Winter Meet at Rift 2024 - realme zaprasza do udziału w festiwalu
Poza liczną gamą festiwalowych atrakcji, realme przygotowało dla uczestników specjalną strefę, na której będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami marki oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. Do wygrania między innymi telefon realme C67.
Meet at Rift to pierwszy festiwal w Polsce, który skupia się na grach wydanych przez Riot Games. Podczas wydarzenia organizatorzy z agencji GAM3RS_X przeniosą społeczność graczy do świata offline, oferując wyjątkowe i pełne emocji atrakcje. Na scenie głównej festiwalu odbędą się takie wydarzenia jak:
- Meet at Rift Invitational: Turniej dla polskich influencerów oraz profesjonalnych graczy League of Legends. Pula nagród wynosi 20 000 zł, a w rywalizacji staną cztery drużyny.
- VALORANT x 2115: Finał turnieju z otwartą kwalifikacją. Zwycięzcy w fazie online będą mieli szansę wystąpić na głównej scenie Winter Meet at Rift 2024, dzieląc ją z przedstawicielami labelu 2115.
- Heroes of Cosplay: Międzynarodowy konkurs cosplay, podzielony na dwie kategorie: League of Legends i VALORANT. W konkursie weźmie udział 14 wybranych w fazie online uczestników, po 7 w każdej kategorii. W sumie całkowita pula nagród wyniesie 4000 euro.
To jednak nie wszystko – w strefach free-to-play - w tym sektorze gier mobilnych - realme udostępni dla uczestników topowy sprzęt do grania, który będą mogli wykorzystać podczas gamingowych zmagań o zwycięstwo. Dla najlepszych zagwarantowane są wyjątkowe gadżety ufundowane przez markę, a także główna nagroda w postaci najnowszego smartfona producenta – realme C67. Ponadto odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się bliżej z marką, a także jej najnowszymi produktami.
Meet ar Rift Festival to także wyjątkowa okazja do spotkania się na żywo ze społecznością pasjonatów gier, influencerami oraz streamerami. Podczas wydarzenia w EXPO XII pojawią się między innymi takiej gwiazdy gamingu, jak Nervarien, ArQuel, Wonder, Gadają o Esporcie, Lewus, Vegg, Kubon i wielu innych.
Winter Meet at Rift 2024 rozpocznie się już 17 lutego o godzinie 11:00 w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie i potrwa do niedzieli, do godziny 18:00.
Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu można znaleźć na kanałach social media:
- Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343
- Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/
- Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/
- Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.