Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów
Lena Lighting po raz kolejny stawia na innowacyjne podejście do światła. W Środzie Wielkopolskiej powstały nowoczesne przestrzenie dla projektantów i architektów, poszukujących najnowocześniejszych rozwiązań oświetleniowych. Właśnie tu mogą oni doświadczać światła w jego najlepszym wydaniu i odnaleźć inspirację dla kolejnych projektów, w centrum których znajdą się indywidualne potrzeby człowieka.
Showroom Lena Lighting jest strefą chill-out, w której goście mogą obcować z oryginalnym designem i zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi. Prezentowane są tu najnowsze lampy oraz systemy oświetleniowe producenta z Wielkopolski, zaprojektowane w myśl koncepcji Human Centric Lighting. Można tu zobaczyć produkty z najnowszych kolekcji Lena Lighting oraz zapoznać się z ich zaawansowanymi funkcjonalnościami, m.in. dopasowywaniem natężenia i barwy światła do warunków panujących na zewnątrz, czy programowaniem różnorodnych scen świetlnych. Przestrzeń ta jest doskonałym miejscem spotkań i rozmów o architekturze, designie i projektowaniu innowacyjnych systemów oświetleniowych.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby showroom Lena Lighting stał się inspirującą i przyjazną przestrzenią do swobodnej konwersacji oraz zapoznania się z naszymi wysoce energooszczędnymi lampami oraz systemem sterowania światłem Clue. Najważniejsze pozostaje dla nas bowiem projektowanie w myśl idei HCL, która zapewnia ogromne możliwości dostosowania światła do indywidualnych wymagań użytkownika. Dzięki temu nasze oświetlenie pomaga w kreowaniu odpowiedniego nastroju, ale też w budowaniu emocji i tworzeniu specjalnych stref – od tych wspierających odpoczynek i głęboki relaks, po sprzyjające efektywnej pracy czy zakupom. Stanowi również samodzielną dekorację wnętrza, którą można poddawać szerokiej personalizacji – mówi Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Lena Lighting
W showroomie Lena Lighting zaprezentowano całą gamę różnorodnych rozwiązań. Można tu zobaczyć m.in. przykłady nowoczesnego oświetlenia biurowego z linii Baris LED, ograniczającej efekt olśnienia i pozwalającej na tworzenie zjawiskowych kompozycji, czy lampy akustyczne Colline xTerrano, które pochłaniają dźwięki z otoczenia, a przy tym tworzą przyjemną przestrzeń do odpoczynku lub pracy. Zamontowano też liczne kasetony i downlighty. Wreszcie znajdują się tu także zachwycające modele z kolekcji Messaggio, zaprojektowane przez Dorotę Koziarę, lampy Solanto oraz Sizzano, docenione w Red Dot Design Award oraz wiele innych innowacyjnych produktów oświetleniowych.
Nowy showroom Lena Lighting pozwala na zapoznanie się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi w przyjemnym otoczeniu. Goście mogą odpocząć przy ulubionej kawie i spędzić czas na rozmowach z ekspertami marki, którzy chętnie opowiedzą o rozwiązaniach produktowych i branżowych innowacjach. Wizytę można zarezerwować, kontaktując się z przedstawicielem producenta pod adresem e-mail: kontakt@lenalighting.pl lub telefonicznie +48 612 860 486.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.