Winter Meet at Rift 2024 - realme zaprasza do udziału w festiwalu
Poza liczną gamą festiwalowych atrakcji, realme przygotowało dla uczestników specjalną strefę, na której będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami marki oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. Do wygrania między innymi telefon realme C67.
Meet at Rift to pierwszy festiwal w Polsce, który skupia się na grach wydanych przez Riot Games. Podczas wydarzenia organizatorzy z agencji GAM3RS_X przeniosą społeczność graczy do świata offline, oferując wyjątkowe i pełne emocji atrakcje. Na scenie głównej festiwalu odbędą się takie wydarzenia jak:
- Meet at Rift Invitational: Turniej dla polskich influencerów oraz profesjonalnych graczy League of Legends. Pula nagród wynosi 20 000 zł, a w rywalizacji staną cztery drużyny.
- VALORANT x 2115: Finał turnieju z otwartą kwalifikacją. Zwycięzcy w fazie online będą mieli szansę wystąpić na głównej scenie Winter Meet at Rift 2024, dzieląc ją z przedstawicielami labelu 2115.
- Heroes of Cosplay: Międzynarodowy konkurs cosplay, podzielony na dwie kategorie: League of Legends i VALORANT. W konkursie weźmie udział 14 wybranych w fazie online uczestników, po 7 w każdej kategorii. W sumie całkowita pula nagród wyniesie 4000 euro.
To jednak nie wszystko – w strefach free-to-play - w tym sektorze gier mobilnych - realme udostępni dla uczestników topowy sprzęt do grania, który będą mogli wykorzystać podczas gamingowych zmagań o zwycięstwo. Dla najlepszych zagwarantowane są wyjątkowe gadżety ufundowane przez markę, a także główna nagroda w postaci najnowszego smartfona producenta – realme C67. Ponadto odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się bliżej z marką, a także jej najnowszymi produktami.
Meet ar Rift Festival to także wyjątkowa okazja do spotkania się na żywo ze społecznością pasjonatów gier, influencerami oraz streamerami. Podczas wydarzenia w EXPO XII pojawią się między innymi takiej gwiazdy gamingu, jak Nervarien, ArQuel, Wonder, Gadają o Esporcie, Lewus, Vegg, Kubon i wielu innych.
Winter Meet at Rift 2024 rozpocznie się już 17 lutego o godzinie 11:00 w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie i potrwa do niedzieli, do godziny 18:00.
Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:
- Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343
- Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/
- Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
- Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.