Komunikaty PR

Woodpecker Q7 - szansa na powrót do biznesu

2020-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

 

Wielu przedsiębiorców stanęło przed nowym wyzwaniem… Jak przygotować swoją firmę do nowego reżimu sanitarnego spowodowanego przez koronawirusa? Rozwiązanie zaproponowała firma Świat Telefonów oferująca plazmowe oczyszczacze powietrza Woodpecker Q7, które dzięki technologii TPA potrafią pozbyć się wirusów, bakterii i grzybów, mniejszych niż koronawirus. Urządzenie również skutecznie neutralizuje wszelkie zapachy.

Od połowy maja w Polsce następuje powolne odmrożenie gospodarki. Z tygodnia na tydzień kolejne firmy mogą wrócić do pracy. Szczególnie w trudnej sytuacji są te branże, które swoją pracę opierają na kontakcie z wieloma klientami jednocześnie. Można tu wymienić chociażby fryzjerów, gabinety kosmetyczne, hotele, restauracje, kluby fitness, a także pracowników pracujących w dużych firmach.

Sprzęt medyczny, który profesjonalnie dezynfekuje pomieszczenie kosztuje nawet kilkanaście tysięcy złotych, natomiast wietrzenie czy użycie domowych oczyszczaczy powietrza jest nieskuteczne. Zaletą domowych oczyszczaczy powietrza jest cena, zazwyczaj kosztują od kilkuset do 2 tysięcy złotych. Niestety nie mają tak wysokiej skuteczności jak profesjonalne urządzenia służące do dekontaminacji powietrza. Profesjonalne metody dezynfekcji takie jak ozonowanie czy fumigacja, w dużych stężeniach są niebezpieczne dla człowieka oraz urządzeń znajdujących w odkażanym pomieszczeniu. W plazmowym oczyszczaczu powietrza Woodpecker Q7 udało się połączyć wysoką skuteczność specjalistycznego narzędzia do dezynfekcji przestrzeni, które może działać nieprzerwanie w obecności personelu oraz klientów, za rozsądną ceną.

 

Plazmowa technologia TPA

Wykorzystana w Woodpecker Q7 technologia TPA opiera się na wytworzeniu wysokoenergetycznego pola pomiędzy kolektorem a generatorem znajdującym się w urządzeniu. Pole to wykorzystujących tradycyjne metody dezynfekcji elektrostatycznej potrafi od 6-8 razy skuteczniej unicestwić groźne bakterie wirusy, grzyby, wirusy. Urządzenie w 15 minut usuwa z otoczenia ponad 90% wszystkich zagrożeń. Jest to znacznie wyższy wynik od tych uzyskiwanych w tradycyjnych oczyszczaczach powietrza. Link do badań: https://wnetrzebezwirusa.pl/produkty/q7/

 

 

Pracuj w ciszy

Woodpecker Q7 to dyskretny, cichy i mobilny plazmowy oczyszczacz powietrza.

Producent tworząc Woodpecker Q7 postawił na proste geometryczne kształty urządzenie idealnie pasuje do niemal każdego wnętrza. Sprawdzi się w nowocześnie zaprojektowanej powierzchni biurowej, gabinecie kosmetycznym urządzonym w chłodnym skandynawskim stylu, czy tradycyjnym recepcyjnym holu hotelowym nadając przestrzeni nutkę nowoczesności. Urządzenie w łatwy sposób pozwala monitorować czy dana przestrzeń jest dla nas bezpieczna. Umożliwiają to czytelny wyświetlacz i ledowe diody, które w zależności od jakości powietrza zmieniają swój kolor. W przypadku wnętrza pozbawionego wirusa diody będą świecić się na zielono.

Bez dodatkowych kosztów i elektrośmieci

Jednym z istotnych czynników, o którym często się zapomina przy wyborze sprzętu elektronicznego, są jego późniejsze koszty eksploatacyjne. W przypadku Woodpecker Q7 wymiana filtrów nie jest konieczna. Raz na jakiś czas wystarczy jedynie wyczyścić elektrodę kolektorową pod bieżącą wodą, a następnie osuszyć miękką ściereczką. W konsekwencji urządzenie nie tylko dużo skuteczniej zdezynfekuje przestrzeń, przy tym jest bardziej przyjazne dla środowiska niż tradycyjne oczyszczacze. Woodpecker Q7 to urządzenie, które najefektywniej działa w pomieszczeniach o powierzchni do 110 m2.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.