszerzającą gamę kolorów na ekranie. Maksymalna luminancja w tym modelu jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów. Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczenia z oglądania. Funkcja Smart oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.