Wypatruj nowych smartfonów Huawei z serii P i odbierz 50 zł na zakupy
Huawei zachęca konsumentów do śledzenia informacji na temat nadchodzącej premiery nowych smartfonów z serii P. Z tej okazji, każdy, kto do południa 4 marca zapisze się do newslettera marki na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html, otrzyma 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl. Zaraz po zakończeniu akcji promocyjnej, Huawei odkryje karty co do polskiej oferty dla dwóch modeli z nowej serii – P40 lite i P40 lite E.
„Przygotuj się na mistrzowską ofertę” – to hasło nowej akcji promocyjnej Huawei. Aby wziąć w niej udział i otrzymać 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl, wystarczy do 4 marca do 12:00 wejść na stronę https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html i w odpowiednim polu wpisać swój adres e-mail. Następnie, na ten sam adres, zostanie wysłany kupon rabatowy, który będzie można wykorzystać do 25 marca. Warunkiem jest, aby minimalna wartość zamówienia wynosiła 200 zł.
Promocją objęte są również dwa nowe smartfony, które Huawei zaprezentuje oficjalnie podczas konferencji 4 marca.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.