Wiosna w AppGallery – punkty Huawei za płatności w aplikacjach i vouchery
W promocji „Wiosna w AppGallery” nagrody można odebrać na trzy różne sposoby. W pierwszym osoby, które dokonają dowolnego zakupu w jednej z podanych na stronie akcji aplikacji lub gier, otrzymają 20% wydanej kwoty w postaci Punktów Huawei. Każdy uczestnik może dziennie wykonać maksymalnie 20 transakcji, które zostaną nagrodzone Punktami. Punkty należy odebrać w ciągu 15 dni od zakupu. Aby to zrobić, trzeba wejść w „Ustawienia”, „Płatności i zakupy” oraz „Punkty Huawei”. Zebrane Punkty można wydać potem na zakupy w aplikacjach lub inne aktywności w ramach konta, na przykład Motywy czy Chmurę.
Drugi sposób to możliwość odebrania atrakcyjnych kuponów za udostępnienie strony kampanii znajomym. Za 10 udostępnień można otrzymać 20 zł na zasilenie portmonetki w aplikacji SkyCash, natomiast za 20 udostępnień – 50 zł na zakupy na Allegro. Warunkiem jest, aby osoba, której udostępniamy stronę kampanii, posiadała ID Huawei i otworzyła udostępniony link. Każdy z voucherów można odebrać tylko raz w trakcie trwania kampanii.
Natomiast za pobranie trzech wymienionych na stronie aplikacji, uczestnik może otrzymać 10 zł na pierwszy przejazd w aplikacji Bolt lub tygodniowy pakiet VIP w aplikacji CamScanner. Obydwa kupony należy wykorzystać do 30 czerwca. Każdy z uczestników może odebrać każdy z kuponów tylko raz, za pobranie wymaganej liczby aplikacji.
Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.
W AppGallery jest ponad 1000 lokalnych aplikacji, a także 8000 aplikacji dostępnych w języku polskim. Globalnie w sklepie znajduje się ponad 120 tysięcy aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Huawei jest jednym z wiodących producentów elektroniki użytkowej. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów w tym, wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.